Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

F22 jõudu juurde

Mootori ja veermikuga seotud teemade arutamine.
KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 29 Mär 2019 22:39

Tervist kaaskannatajad!
Küsimus järgmine: kuidas saab f22a3 mootorit "paremaks". Kas on võimalik aretada vtec peale või kangema nuka kuskilt panna vms. Jah turbokitide olemasolust tean, aga palju see mootor ilma sepissisuta vastu peab? Pool bar peale anda jääks kestma? Kuna tundub, et siin kõvasid jutumehi, kes arvavad, et nad isad, siis kirjutada AINULT neile, kes reaalselt ka oskavad küsimustele vastata ja teavad asjast midagi.
Ette tänades!
Kristjan
Viimati muutis KristjanKae, 31 Mär 2019 00:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 396
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas tets » 30 Mär 2019 07:06

Ei.

KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 30 Mär 2019 09:29

Pessimist

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 396
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas tets » 30 Mär 2019 15:22

KristjanKae kirjutas:Pessimist


Igakord kui sellist asja foorumis küsitakse on selge, et küsijal pole selleks ei oskusi ega ka vahendeid.
Niisama "näppimisega" ei võlu mootorist midagi enamat välja.

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 6128
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas matu253 » 30 Mär 2019 19:29

tets kirjutas:
KristjanKae kirjutas:Pessimist


Igakord kui sellist asja foorumis küsitakse on selge, et küsijal pole selleks ei oskusi ega ka vahendeid.
Niisama "näppimisega" ei võlu mootorist midagi enamat välja.

+1
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 30 Mär 2019 23:03

Hahaha. Tore, et te mu rahakotti ja oskusi teate. Soov vaid teada, kas kannatab mingit teist kaant peale panna või mingit kangemat nukkvõlli vms. Niisama tilganäppijate vastuseid ei viitsi siin lugema hakata...

Kasutaja avatar
Johnson
#Honda-Club Member
Postitusi: 865
Liitunud: 16 Mai 2007 18:10
Asukoht: Igale poole jõuan kui vaja on

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas Johnson » 30 Mär 2019 23:27

Esiteks, rahakoti olemasolu ei tähenda veel oskuste olemasolekut ega vastupidi. Teiseks, oleks teema algatajal kasvõi üks eelpool nimetatust, ei tuleks sealt mingit tilganäppija joorupit, vaid küsimus oleks konkreetne. Ja lõpuks ka vastus püstitatud küsimusele - ei.
Roheline tuli on nõrganärvilistele

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 396
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas tets » 31 Mär 2019 08:16

Peale esimese postituse täielikku muutmist ning teistega plärtsumist võid kindel olla, et siin enam asjalikku arutelu ei ole.

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5759
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas Raigo » 31 Mär 2019 09:28

Üks teema siin mingi aeg oli.
viewtopic.php?f=26&t=40071

KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 31 Mär 2019 11:34

Vohh! Suur tänu Raigo

Kasutaja avatar
Johnson
#Honda-Club Member
Postitusi: 865
Liitunud: 16 Mai 2007 18:10
Asukoht: Igale poole jõuan kui vaja on

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas Johnson » 31 Mär 2019 12:03

Nagu Raigo pandud teemaski, oli tegemist juba alguses surnult sündinud ideega. Huvi ja tahtmine kõrvale jätta, siis palju sa ikka neid mootoreid laiali viitsid lasta ja odavama otsa juppidega ei püsi kunagi ühegi rõhu all asjad pikalt koos. Tahada kangemat mootorit, otsi endale kohe Vteck, saad pisut juurde küll. Tahad täpsemat ettekujutust sellise korraliku ehituse mastaabist, siis 10a tagasi Andre Raual oli ehitatud midagi sellist, millest sina unistad:
http://www.motors24.ee/uudised/uudised.php?uid=32681
Peale seda videot ja Raigo artiklit peaksid aru saama, et reaalselt ei ole sul selliseks ettevõtmiseks ei finantsi, kogemusi ega järjekindlust. Pigem tasuks jääda kolmetäheliste saksa autode maailma, need andestavad omanike vigasid rohkem.

P.S. Kindlasti on meie seas nii jutumehi, isasid ja ka neid kes reaalselt oskavad küsimustele vastata, vastasel korral jääks "street" kommuunist aegajalt ilmuvate poisikeste plärtsumine ilma vastusteta.
Roheline tuli on nõrganärvilistele

KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 31 Mär 2019 19:41

Vabandan kui solvan kedagi, aga ei meeldi tagavedu mulle.
Teie jutust tuleb välja, et mõistlikum tõsta see mootor lihtsalt peale ja las olla. Usun, et kui see 110kw liigutas seda 1400kg universaal accordi päris hästi siis 400kg kergemat preludet liigutab see üllatavaltki nobedalt. Aga suur tänu viitsimise eest vastata ja vabandan, kui tundusin ülbe või "lätrsusin". Lihtsalt veidi ajas turri kuidas lihtsa küsimuse esitades tehti eelarvamus minu oskuste ja finants seisu kohta.

Kasutaja avatar
Rann0
Honda Lover
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Juul 2012 10:48
Asukoht: Harjumaa

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas Rann0 » 02 Apr 2019 10:24

KristjanKae kirjutas:Vabandan kui solvan kedagi, aga ei meeldi tagavedu mulle.
Teie jutust tuleb välja, et mõistlikum tõsta see mootor lihtsalt peale ja las olla. Usun, et kui see 110kw liigutas seda 1400kg universaal accordi päris hästi siis 400kg kergemat preludet liigutab see üllatavaltki nobedalt. Aga suur tänu viitsimise eest vastata ja vabandan, kui tundusin ülbe või "lätrsusin". Lihtsalt veidi ajas turri kuidas lihtsa küsimuse esitades tehti eelarvamus minu oskuste ja finants seisu kohta.


Mis preludele mootor läheb? Välismaal vanad aretavad f22, f20 mootorite ning H- seeria hübriide. Alumine osa jääb F seeria ning ülemine osa Vtec nukkadega läheb H- seeria oma. Vahest neid odavalt saada, ning infot suht palju selle kohta googles, väidetavalt suht lihtne teha aga kui palju seal reaalselt ringi peab tegema peab ei oska õelda :gent:
Honda Prelude 2.2Vti 1997
Honda Legend 3.5 2006

KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 02 Apr 2019 16:30

3gen ludele. Tänud infokillu eest!

Kasutaja avatar
laqkaraza
#Honda-Club Member
Postitusi: 3337
Liitunud: 18 Nov 2002 10:59
Asukoht: Tartu
Telefon: +3725043028
Kontakt:

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas laqkaraza » 02 Apr 2019 20:26

KristjanKae kirjutas:Vabandan kui solvan kedagi, aga ei meeldi tagavedu mulle.
Teie jutust tuleb välja, et mõistlikum tõsta see mootor lihtsalt peale ja las olla. Usun, et kui see 110kw liigutas seda 1400kg universaal accordi päris hästi siis 400kg kergemat preludet liigutab see üllatavaltki nobedalt. Aga suur tänu viitsimise eest vastata ja vabandan, kui tundusin ülbe või "lätrsusin". Lihtsalt veidi ajas turri kuidas lihtsa küsimuse esitades tehti eelarvamus minu oskuste ja finants seisu kohta.


Minu mäletamist mööda oli CB Accordi sedaani tühikaal ca 1230kg, mitte 1400kg. Ma ei usu, et universaali kere arvelt nii suur kaalu vahe tuleb.

Tasub uurida, kas annab F22 mootorile peale panna F20B vüi C mootori plokikaant. Blokk on neil kõigil sama. Pikedatud kolvikõik +7mm annab lisa 157cm3

V-Tec solenoidi juhtimise saab vajadusel kasvõi lisatahhomeetri alarmtulega teha.
Pilt

KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 02 Apr 2019 21:51

Tühimass: 1425kg

Kasutaja avatar
Rann0
Honda Lover
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Juul 2012 10:48
Asukoht: Harjumaa

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas Rann0 » 04 Apr 2019 22:18

laqkaraza kirjutas:
KristjanKae kirjutas:Vabandan kui solvan kedagi, aga ei meeldi tagavedu mulle.
Teie jutust tuleb välja, et mõistlikum tõsta see mootor lihtsalt peale ja las olla. Usun, et kui see 110kw liigutas seda 1400kg universaal accordi päris hästi siis 400kg kergemat preludet liigutab see üllatavaltki nobedalt. Aga suur tänu viitsimise eest vastata ja vabandan, kui tundusin ülbe või "lätrsusin". Lihtsalt veidi ajas turri kuidas lihtsa küsimuse esitades tehti eelarvamus minu oskuste ja finants seisu kohta.


Minu mäletamist mööda oli CB Accordi sedaani tühikaal ca 1230kg, mitte 1400kg. Ma ei usu, et universaali kere arvelt nii suur kaalu vahe tuleb.



Mul 5gen Preludel passis juba 1360kg, pigimatt, ja subwoofer ja 1400 olemas :) kuigi netist vaadates näitab igal pool 1200kg midagi kaaluks, sama ka legendiga millel passis on pea 200kg rohkem kui netist näitab tühimassi millegipärast.
Honda Prelude 2.2Vti 1997
Honda Legend 3.5 2006

Kasutaja avatar
uus
#Honda-Club Member
Postitusi: 1292
Liitunud: 26 Mai 2004 15:30
Asukoht: Nõuni
Kontakt:

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas uus » 06 Apr 2019 08:24

Rann0 kirjutas:
Mul 5gen Preludel passis juba 1360kg.....

Ja mu 4gene passis 1250kg ja 2.0 motoga 1220kg. miskipärast tundub kahtlane 110kg kaaluvahe?

Kasutaja avatar
Rann0
Honda Lover
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Juul 2012 10:48
Asukoht: Harjumaa

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas Rann0 » 07 Apr 2019 11:25

Venna 4gen Vtecil ka passis 1300 midagi. 5gen 2.0il oli 1280 passis kaalu ilma püsika ja konditsioneerita, sealt muidugi seda kaalu ei tule, võib olla arvele võttes pandud erinev kaal.
Honda Prelude 2.2Vti 1997
Honda Legend 3.5 2006

Kasutaja avatar
v2ikevenna
Honda Paranoic
Postitusi: 1208
Liitunud: 22 Jaan 2004 00:35

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas v2ikevenna » 08 Apr 2019 11:43

Kui palju seda jõudu juurde tahta? Põlveotsas tehtavad variandid (väljalase, sisselase jms) annavad küll juurde, kuid üsna vähe.

Idee on veel hoopis ülekannete muutmine: F seeria plokk on väga-väga levinud ja selle mootori külge võib sobida mitu erinevat käigukasti. Saad valida mõne kasti mille ülekande arv on madalam - mootorile küll jõudu juurde ei teki, kuid mootori jõudu suunatakse suurema momendiga asfaldile, mis annab kohalt võttes parema kiirenduse. Samamoodi muutub ülekanne ka ratta läbimõõdu arvelt. Auto tippkiirus küll langeb, kuid kus sa ikka niiväga 180km/h kirgi kütad?

3gen Preludel näiteks pannakse sellel eesmärgil PGM-FI mootori otsa kahe karpaga mootori küljest pärit käigukast. Siis on vaja ka hooratast vahetada - 100% kindel küll ei ole, kuid nii saab mootor endale vist ka kergema hooratta.

Kasutaja avatar
Rann0
Honda Lover
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Juul 2012 10:48
Asukoht: Harjumaa

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas Rann0 » 10 Apr 2019 18:10

v2ikevenna kirjutas:Kui palju seda jõudu juurde tahta? Põlveotsas tehtavad variandid (väljalase, sisselase jms) annavad küll juurde, kuid üsna vähe.

Idee on veel hoopis ülekannete muutmine: F seeria plokk on väga-väga levinud ja selle mootori külge võib sobida mitu erinevat käigukasti. Saad valida mõne kasti mille ülekande arv on madalam - mootorile küll jõudu juurde ei teki, kuid mootori jõudu suunatakse suurema momendiga asfaldile, mis annab kohalt võttes parema kiirenduse. Samamoodi muutub ülekanne ka ratta läbimõõdu arvelt. Auto tippkiirus küll langeb, kuid kus sa ikka niiväga 180km/h kirgi kütad?

3gen Preludel näiteks pannakse sellel eesmärgil PGM-FI mootori otsa kahe karpaga mootori küljest pärit käigukast. Siis on vaja ka hooratast vahetada - 100% kindel küll ei ole, kuid nii saab mootor endale vist ka kergema hooratta.


Võimalusi tegelikult suht palju kui otsida, aga esimese asjana saad ikka portsu negatiivsust nagu viimasel ajal netis kombeks
Honda Prelude 2.2Vti 1997
Honda Legend 3.5 2006

KristjanKae
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Apr 2017 23:30
Telefon: 58836991

Re: F22 jõudu juurde

PostitusPostitas KristjanKae » 17 Apr 2019 08:14

Kuna üks turbo mul vedeleb, siis mõtlesin selle pisikese mingi 0.5bar peal puhuma panna. Peaks vast kestma küll nii madalal rõhul originaal sisuga. Uurisin väljamaafoorumitest, et 0.7bar pidavat see sisu vastu pidama (kellegi väitel ta viimased kaks aastat nii sõitnud ja kestab). Ega palju ei taha. Lihtsalt veidike mõnusamaks tahaks seda kulgemist teha.
Aga suur tänu asjalike vastuste eest!