Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Naljakad(müstilised) juhtumid teie sõidukitega.

Naljakad pildid,videod,muusika ja kõik muud failid seotud eluga või/ja Honda'ga
Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

Naljakad(müstilised) juhtumid teie sõidukitega.

PostitusPostitas Jackpuuk » 03 Jaan 2010 21:18

Siia võiksite siis postitada erinevad juhtumid teie autode, mootorrataste, traktorite jne. juhtunuga, loomulikult koos lahendustega (juhul kui leidsite selle).
Et aga foorumlaste ajutegevust arendada, siis võib seda teha küsimuse vormis (soovituslik on pärast ikka vastus kah anda) :gent:
Esimene juhtum minu kogemustest: Bmw E 28 varajane mudel, sel oli veel nö. mehaaniline sissepritse, st. ilma elektriliste pihustiteta. Mingil ajahetkel loobus see pöördesse minemast, kõrgematel pööretel käitus nagu karpaga masin, mis kütet kätte ei saa korralikult.
Mis seda võis põhjustada?

Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus :gigi:.
Mis sellist asja võis põhjustada? (Sellele küsimusele palun Ralfil kohe mitte vastata :no: :gent:)
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 04 Jaan 2010 08:52

Elektri kamm jawal? :biggrin: istme all mingi juhe lühises?

Endal oli kogemus kus sai Jawa 250cc -ga jamatud aga käima ei läinud. Pärast selgus ,et tule sees juhe oli kontaktis korpusega ja ei käivitunud.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 04 Jaan 2010 21:25

DeadHiTMaN kirjutas:Elektri kamm jawal? :biggrin: istme all mingi juhe lühises?

Endal oli kogemus kus sai Jawa 250cc -ga jamatud aga käima ei läinud. Pärast selgus ,et tule sees juhe oli kontaktis korpusega ja ei käivitunud.

Täpselt nii, juhe istme alt katki :biggrin:, küll kiilus alguses kinni, et mis põrgu jama see nüüd on.

Bemmi puhul annan väikse vihje juurde, peale küünalde, jagaja ja muu mudru vahetamist-puhastamist jne. sai maha võetud kütusepump ja kontrollitud surve ära. Kõik oli korras ja peale pumba tagasi panemist jäi kõik endiseks. Vihjeks annan, et lähenesime õigele asjale, aga natuke valesti :gent:.
Nupumehed pange pead tööle (lugu ise on vägagi õpetlik :umnik: :biggrin:).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 05 Jaan 2010 08:28

Kahtlustan kütuse süsteemi. Torud sodi täis?

Sellel muide elektriline või mehaaniline kütusepump?
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

j2000
Honda Paranoic
Postitusi: 1145
Liitunud: 30 Juul 2007 22:27

PostitusPostitas j2000 » 05 Jaan 2010 09:31

kas ma tõesti pean rääkima loo, kuidas ratast vahetades unustasin Tigral poldid panna?
"I now sleep in the back of my car, while I wait for a bed to become available at the shelter. I call it The Hotel Honda"

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 05 Jaan 2010 11:27

DeadHiTMaN kirjutas:Kahtlustan kütuse süsteemi. Torud sodi täis?

Sellel muide elektriline või mehaaniline kütusepump?

Pump oli sellel elektriline, paagist väljaspool asuv. Viga polnud kütusesüsteemis, ehkki kui oleksime mõõtnud kütusesurvet pumba peal olles, siis oleksime märgatavalt kiiremini veale jälile saanud. Ehk siis, pump peal, survet vähe, pump maas, siis annab surve välja ilusti :biggrin:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 05 Jaan 2010 14:51

Kõige loogilisem see, et paakis oli küte otsakorral midagi sai kätte aga mitte piisavalt. Kui pump oli korras ja filter polnud ka umbes. Aga see jäi vähe piinama, kui tal mehaaniline pritse siis pihustid avanevad alles siis kui teatud surve jõuab pihustitele peale? Ma tulin sellisele järeldusele teema pealkirja järgi :biggrin:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 05 Jaan 2010 18:25

-marx kirjutas:Kõige loogilisem see, et paakis oli küte otsakorral midagi sai kätte aga mitte piisavalt. Kui pump oli korras ja filter polnud ka umbes. Aga see jäi vähe piinama, kui tal mehaaniline pritse siis pihustid avanevad alles siis kui teatud surve jõuab pihustitele peale? Ma tulin sellisele järeldusele teema pealkirja järgi :biggrin:

Käis meil see mõte kah peast läbi ja sai juurde valatud, ikka ei midagi.
Hakkab vaikselt müstiliseks kakkuma? :biggrin:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 05 Jaan 2010 20:29

Tuleb vist ikkagi Ralf appi kutsuda, muidugi pakub see mehekene vähemalt 4 erinevat põhjust välja, aga 1 nendest on ka kindlasti õige :gent:.
Usun, et ta itsitab juba ammu pihku, nagu Tanel meie diskussiooni ajal aastavahetusel :biggrin:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 05 Jaan 2010 21:31

siis vb mingi vooluga jama ei saanud piisavalt voolu? Või siis läheneme asjale teisest küljest ja pakun kas õhufilter või sumbuti umbes?

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 05 Jaan 2010 22:45

-marx kirjutas:siis vb mingi vooluga jama ei saanud piisavalt voolu? Või siis läheneme asjale teisest küljest ja pakun kas õhufilter või sumbuti umbes?

Ok, mis ma rohkem ikka kiusan, lahendus oli lihtne, voolujuhe oli viga saanud ja pumbale jõudis mingi 7-8 volti ainult, madalatel pööretel jõudis mingi nipiga ikkagi pump piisavalt survet anda, suurematel jäi nälga :biggrin:. Peavalu ja otsimist et tapab, kohati hakkas tõesti müstilisena tunduma :gigi:.
Aga marx või DeadHitMan, laske tulla mõne hea loo-küsimusega :gent:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
OliverV
Honda Paranoic
Postitusi: 3749
Liitunud: 15 Mai 2006 20:29
Asukoht: Kiiu kesklinn
Telefon: +61450092676
Kontakt:

PostitusPostitas OliverV » 05 Jaan 2010 23:39

hmmm, noo suvel käisin oma autoga kreetal ja siis sai kohe esimene nädal seal saare peal sumps katki sõidetud, parandatud siis sai lõpuks korstnaplekiga ja klambritega.. mis oli ikka TÄIEGA ajutine lahendus, mis kulges kuni eestini siis :D
ühesõnaga väga hull kogemus..

sai käidud seal autoparanduses ka, aga nad tahtsid saada 70 eurot vaatamise eest.. kreeklane pole eriti abivalmis inimene.. aint omadele.. a me otsisime keevitusaparaati et ise ära teha.. aga nad ei lasknud ikkagi.. aga suht omavoliliselt lasime seal garages ringi kuni lõpuks minema kupatati :gigi:

video siis sellest sai ka tehtud täiesti suvalt, vaadake kui huvitab :)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ntri1a53z7Y[/youtube]

ps. ma ise olen nokatsiga jorss siis.. :076:
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
Pre-V
Honda Paranoic
Postitusi: 799
Liitunud: 02 Nov 2009 20:38

PostitusPostitas Pre-V » 06 Jaan 2010 03:05

Paar aastat, mingi 2005 vist, leidsime garaazist vene mootoratta(Noh mopeed ta ju ei ole.. :gigi: ) Panoonia. Peaks vist olema tal 125cc, kui ma õieti tean aga võin ka eksida. Muidugi oli sõidutahe nii suur ja panime käima. Bens sisse ja läks vändast käima. Muidugi oli ikka enne putitamist kah nagu ikka vene tehnikaga. Kui käima saime siis mina ja minust noorem tuttav sõita ei julgenud. Meiega koos oli veits pooletoobine tuttav, kes viimaks proovisõidu tegi. Muidu oli kõik tiptop aga sidur oli katki ja siis kui lenksust sidurit vaikselt lahutama hakkas, sis lahutas kohe täiesti.. Ja nooo mina ja noorem tuttav saime ikka paraja kõhutäie naerda, kui näigime kuidas Panoonia nokapeal ära läks. Algul sõitja natuke nagu meelitas ja siis korra võttis maha aga miskit läks valesti ja lasi veel pea pea 50m :biggrin:

Õnneks midagi ei juhtunud. Sai ilusti maha tuldud ja sidur korda tehtud. Siis julgesime meie kah sõita..

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 06 Jaan 2010 17:50

Oll, video on äge (seda on ennegi kuuldud, et need seal ei jaga matsu, ega pole ka eriti abivalmid) :biggrin:
Kuna aga keegi uut nuputusülesannet pole andnud, siis jätkan ise.
90-te algus, sai ostetud Datsun Cherrile ilma mootorita, aga käiguosaga kere.
Moto peale ja esimene sõit, august mööda põigates kiirusel umbes 40.
Külg ees ja hirmuhigi laubal, mis krt. see nüüd pidi tähendama? Tagumised rattad ükshaaval alt, laagrid loksutatud, puksides märgatavaid lõtke ei täheldanud, no krt!
Viiekümnega kruusal kurvi keerates kohe driftib, sama asfaldil 70-ne pealt, no krdi-krt.
Sai korduvalt tagumist otsa uuritud, korras kõik, tagumist otsa kõigutatud kah, amordid viisakad veel.
Külge libistas ainult ühele poole keerates, andke tulla! :biggrin:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 07 Jaan 2010 23:11

see küll müstika :gigi: midagi pidi kinni kiiluma et nii külje ette võttis ei tea selle datsuni silla ehitsust ka ja ei oska midagi pakkuda. vihjeid või midagi ei ole pakkuda :biggrin: vb ikka laagris jama, et kiilus kinni ? vabajooks oli ratastel normaalne?

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 08 Jaan 2010 00:11

Kinni ei kiilunud miski, kuda vihjata, et liiga lihtne poleks. Ütleme nii, et kolinaid sildades oli omajagu, aga kuna esimesed sõidud, siis ei jaganud kohe välja, mis ja kuskohal kolises. Tegelikult on küsimuses endas vihje olemas, sest rõhutasin korduvalt mida sai kontrollitud. See pole konksuga küsimus, alguses puudusid endal kah ideed, peale ühe kolksu likvideerimist kadus ka viga, järjekordselt sai lähenetud probleemile taipamatusest valesti.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

marttin
Honda Guru
Postitusi: 101
Liitunud: 30 Juul 2009 07:19
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas marttin » 08 Jaan 2010 07:18

viga oli puksides

Kasutaja avatar
Tanel
#Honda-Club Member
Postitusi: 8137
Liitunud: 12 Veebr 2003 14:46
Asukoht: Tänassilma küla

PostitusPostitas Tanel » 08 Jaan 2010 09:21

Pange tähele, et ta kontrollis ainult tagumist silda. Ehk viga oli esisilla detailides.
-------------------------------------------------------------------------
Kaia ja Leia on minu sõbrad.

Kasutaja avatar
preludeman5
Honda Guru
Postitusi: 187
Liitunud: 01 Jaan 2009 15:58
Asukoht: kuusalu

PostitusPostitas preludeman5 » 08 Jaan 2010 11:11

Ufodega seotud midagi ? :spy:
-Prelude-

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 08 Jaan 2010 22:16

Tanel oskab mõttega lugeda :applaus:.
Ok, Tanel luges välja, et viga oli esisillas, aga mis võis sellist rämedat ja äkilist käitumist põhjustada, puksid need polnud.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 09 Jaan 2010 19:12

vb oli kokkujooks vale, see mõjutab küll juhitavust. :spy:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 09 Jaan 2010 19:24

Marx, võta Tanelist eeskuju ja loe mõttega :gent:, peale ühe kolksu likvideerimist kadus ka probleem, viga polnud puksides.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 09 Jaan 2010 19:37

ma mõtlesin juba kaugemale. rooliots loksub siis muutub ka kokkujooks :biggrin: siis mingi sharniir võis ka loksuda. ega rohkem seal pole loksuda millegil kui puksid korras :gigi: aga jah need kõik huupi pakutud. kui aus olla siis praegu ei kujuta ettegi mis esisillas võib nii mõjutada ,et viskab 70 pealt asfaltil külje ette :cranky:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 09 Jaan 2010 20:25

Ühe poole sharniir oli kõvasti ära jah, otse sõites ja ühele poole pöörates püsib see paigal, teisele poole pöörates lööb ratta viltu alla. Kuna sel ajal olid enamuses kokkupuuted tagaveoliste (jäiga sillatalaga, 08-09 aeg läks kah minust kuidagi mööda) autodega, siis ei tulnud nagu sellise probleemi pealegi (Datsunil oli taga sõltumatu vedrustus, sellepärast sai ka uurimist alustatud tagant).
Natuke nalja kah vahele, helistab täna mulle üks neiuke (värskelt autokooli lõpetanu ja lubade omanik), et kellegil ütlemist poleks, see neiuke pole minu "sõiduk" :gigi:.
Kurdab siis muret, armatuuris läks punane tuli põlema, jätsin auto seisma, kas ma koju tohin sõita kui see tuli põleb? Nii, uurime mis tulukesega tegu, vastab et "see noh, kus selline tilkuva kannu pilt peal on, see et õlituli vist on" :gigi: :gigi: :gigi:.
Nonii "ei sa ei tohi selle põledes koju sõita!" "Aga kui ma hästi aeglaselt sõidan?" :gigi: :gigi: :gigi:
"Kle. neiuke, sa EI TOHI enam edasi sõita!" :umnik:
"Ok-Ok. ma enam ei tee" :lady:

Helistan siis mina autokooli õpetajast vennasele: "kle, kas te neist tulukestest kah teoorias räägite?"

"Noh, põgusalt räägime, umbes et kui punane läheb põlema, siis edasi sõita ei tohi ja kui kollane, siis natuke tohib, nagu valgusfoori puhul" :biggrin:
"Aga üldiselt pole selle kohta pikka juttu ette nähtud."

Mina kahtlustan omakorda, et tehnilise jutu puhul värvivad neiukesed küüni, selline ongi meie vägev liikluskoolituse konveier, 20-e tunniga kutseliseks juhiks :cranky: :biggrin: :biggrin: :biggrin:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 09 Jaan 2010 21:14

Uut nuputamist kah natuke.
Tegu siis Datsuniga jälle, sõidan õhtusel ajal, väljas pime, tuled kõik põlevad ilusti.
Teel mõned järjestikused lohud, auto läheb resonantsi ja esivedrustus käib peale viimast hüppekat põhjas ära, samast hetkest tuled kustunud. Ühtegi tuttavat ligiduses ei elanud ja mobiili kah ei omanud veel (varajased 90-dad ikkagi). Hakkasin asja uurima (gabariidid jäid äkki isegi põlema :spy:, vot ei mäleta enam), kaitsmed terved, pirnid terved, nonii kas süütelukk või tulede lüliti. Samas relee nagu klõpsuks :spy:, näppisin juhtmeid ja kaitsmeid, ühesõnaga kuhu ligi pääsesin kottpimedas, kõike näppisin. Tulemus täitsa null. :frown:
Lülitit klõpsutades läks korraga üks tuli põlema, edasi klõpsutades teine kah, ohh seda rõõmu :applaus:, keerasin otsa kodupoole tagasi ja sõitsin probleemideta koju. Järgmisel päeval näppisin kõik detailid valges üle, mida ei leidnud, see oli loomulikult probleem :spy:.
Paar nädalat sain probleemideta sõita, ühel õhtul jälle august läbi kõva kolksuga, sama jama.
2 kilti kuuvalgel koduni (lumi oli maas ja täiskuu :gent:), sõber tulesid klõpsutama ja ise igaltpoolt asja uurima.
Viga leitud viie minutiga ja kõrvaldatud kümnega.
Esialgu vihjeid ei anna :gent:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 12 Jaan 2010 22:03

Nonii, tundub, et paras pähkel :gent:.
Vihjeks annan, et valges ma nii lihtsalt viga poleks leidnud :no:.
Üleüldse on kasulik aegajalt pimedas kapoti alla kiigata (kui mootor töötab). :biggrin:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 12 Jaan 2010 22:49

kuskilt peksis midagi üle? siis oleks ju kaitse või midagi läbi läinud. aga ma arvan et mingi ühenduse probleem. põrutas agust läbi sõites ja ei andnud enam ühendust.

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 12 Jaan 2010 23:29

Üle peksis jah, lausa keevitas :biggrin:, aga mis nimelt? :gent:
Proovime loogiliselt läheneda, kaitset läbi ei löönud (ka on tavaliselt tuledel eraldi kaitsmed), kuid 1 asi on neil ühine :gent:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Timik
Honda Paranoic
Postitusi: 4442
Liitunud: 03 Dets 2005 00:15

PostitusPostitas Timik » 13 Jaan 2010 01:19

Ma arvan et kontaktid pirnidega... Siis need pistikud mis pirni otsa lähevad. Said vast aru mida ma mõtlen :gigi:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 13 Jaan 2010 10:06

Eip pole mitte :no:, reeglina need korraga võtteid tegema ei hakka, lugege mõttega poisid. :gent:
Mis on tuledel sellist, mis saab mõjutada kahte tuld korraga ja mille sädelus on pimedas silmaga nähtav?
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 13 Jaan 2010 10:07

Relee?....Kuigi näind ka eraldi releesid.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 13 Jaan 2010 10:09

DeadHiTMaN kirjutas:Relee?....Kuigi näind ka eraldi releesid.

Marko, relee on kinnine, sealt seda sädelemist eriti ei näe. Üks palju lihtsam asi. :gent:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 13 Jaan 2010 10:20

Sry ma ei näinud sinu postitust :gigi: Kirjutasin parajasti enda oma.


LOL jälle see kuri maanduse juhe? :biggrin: :gigi:
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 13 Jaan 2010 11:33

Kui sa mõtlesid massijuhet, siis tema ise jah :gigi:.
Küsite, kuidas nii saab olla, starterist ju käima läks? :spy:
Aga vot saab, Datsunil on lahendatud asi niimoodi, akult tulev massijuhe läheb aku alusraami külge, sama poldi alt läheb juhe mootori külge. Mootori teisest otsast läheb veel üks massijuhe keresse, see siis keevitaski seal, niikaua keevitas kuni jälle ühendus tekkis. Kuna ka aku kasti all olev polt korralikult ühendust ei andnud, siis kogu massiahel käis läbi selle teise poole juhtme, starterile läks mass aga otse aku pealt. Noh ja ole siis tark, ning hammusta läbi. :biggrin:

Aga anname nuputamist jälle :gent:.
Üks vanem apastraat, jagaja saab ülekande väntvõllilt. Paneme süüte õigeks, tühikäigul käib ilusti, nagu gaasi anda, hakkab läkastama, tulistab karpasse ja teeb igasugu teisi võtteid :gigi:.
Sai kontakte vahetatud jne. lõpuks sai teine jagaja peale, küünlad vahetatud, süütepool, juhtmed jne. ühesõnaga kõik mis võimalik süüte poolelt. Unustasin, viga oli vaikselt süvenev kuni ühel hetkel muutus täiesti hulluks, nii et pmst. polnud sõita enam võimalik.
Seekord polnud tegemist väga lihtsalt kõrvaldatava veaga, kuid raskem oli vea leidmine.
Tuld! :biggrin:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Pre-V
Honda Paranoic
Postitusi: 799
Liitunud: 02 Nov 2009 20:38

PostitusPostitas Pre-V » 13 Jaan 2010 14:25

Sellest teemast peaks Jaakpuuk1 postitused tema vanast Datsunist välja noppima ja stickis tegema:"Ärge ostke endale Datsunit!" :gigi:

Vanemal aparaadil oli Elektriline viga? Genekas?

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 13 Jaan 2010 15:07

Väntvõllilt? mitte nukalt?

Millega ülekanne? Pakuks et ülekandes mingi jama ja keeras jagaja nurka teatud aja möödudes.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
vman
Honda Guru
Postitusi: 247
Liitunud: 17 Apr 2006 15:02
Asukoht: Tallinn, Staabi juures

PostitusPostitas vman » 13 Jaan 2010 15:48

Teema järgmine:
Sõidu ajal sureb lihtsalt välja heast peast, armatuuri lööb kas pimedaks või jäävad kergelt hõõguma (kütuse ja mootoritemp.-i kellad). Müstika raisk! Täna tegi 3 korda seda pulli.
Autoks siis -92 ja edasi aasta prelude. Hakkab jantima alati siis kui kuskil suurel ristmikul.
On kellegil kogemust sellise kotermanniga?
Kas mõni külmjoode sees kuskil vms. Paar korda starterit anda (3-4sekki) ja käib jälle.

Kasutaja avatar
JanCoy
HCoE läbukõlar
Postitusi: 12731
Liitunud: 05 Jaan 2005 19:41
Asukoht: Lõuna-Eesti : Tartu
Telefon: 5163497
Kontakt:

PostitusPostitas JanCoy » 13 Jaan 2010 16:11

kuidas käivitumisega on - reeglina on see vähese massi viga, vaata alt üle oma massikinnitused - kusagile on äkki soola vms jama vahele läinud ja ei saa korralikult massi!
Linnasõit, kehvilm, soojendused sees, tuledpõlevad - kõik see kulutab akut ja mass kannatab samuti!
Mul kustus kunagi genekas sedamoodi kehva talveilmaga ära - tõenäoline, et võibolla on vaja ka genekaharjade vahetamist! :061:
JANCOY HONDIK PRELUDER 4th 147, Accord Touring 2.4ATM '13, Shuttle 2,3 ATM - 98, VF750 '88
-----------------------------------------------------
Ajalugu: Prelude 1,8 74kw'84, Prelude 2.0 80kw'91, Civic4d 1,5 66kw'95, Civic Coupe 1,5 74kw'95, Accord4d 1.8 100kw'99, Accord 2.0 96 kw'93, VFR750 74kw'89, CivicHB 1,5 66kw'90, Accord Sedan 2.2ATM '93, Prelude 4th 2,0 98kw'93, Accord Coupe V6 '98, Accord Sedan 2.0ATM '05

Kasutaja avatar
vman
Honda Guru
Postitusi: 247
Liitunud: 17 Apr 2006 15:02
Asukoht: Tallinn, Staabi juures

PostitusPostitas vman » 13 Jaan 2010 16:35

Käivitumine nagu alati, tip-top. Vahepeal miski jamas ja catweesis joodeti külmakad üle. Siis ei lasknud üldse käivitada. Starteri vedasi kenasti järgi aga vist pensupumba või midagi muud katkestas ära.
See jama oli palju hullem praegusest. Võibolla on sama kala tagasi.
Genekaga pole probvleeme siiani olnud ja ka muu tehnika on ennast hästi ülal pidanud.
Massijama võib olla küll jah. See on hea tähelepanek. Akuklemmid Ok!
Lihtsalt naljakas on see et täiesti suvalisel hetkel lülitab kõik välja iseenesest.

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 13 Jaan 2010 17:48

Vman kontrolli massiühendused ära jah, neid on reeglina mitu ja kontrolli kõik otsad üle, võta lahti ja puhasta ära (massiühendusele viitab see, et sul tuled hõõguma jäävad), anna siis siia kah teada kui oma müstikale lahenduse leiad.
Venna, Datsun oli omas ajas väga hea auto (lihtne remontida, miski reeglina üle mõistuse ei käinud), aga nad olid lihtsalt vanad siia sattudes, põhiline häda oli roostetamine. Aga lahendusest oled sa kaugel.
Marko on lähemal, ülekande sai justnimelt väntvõllilt (sarnane spidotrossi reduktoriga).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 13 Jaan 2010 19:31

pakun, et sellel jagajavõllil oli puks ära ja viskas hamba üle :061: kopikal paks ka vänt jagajat ringi ajama kui ma ei eksi. :spy:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 13 Jaan 2010 20:39

Zigulil sama süsteem jah pmst. aga polnud üle visanud ja süüte saime paika kah, tühikäigul tiksus ilusti, pöörded maha lasksid siis käis jälle nagu kell . Ma lasen teil veel natuke proovida, aga kahtlen, et selle läbi purete :no: :biggrin:.
See on küllaltki ebatüüpiline viga ja tegemist oli mootori suure kulumisega (kuid mitte marxi poolt toodud näide).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Pre-V
Honda Paranoic
Postitusi: 799
Liitunud: 02 Nov 2009 20:38

PostitusPostitas Pre-V » 13 Jaan 2010 21:56

Pakuks sis et äkki viskas/kulus märgid valeks? Mai tea kas see Datsunl ketiga mootor või rihmaga. Süüte võisid õigeks panna aga klapid avanesid ja sulgesid ikka valel ajal. Mul on Mossega selline kogemus olnud. Aga ma täpselt ei mäleta, mis ta tegi.

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 13 Jaan 2010 23:06

See oligi selline huvitav viga, et kõik asjad olid ja jäid paika tühikäigul, gaasi andes läks süüde paigast, gaasi maha lastes läks jälle paika ja nii kogu aeg edasi-tagasi :biggrin:, tegemist polnud jagaja veaga. Müstiline eks ole? :biggrin: Selle vea arvasin ära, aga veendumiseks ja kõrvaldamiseks tuli karteripõhi alt ära võtta ja üks ......... ka lahti keerata. Lisaks läks vaja .............. komplekti :gigi:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 14 Jaan 2010 09:25

Üks hea juhtum oleks. 1 inimene peale minu siin foorumis kohe kindlasti selle sama jama üle elanud :biggrin:

Juhtum selline. Ehitasin oma ZC1 mootorit. Peale seda kui sain mootori kokku ja stardi valmis. Ei käivitunud lihtsalt. Ketras ja ketras aga ei käivitunud. Korra isegi lubas aga käima ei läinud. Kahtlustasime ,et jagaja. Õnneks tuttaval töötav CRX olemas ja panime selle jagaja peale. Sama jama jätkus. Huvitav oli veel see ,et tema mootriga töötas minu jagaja tip-top.

Ütlen kohe. Terve juhtmestiku vahetasin ära ilma ,et midagi oleks ümber teinud. Pistikud istusid ja eelnevad massi probleemi sai juba ära lahendatud :gigi: Et massi probleem see ei olnud. Veakoode ei vilkunud ja kaitsmeid läbi ka ei löönud miski.

Pump töötas ok

Sädet andis aint teatud hetkel.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 14 Jaan 2010 10:40

Marko täpsusta natuke seda sädet andis teatud hetkel, kas mingi intervalli tagant või kuidas? Kas ei lubanud üldse, ega läinud ka korraks käima?

Annan oma küsimusele veel ühe vihje juurde, ka siduri lahutamine mõjutas mootori tööd.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 14 Jaan 2010 11:27

Võttis aega enne kui aru saime aga säde ei olnud kindlal intervalli. Kord andis kord mitte :gigi:

Hea nali oli ka see ,et isa vaatas kas sädet on ja kui ütles ,et keera süüde välja siis sai ilgema litaka ( hoidis küünalt)


Ei käivitunud kordagi ainult korra andis sädet ja just süüdet keerates. :gigi:



Edit: Lahendus iseenesest oli kerge kui selle tuvastasin.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 14 Jaan 2010 12:48

Sellist nalja teeb süüteluku tuksis kontaktplaat, midagi nagu veel kummitab, aga hetkel ei tule meelde. Kas jagaja külge said madalpinge juhtmed õieti? Krt. ikka kummitab, aga kätte ei saa :spy:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 14 Jaan 2010 12:53

Noo õiges suunas liigud. Süüte viga see ei olnud. Sa mõtled see pistik kus 2 juhet?
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 14 Jaan 2010 13:39

Milline sellel jagaja üldse on, kõik kompott on ikka jagajas sees, väljaspool jagajat süüte osi eraldi pole? Ma olen sellise probleemiga kunagi maadelnud (küll mitte Hondal), aga vot meelde ei tule enam :spy:, oli nagu seoses kommutaatoriga, aga pole kindel. Mulje jääb, et sul jäi mingi madalpinge pistik korralikult ühendamata või sai juhe paigaldamise käigus haiget.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline