Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Naljakad(müstilised) juhtumid teie sõidukitega.

Naljakad pildid,videod,muusika ja kõik muud failid seotud eluga või/ja Honda'ga
Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5588
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 14 Jaan 2010 14:05

Noo viga oli jah kommutaatoris aga teisel autol töötas minu jagaja :biggrin:

Lahendus: Katki ei olnud midagi. Mootori juhtmestik oli SOHC masina oma( jagaja DOHC) ja ma ainult vaatasin värvid üle(mis kõik klappisid). Tuleb välja ,et SOHC masin ühel pistikul on 2 juhet vahetuses ja imekombel mõlemad valged...noh pleekinud 1 vähemalt mis raamatu järgi peaks kollane olema. Tänu sellele töötas ka kommutaator vastupidi . Niipea kui süüte välja keerasid sai vastavas pos. olev küünal sädet.

Imestan siiani ,et ei põletanud kommutaatorit nii läbi :spy: Kahju oli kõigist nendest kes sädet otsisid ja igakord sai löögi kui süüte välja keerasin. Noh mõnel vedas ...nagu loto mäng ....kas saad löögi või ei :gigi:
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 14 Jaan 2010 16:39

Selline asi ajab närvi mustaks jah, kõik oleks nagu õige, aga ikkagi ei tööta, seda enam, et teise auto peal ju töötab :010:.
Aga Marko, kas tuleb minu viimasele küsimusele kah vastus? :biggrin:
Kõik kes mootori alumist poolt on lahti võtnud, need on ka neid vidinaid näinud, mis olid vaja välja vahetada.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Eigo
Honda Paranoic
Postitusi: 440
Liitunud: 22 Aug 2007 22:36
Asukoht: Tallinn/Kärdla

PostitusPostitas Eigo » 14 Jaan 2010 17:47

On see seotud kuidagi väntvõlli ja hammasrihmarattaga(kettajami hammakaga)? :spy:
Honda Accord 1.8i 85kw '96 (2006-2013)
Honda Civic Type R '02 (2013- )

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 14 Jaan 2010 19:08

Ei polnud mitte. Väntvõlliga oli küll.
Proovime kõik vihjed ühte postitusse kokku võtta.
Tühikäigul käis ilusti.
Pöördeid tõstes hakkas tulistama.
Pöördeid maha lastes oli kõik jälle korras.
Siduri lahutamine ajas samuti süüte paigast, tühikäigul sellest aga väga hästi aru ei saanud.
Ülekanne jagajale väntvõlli otsalt.
Gaasijaotusega asi seotud polnud.
Süütesüsteemiga ka mitte.
Tegemist oli kulunud mootoriga, viga süvenes tasapisi, kuni ühel hetkel läks äkki nii suureks, et sõita polnud enam võimalik.
Enda kahtluste kinnitamiseks ja vea tuvastamiseks tuli eemaldada karteripõhi.
Vea likvideerimiseks oli vaja lahti keerata (pärast muidugi kinni kah :gent:) üks ......... ja vaja oli ................ komplekti.
Mootori alumist poolt remontinud inimesed on kõik näinud seda komplekti, millest jutt käib.
Mõttele milles viga viis mind see, kui panin tähele, et siduri lahutamine samuti muutis mootori tööd, tegelikult tuli siis väike häiriv hääl kah mootorisse. Seda viimast lauset pole ma ennem vihjena kasutanud, nüüd vast arvab keegi ära. :076:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Eigo
Honda Paranoic
Postitusi: 440
Liitunud: 22 Aug 2007 22:36
Asukoht: Tallinn/Kärdla

PostitusPostitas Eigo » 14 Jaan 2010 20:38

mõõteriistade komplekt? Vända liuglaagrid kulunud liiast? kepsulaagrid kulund?
Honda Accord 1.8i 85kw '96 (2006-2013)

Honda Civic Type R '02 (2013- )

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 14 Jaan 2010 20:51

Mõõteriistadega polnud enam midagi teha, viga oli silmnähtav, aga kaks kolmest oled ära nimetanud, 1 komplekt on puudu veel, suund on õige aga need sidurit ei mõjuta ja ka sidur neid. :gent: :applaus:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5588
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 15 Jaan 2010 08:41

Nimi ei tule meelde aga kas sa mõtled neid liuglaagreid mis hoiavad vänta liikumast külge pidi? ( ehk siis mööda vända telge)? Seda mõjutaks küll sidur


Edit: Sidurit vajutades pressiks hooratast koos vändaga sissepoole.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Eigo
Honda Paranoic
Postitusi: 440
Liitunud: 22 Aug 2007 22:36
Asukoht: Tallinn/Kärdla

PostitusPostitas Eigo » 15 Jaan 2010 09:00

Edit: Sidurit vajutades pressiks hooratast koos vändaga sissepoole.


Sidurit vajutades liigub just siduriketas hoorattast eemale e. lahutab jõuülekande käimakastile.
Aga äkki on hooratas kuidagi lahti?
Edit:my bad, siduri ehitus juba ununend. :cranky:
Viimati muutis Eigo, 15 Jaan 2010 09:20, muudetud 1 kord kokku.
Honda Accord 1.8i 85kw '96 (2006-2013)

Honda Civic Type R '02 (2013- )

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5588
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 15 Jaan 2010 09:13

Kui need n.ö saaled oleks läbi siis sidurit vajutades liiguks hooratas koos sidurikettaga natukene.

Krt kui asi selles siis see peaks päris korralikult ka mootorit lõhkuma.
Viimati muutis DH48, 15 Jaan 2010 09:14, muudetud 1 kord kokku.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 15 Jaan 2010 09:14

survelager surub otse vastu sidurikorvi ja kuna korv on hoorattaküljes ja see omakorda vänd küljes siis sidurit vajutades tekkib pinge ka vändale ja kui need junnid (mida marko mainis, need mis ei lase vändal edasi tagasi liikuda) ära olid siis võis vänt liikuda küll. Aga ma ei saa sellest aru et kuda ta siis nii süüdet mõjutas? mõtlesin ise ka selle peale korrra aga miu loogika seda lahti ei seletanud et need võisid mõjutada :biggrin:

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5588
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 15 Jaan 2010 09:18

Paras pähkel :biggrin:

Kas võis olla nii ,et pressis vänta sisse mis omakorda poos kolvid vastu silindri seina ja süütenurk muutus natukene ,mis oli piisav et mootori tööd rikkuda? :gigi: Suht kivi vise pimedasse :gigi:

Marek ega ka minu loogika seda hästi lahti ei seleta aga mis seal karterikaane taga veel olla võiks mis kulub? :gigi:
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Tanel
#Honda-Club Member
Postitusi: 8127
Liitunud: 12 Veebr 2003 14:46
Asukoht: Tänassilma küla

PostitusPostitas Tanel » 15 Jaan 2010 09:27

DeadHiTMaN kirjutas:mis seal karterikaane taga veel olla võiks mis kulub? :gigi:

Mina olen ka ühe korra alt näinud. Nägin seal õli sõelfiltrit. Äkki oli see umbes. .... räägib võhik...
-------------------------------------------------------------------------
Kaia ja Leia on minu sõbrad.

Kasutaja avatar
Eigo
Honda Paranoic
Postitusi: 440
Liitunud: 22 Aug 2007 22:36
Asukoht: Tallinn/Kärdla

PostitusPostitas Eigo » 15 Jaan 2010 09:32

Neid tugiseibe peaks olema 3 paari, mõlemalpool äärtes ja keskel, sel juhul peaks need kõik puudu või katki olema. Võimalik et eksin rängalt :biggrin:
Honda Accord 1.8i 85kw '96 (2006-2013)

Honda Civic Type R '02 (2013- )

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5588
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 15 Jaan 2010 09:34

jackpuuk 1 kirjutas:.....
Mõttele milles viga viis mind see, kui panin tähele, et siduri lahutamine samuti muutis mootori tööd, tegelikult tuli siis väike häiriv hääl kah mootorisse. Seda viimast lauset pole ma ennem vihjena kasutanud, nüüd vast arvab keegi ära. :076:



See pani sellele teooriale mõtlema :biggrin:
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 15 Jaan 2010 22:08

Teooria on õige, üldiselt kutsutakse neid pikilõtku saaledeks (täpset terminit ma ei teagi), reeglina asuvad need kahel pool keskmist raamsaale pukki. Need olid siis nii kulunud, et ühel hetkel kukkusid lihtsalt välja :biggrin:. Kujutage nüüd ette, väntvõll liigub ettepoole, samal ajal jagaja võlli pöörates, aga ta ei pööra seda läbi teo nagu peaks, vaid lohistab kaasa, samas vänt ise ei pöördu. Süüde muutub kui võll ettepoole liigub, tagasi liikudes on kõik jälle paigas :biggrin: :biggrin: :biggrin: Seda saab mõne tiguülekandega proovida kui muidu aru ei saa, suht keeruline seletada kah.
Aga ma ütlen teile seda kah nüüd, mis motoga tegu oli, oleks ma kohe öelnud, siis oleksite te nuputamisest loobunud :biggrin:
Tegu oli väikse V4 -ga ehk ZAZ 965 aka "muhk" motoga :gigi: :gigi: :gigi:

Tahate veel nuputamist? :061:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 16 Jaan 2010 00:24

Tahaks ikka veel :biggrin:
Mull ka selline müstiline jama ühe autoga hetkel. asi siis selles, kui autol hakkab mootor soojaks minema kaob säde ära :spy: Siis seisb vähe aega ja sureb uuesti välj ja säde jälle kadunud. Vahetasime süütepooli ära aga sama jama. Enne meid pandi autole uus jagaha kaas ja jagaja vahetati ka ära kuid vikka jamab. Proovisime vana jagajat tagasi siis selgus et ei ole üldse sädet. Tal siis see vanema tüübi jagaja milles on magnet sees. Selle süsteemi nimetus ei tule hetkel meelde. Viga võib lihtne olla aga pole teisi kasutatud juppe kuskilt võtta ja uusi ka ei saa osta kuna omanik ei taha sinna eriti investeerida. Ühesõnaga kes annab head nõu et mis kõige loogilisem viga võib olla.

Kasutaja avatar
JanCoy
HCoE läbukõlar
Postitusi: 12731
Liitunud: 05 Jaan 2005 19:41
Asukoht: Lõuna-Eesti : Tartu
Telefon: 5163497
Kontakt:

PostitusPostitas JanCoy » 16 Jaan 2010 01:05

mul meel nii must, et ma ei hakka oma kummalistest juhtumistest üldse rääkimaa, võibolla siis, kui kupee jälle liigub
JANCOY HONDIK PRELUDER 4th 147, Accord Touring 2.4ATM '13, Shuttle 2,3 ATM - 98, VF750 '88
-----------------------------------------------------
Ajalugu: Prelude 1,8 74kw'84, Prelude 2.0 80kw'91, Civic4d 1,5 66kw'95, Civic Coupe 1,5 74kw'95, Accord4d 1.8 100kw'99, Accord 2.0 96 kw'93, VFR750 74kw'89, CivicHB 1,5 66kw'90, Accord Sedan 2.2ATM '93, Prelude 4th 2,0 98kw'93, Accord Coupe V6 '98, Accord Sedan 2.0ATM '05

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 16 Jaan 2010 07:40

-marx kirjutas:Tahaks ikka veel :biggrin:
Mull ka selline müstiline jama ühe autoga hetkel. asi siis selles, kui autol hakkab mootor soojaks minema kaob säde ära :spy: Siis seisb vähe aega ja sureb uuesti välj ja säde jälle kadunud. Vahetasime süütepooli ära aga sama jama. Enne meid pandi autole uus jagaha kaas ja jagaja vahetati ka ära kuid vikka jamab. Proovisime vana jagajat tagasi siis selgus et ei ole üldse sädet. Tal siis see vanema tüübi jagaja milles on magnet sees. Selle süsteemi nimetus ei tule hetkel meelde. Viga võib lihtne olla aga pole teisi kasutatud juppe kuskilt võtta ja uusi ka ei saa osta kuna omanik ei taha sinna eriti investeerida. Ühesõnaga kes annab head nõu et mis kõige loogilisem viga võib olla.

Kui ma su jutust õieti aru saan, siis kontakte sellel jagajal pole, sel juhul viitab kõik kommutaatori veale, süütepooli vahetusega ei muutunud midagi?
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 16 Jaan 2010 09:52

kontakte pole jah. Enne meid üritati ka seda autot korda saada vahetati igast jamasid ära. Süütepoooli vahetusega ei muutunud jah midagi. Kommuntaator peaks jagaja sees olema või? see kus 3 juhet küljes? Kas sellel peaks kondekas ka kuskil olema. Mingi junn on mis jagaja korpuse külge keeratud, kui see vahelt ära võtta siis ei muutu midagi.

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 16 Jaan 2010 21:40

Kui kommutaator on, siis kondekat pole. Mis sul selle junni peale kirjutatud on? Sellel on üks juhe ja junn ise klambriga korpuse küljes? Kõlab nagu kondeka moodi, kui see on kondekas ja midagi ei muutu, siis vaheta see ära. Samas kontaktivabal süütel ei tohiks kondekat olla :spy:. Sinu kirjeldatud nalja teevad 2 asja, kommutaator ja süütepool. Oled kindel, et süütepool sai korralik peale? Seda kommutaatorivärki uuri Marko käest, ma pole Honda jagajat pidanud õnneks lammutama.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 16 Jaan 2010 22:24

see ei ole tegelikult honda. See mazda aastast 89. Kas see junn ei või olla mingi raadiolainete parandaja. Et jagaja ei segaks raadio laineid? Süütepooliga see jama, et ei ole selle auto süütepool aga peaks kärama. Siis peab proovima uut jagajat ja süütepoli, et viga teada saada :biggrin:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 16 Jaan 2010 23:44

-marx kirjutas:see ei ole tegelikult honda. See mazda aastast 89. Kas see junn ei või olla mingi raadiolainete parandaja. Et jagaja ei segaks raadio laineid? Süütepooliga see jama, et ei ole selle auto süütepool aga peaks kärama. Siis peab proovima uut jagajat ja süütepoli, et viga teada saada :biggrin:

Kui Masha on, siis kommutaator, see on tüüpviga :biggrin:, igaks juhuks uuri, äkki saad kusagilt proovimiseks, aga olen enam-vähem kindel.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 18 Jaan 2010 11:48

Sai siin viimased päevad kõvasti tööd rabatud ja ei viitsinud kribada.
Aga nüüd uus küss.
Nagu eelmisest nägite, ei pruugi viga olla hoopiski seal, kus te seda arvate olema.
Järgneva küsimuse puhul pole tegu nii keerulise asjaga, kuid küsimusi tuleb veel ja mõne puhul tasuks ka eelnevaga arvestada.
Olin veel suht poisike ja aitasin isal autot remontida, õigemini kahte.
Tegemist oli eri marki autodega, see on siin küsimuse puhul väga oluline.
Esimesel sai vahetatud jagaja kaan, rootor, küünlajuhtmed ja küünlad. Peale kokkulappamist hakkas ilma igasugu vastuväideteta korralikult tööle.
Teisel oli kolvisõrm pooleks ja selle tõttu oli moto maha tõstetud. Moto sai peale ja kruvisin detaile kinni-külge, vana lõpetas ühe auto kokkulappimist. Selleks hetkeks oli teine masin kah praktiliselt valmis, kontrollisime esimese silindri positsiooni ära ja vana lappas küünlajuhtmed peale.
Hakkasime käivitama, turts-plärts-puhh-pumm, nagu marru oleks läinud, tulistab mõlemast otsast ja käima ei lähe. :biggrin: Hmmm :cranky:, uuesti kontrollima, esimene silinder paigas, tööjärjekord 1-3-4-2 kah õige. No krt. kas sai süüde pool ringi valesti? Juhtmed ringi ja ei mingit liigutust paremuse poole :012:. No mis põrgu jant see siis on :spy:, masin oli remondiks seisnud ainult paar päeva ja suvine aeg, pole nagu pistmist niiskusega ning vaevalt paari päevaga midagi nüüd lambist otsad andis. Vana on mul selline kaunis äkiline, kaalus juba kumba garaazist tooma minna, süütepooli või kuvaldat :gigi:.
Sel momendil käis mul mõte peast läbi, kuule oota, kas võib nii olla? Kontrollime, jah oligi nii, kolm kiiret liigutust, vähem kui 30 sekundit ja auto käis poolest pöördest.
Millega siis vana mööda pani? :gent:
Oluline on see, et ta just lõpetas enne seda teise auto kokkulappamise.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5588
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 18 Jaan 2010 12:09

Mingid osad olid vahetuses? ühel töötas aga teisel ei ? :gigi:
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 18 Jaan 2010 12:28

Ei autode osad vahetuses polnud, pmst. tegi ta ühesugused toimingud mõlema auto juures, tööpõhimõtted on neil samad, kuid ühe detaili töötamises on oluline erinevus. Mis see võiks olla?
Nagu lugeda võite, siis vea likvideerimiseks oli vaja teha kolm kiiret liigutust ja ajakulu vast sekundit 30 :biggrin:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5588
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 18 Jaan 2010 12:40

Kuna sa mainisid ,et süüte järjekord õige siis ei saand olla viga selles ,et oli teine mootor ? dohc ja sohc.

Kas annab panna jagaja poole pöörde võrra valesti ? see hammas nukal ja jagajal on erineva kujuga(ühest otsast kitsenev)
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 18 Jaan 2010 13:18

Marko, aasta siis oli :spy: :gigi:, aga sama viga saab teha ka tänapäeval erinevaid autosid remontides, näiteks Hondat ja bemmi (see on ainult näide, ärge hakake nüüd neid omavahel võrdlema), ma ei mäleta peast, kas nimetatud detail töötab neil ühtemoodi või erinevalt.
Mida ma sain teha kolme liigutusega (noh kui täpne olla, siis kuuega), see vihje võib segadusse ajada, aga antud juhtumi puhul jäi üks (või siis 2, kuidas soovite) liigutus ära. Meile tundus, et kõik oli õige, tegelikult oli siiski näpukas sisse lipsanud. Tegemist süütega ikkagi, ärgem kaugemale sealt läheme.
See on tegelikult ülilihtne, lihtsalt sähvatust on vaja :gent:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 18 Jaan 2010 15:22

Ütled äkki mis auto oli :biggrin: Siis äkki lööb pildi ette. Vb oli rootor vales asendis?

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 18 Jaan 2010 16:13

Rootor oli õiges asendis, tegemist oli puhtakujulise näpuveaga, küll on sellel tegemist ikkagi jagaja ja tööjärjekorraga, no teisel autol teeb üks asi niimoodi ja sellel hoopis niimoodi :gigi:, rohkem vihjeid anda ei saa, muidu pean lihtsalt välja ütlema :no:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

raimo27
Stock user
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Nov 2009 18:47

PostitusPostitas raimo27 » 18 Jaan 2010 16:29

jagaja rootor käib teist pidi ringi a 2 juhet vahetades tuleb vähem liigutusi... :spy:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 18 Jaan 2010 16:36

Raimo sul õigus jah, näed polnud enam meeles, 1 ja ka 4 jäävad paika. Põhjus lihtne, aga korraga pihta ei saa, ühel jagajal käib rootor päripäeva, teisel vastupäeva, vana viskas automaatselt teisel kah juhtmed sama loogika järgi peale nagu esimeselgi :biggrin:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 19 Jaan 2010 10:37

Veel üks lihtne küsimus.
Elupõline mossemees ostis omale volga. Võttis siis nädalavahetusel samuti väikse putuitamise ette, jagajakaan, küünlajuhtmed, kontaktid, küünad, rootor. Lappas siis selle ilusti kokku tagasi ja samasugune tsuhh-puhh-turts-plärts nagu eelmises loos. Kiire visuaalse vaatlusega tuvastasin vea, mis sai kohe kõrvaldatud. Mis seekord võis põhjuseks olla?

Vihjeks, Volga mootoril on üks spetsiifiline eripära, ühelgi teisel mootoril pole seda kohanud (aga kindlasti on mõnel vanemal lääne mootoril sama eripära olemas).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 19 Jaan 2010 15:44

kas on seotud oktaan korrektoriga? :gigi: See oli asi millest ma pole kuulnud ja netis vähe ringi uurides leidsin et volgal on selline asi. :umnik:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 19 Jaan 2010 16:37

Eip, pole mitte. Uurige mõne nõukaaegse automehe käest, see ütleb teile kohe millega tegu, seotud on see süütemänguga küll :gent:.
Volga foorumist leidsin kah jutu üles, aga te ei tea mida otsida :gigi:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 20 Jaan 2010 19:44

Nonii, noored tehnikamehed, tundub et teil pole ühtegi nii vana tuttavat kelle käest küsida või häbenete? Ja google aitab ainult juhul kui tead mida küsida :biggrin:.
Tegelikult asi lihtne, Volgal on tööjärjekord 1-2-4-3.
Nagu ma marxile kirjutasin, siis on see teema tehtud selleks, et natuke nalja saada ja teie silmaringi avardada. Miks ma ütlesin, et ka mingitel vanematel lääne mootoritel on sama asi olemas? Sest ma pole viitsinud süveneda, mis auto mootori järgi on (alustuseks Pobeda) ja selle derivaadid Volgade mootorite näol tehtud.
Nalja eest tegelikult Tanel juba hoolitses mõni postitus tagasi, sain kah pihku itsitada (Tanel ära pahanda, aga see õlivõttur :gigi:)
Tegelen natuke elamise soojaks saamisega ja siis annan teile uue küsimuse, tõenäoliselt on see keeruline (kui aga keegi sama probleemiga kokku puutunud, siis tuleb vastus kohe). :gent:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 20 Jaan 2010 21:16

nii lihtsat asja ei osanud kahtlustada :gigi: volga foorumis lugesin seda mitu korda aga otsisin midagi raskemat :cranky:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 20 Jaan 2010 21:46

No sai ju kirjutatud, et lihtne küss :biggrin:, imelik tööjärjekord on jah sellel, pole rohkem trehvanud, ju ta mingi ennesõjaaegse ameeriklase pealt kopitud on. Eelkäija oli ju Pobi, selle tootmine algas aga 1945 aastal.
Aga nüüd lubatud küss.
Et teil segadust ei tekiks, siis selline häda võib tekkida ka igal tänapäevasel motol, tookord oli küll tegu Ziguliga.
Auto oli öö läbi seisnud, hommikul oleks starter nagu korra tõmmanud ja rohkem mitte üks noh:P.
Annad võtit, starter nagu iniseks aga ringi ei vea. Esimene mõte: aku kottis, samas suvine aeg ja senini kõik ilusti toiminud. :spy: Laadimine? Starteri harjad? Harjad nagu ei saaks olla, starter iniseb ju :spy:? Mootorimass? Sai võetud jupp juhet ja kiirmenetlusel uus mass tekitatud, eip pole see viga. Testritega olid tol ajal võimalused kasinad (ega see poleks hälbeid näidanud kah, aga selle oleks ära näinud, et starter voolu võtab). Starteri puksid mingit moodi otsa saanud (no läks lõhki mingi nipiga)? Sai teist akut proovitud, sama jant, järelikult starter ikka. Starter maha ja pulkadeks, no krt. kõik on oma, natuke kulunud aga parimas elujõus.
Vihje on mõned postitused tagasi minu ühe postituse alguses uut küsimust esitades, umbes lehekülje keskel :gent:. Muutsin posti ära, vabandust kui jõudsin juba segadust tekitada :frown:
See on raske küss kui pole sellega enne kokku puutunud, aga alati võib vihjeid juurde küsida :061:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 20 Jaan 2010 22:14

Kui sa mõtled inina all seda,et starter käib ringi siis pakun, et kas hoorattal hambad maas. Kunagi tuli ette selline jama, et üks lada tuli remonti ja mure oli selles, et auto vahel läheb käima ja vahel ei lähe,starter nagu ei veaks.Sai siis võtit keeratud ja auto pauh käis. Nii mingi 10x järjest. Igaksjuhuks võtsime starteri maha ja kontrollisime üle, kõik oli loomulikult korras. hammakal oli vähe kulumisjälgi aga seda nii vähe, et ei osanud midagi kahtlustada. Auto kokku tagasi ja võtit ning parts käima. Sai siis omanikule tagasi auto antud ja töötas. Paar päeva hiljem tuli tagasi ja ütles et ikka sama jama. siis sai vaadatud horatast starteri august paistis kõik korras. Keerasime siis mootorit ringi ja samalajal jälgisime hooratast ja oligi viga käes. Viga oli selles et hoorattal oli ühe kohapealt hambad maas ja see koht oli suht lühike. Kui sattus kuunud hammaste kohta siis enam käima ei läinud :gigi:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 20 Jaan 2010 23:23

Inina all mõtlesin seda, et starter haakis ilusti, aga mootorit ringi ei jõudnud tõmmata, seal ta siis inises omaette :biggrin:. Sinu toodud näide on muidugi hea, oleksid võinud selle küsimuseks jätta :gent:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Tanel
#Honda-Club Member
Postitusi: 8127
Liitunud: 12 Veebr 2003 14:46
Asukoht: Tänassilma küla

PostitusPostitas Tanel » 21 Jaan 2010 09:28

Starter oli moto küljest poolenisti lahti ja poos kinni :spy:
Ehk saad jälle pihku naerda :biggrin:
-------------------------------------------------------------------------
Kaia ja Leia on minu sõbrad.

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 21 Jaan 2010 12:17

kas viga seal starteri kandis või peab jälle süüte kallale minema? :gigi:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 21 Jaan 2010 19:24

Tanel, seekord on sinu jutus loogiline iva olemas :umnik:, kahjuks ei muutunud peale starteri tagasi panekut midagi. Ma vaatan, et sa oled päris huviline :gent:.
Marx, ei üks ega teine, see mida ma vihje all mõtlesin, oli see siin: "Nagu eelmisest nägite, ei pruugi viga olla hoopiski seal, kus te seda arvate olema."
Veel vihjan juurde, et õnneks ei proovinud me autot käima tõmmata, see oleks võinud lõppeda mootori remondiga küllaltki suures ulatuses.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 21 Jaan 2010 21:35

mingi asi siis mootori kinni poonud. Pakkun siiskas mingi klapp alla kukunud või siis klaver laiali lennanud. Krt aga ei tea kas selline asi juhtub nii kui auto öösel seisb :spy:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 21 Jaan 2010 22:22

Annan tuhkpeene vihje :gigi:, õhkjahutusega mootoritel ei saa sellist probleemi tekkida :gent:. Huvitav kuhu Marko on kadunud? :spy: Tal mõned mõtted ikka liiguvad vahepeal :gent:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 22 Jaan 2010 22:18

Vihjan lisaks, tol ajal oli (või paigaldati omanike poolt) autodel ampermeetrid ja see näitas tõsist voolutarvet, st. starter oli töökorras.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
-marx
Honda Paranoic
Postitusi: 795
Liitunud: 09 Juul 2007 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -marx » 23 Jaan 2010 22:48

mul loogika otsas ja kuna keegi muu mdagi ei paku siis hakkan huupi pakkuma :gigi:

Veepump jooksis kinni :spy:
Seda ei juhtu õhkjahutusega autodel :umnik:

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 23 Jaan 2010 23:16

Viga polnud pumbas, küll aga otseselt seotud jahutusvedelikuga.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

raimo27
Stock user
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Nov 2009 18:47

PostitusPostitas raimo27 » 24 Jaan 2010 21:20

vesi jooksis silindrisse-see oli silmini täis? :spy:
nii võimatu kui see loogika olla saab


Mootor ise ikka käib ringi?

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5378
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 24 Jaan 2010 22:39

raimo27 kirjutas:vesi jooksis silindrisse-see oli silmini täis? :spy:
nii võimatu kui see loogika olla saab


Mootor ise ikka käib ringi?

Jep, pihtas-põhjas, plokikaane tihend oli ära. Nagu juba eelnevalt mainitud, alati ei pruugi viga olla seal, kus see esmapilgul tundub olema. Oleksime proovinud käima tõmmata, miinimumprojekt saanud kepsu kõveraks.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
OliverV
Honda Paranoic
Postitusi: 3738
Liitunud: 15 Mai 2006 20:29
Asukoht: Kiiu kesklinn
Telefon: +61450092676
Kontakt:

PostitusPostitas OliverV » 25 Jaan 2010 00:46

Pilt
sõnu vist pole vaja :biggrin: - salongimootor
Pilt Pilt


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline