Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

CRV'le õli.

Kõik müügitehingud, mis on seotud Honda CR-V'de ja nende varuosade ja/või tarvikutega
Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

CRV'le õli.

PostitusPostitas tets » 04 Aug 2015 08:50

Nii, tulemas vaikselt õlivahetuse aeg. Kas keegi siinsetest foormulastest saab hea hinnaga õli pakkuda? Viimasel ajal, tegelt kogu aeg, olen kasutanud Mobil 5W30 ESP õli. Jään siis pakkumisi ootama.

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: CRV'le õli.

PostitusPostitas tets » 11 Jaan 2018 16:45

Nii, jälle häda. Mõtlesin, et teen mootoriõli vahetuse ära. Hooldusraamatust vaatasin, et tarvis 0w30 acea c2/c3 õli. Tellisin ära, kätte saades kanistri peal kiri, et see ainult acea c3.
Castroli kodukalt vaadates, soovitab see hoopis mingit abea a1 vms markeeringuga õli.
Võta nüüd kinni kumb õige on.
Kas nüüd jookseb mootor kohe kokku või muretsen ma natukene üle? :biggrin:
Auto siis 2012 Crv diisel, 2,2 110kw.
Kuramus, vanasti oli elu lihtsam, oli 10w40 või 5w30, nüüd vahi mingeid tähti ja numbreid veel.

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5836
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: CRV'le õli.

PostitusPostitas matu253 » 11 Jaan 2018 17:55

minu mälu järgi tähendab see DPF filtriga auto jaoks midagi... :gent:

...

Low SAPS

If you have a modern turbodiesel car that has a diesel particulate filter (DPF) in the exhaust then you must use low SAPS oil.engine oil for my car
SAPS stands for ‘Sulphated Ash, Phosphorous, Sulphur’ and it’s often referred to as simply low ash oil.
In Europe, according to the ACEA, low ash oil is labelled as C1 (0.5% ash), C2 (0.8% ash – better suited to higher performance engines) and C3. In America there’s CJ-4.
So an engine oil labelled 5W30 C1, C2 or C3 is a 5w30 grade oil suitable for cars fitted with DPF’s. If your car has a DPF be sure to check if C1, C2 or C3 specification oil is required.

allikas :)

https://www.micksgarage.com/blog/unders ... ngine-oil/

aga paistab igavene häda selle diiselauto omamisega :gigi:
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: CRV'le õli.

PostitusPostitas tets » 11 Jaan 2018 18:07

Ma ise ka neid väljamaa lehekülgi uurind...
Niiplaju olen ma arusaanud, et kohe kolina ja pauguga mootor kokku ei jookse ning kepsud kolvid püsivad seal kus vaja.
C3 õli puhul pole selle kütusekokkuhoiu peale vist erilist rõhku pandud. Seega suureneb autol himu diisli järgi drastiliselt. Nii umbes 0.005 liitrit sajale.
Kunagi Top Gearis arvutati, et kui palju kütust säästab kui autojuht vuntsid maha ajab. See kehtib vist meeste puhul, kindlasti leiab erandeid ning erisusi. Leiti, et säästab ca 50 senti aastas.
Ainult sellele pole ma veel endale arusaadavat vastust saanud, mis vahe on acea c2/c3 ja ainult c3 õlil?
Mis see kaldkriips seal vahel näitab?

Kasutaja avatar
AHRS
Honda Paranoic
Postitusi: 338
Liitunud: 04 Sept 2008 16:03
Asukoht: Tallinn- Harjumaa

Re: CRV'le õli.

PostitusPostitas AHRS » 14 Veebr 2018 15:30

https://www.oilspecifications.org/acea.php


C: Catalyst compatibility oils
Note: These Oils will increase the DPF/GPF and TWC life and maintain the Vehicle’s Fuel Economy.
Warning: Some of these Categories may be unsuitable for use in certain Engine Types – consult the vehicle- OEM’s owner’s manual/handbook in case of doubt

ACEA C2 - Stable, stay-in-grade Engine Oil with Mid SAPS-Level, intended for use as catalyst compatible Oil at extended Drain Intervals in Vehicles with all Types of modern Aftertreatment Systems and High Performance Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & DI Diesel Engines that are designed to be capable of using Low Viscosity Oils with a minimum HTHS Viscosity of 2.9 mPa*s.

ACEA C3 - Stable, stay-in-grade Engine Oil with Mid SAPS-Level, intended for use as catalyst compatible Oil at extended Drain Intervals in Vehicles with all Types of modern Aftertreatment Systems and High Performance Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & DI Diesel Engines that are designed to be capable of using Oils with a minimum HTHS Viscosity of 3.5 mPa*s.



Ehk siis põhiline erinevus on, et ACEA C2/C3 tähisega mootoriõli vastab mõlema kategooria HTHS viskoosusnõuetele.
JA vastavalt siis ACEA C3 tähisega mootoriõli vastab ainult nimetatud klassi HTHS viskoosusnõuetele.
HTHS Viskoossus - Viscosity at High Temperature and High Shear rate (näitab, kui hästi säilitab mootoriõli oma viskoossuse kõrgel temperatuuril ja kõrgel nihkekiiruse gradiandil)...


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline