Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

B16 vs D16

Mootori ja veermikuga seotud teemade arutamine.
Kasutaja avatar
djelton
Honda Paranoic
Postitusi: 610
Liitunud: 02 Aug 2009 22:29
Asukoht: Tallinn

B16 vs D16

PostitusPostitas djelton » 10 Juul 2011 21:41

Küsimus, et kas Tartus või kuskil Lõuna-Eestis leiduks kaks lahket inimest, kellest üks omaks D16 92kW, SOCH vTec'i ja teine B16 118kW, DOCH vTec'i enda auto kapoti all. Pendeldan kahe moto vahel ning ei suud avalida, tahaks nagu minekut, aga tahaks ka aeg-ajalt üle Eesti trippida, seega mingi 10l/100km ei tahaks eriti:P
Olen kuulnud, et kui B16-le panna sisse Integra LS 5'es käik, siis pidid pöörded kuskil 110km/h peal jääma 2000rpm kanti, seega too ka variant B mootori küttekulu alla saada.
Kuigi ise tahaks just proovida minekut, eelistatuna nii, et omanikud ise teeks tiiru, sest tema teaks oma mootori tunnetust paremini kuid saaks ka ise natukene proovida ja otsustada.

Mootoritel küll hinnavahe suur, kuid see on natukene teisejärguline, kuna kui nt. otsustaks B moto kasuks, siis ennem koguks natukene aega rohkem, kui lihtsalt kiirelt sahmimise peale minna.
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sold)

EltonLauringMusic
WROMD

Kasutaja avatar
Lauri_s
#Juhatuse esimees
Postitusi: 4442
Liitunud: 22 Nov 2006 20:05
Asukoht: Tallinn/Klooga

PostitusPostitas Lauri_s » 10 Juul 2011 21:59

B mootori kütusekulu maanteel on 7-8 vahel, mis ei ole just palju :spy:
www.hondatuning.ee <- Erinevat head kraami leiad siit.
www.indome.ee <- Tark kodu 500€ eest? Vaata järgi!

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5617
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 10 Juul 2011 22:06

See integra 5 käik ei too küll pöördeid kuidagi 2000 kanti . Tavaline on hondadel 100 sõites 3000 +
D16 on maanteel üli öko , rahvas räägib , et alla 6 sajale saab julgelt hakkama . Linnas kuskil 7 sajale . Mida igapäeva autona on hea praeguste küttehindade juures . Lisaks on ka d eelis poole odavamad jupid . Muidugi on B parem , kiirem jne aga igapäeva autoks kulukam .

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5844
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

PostitusPostitas matu253 » 10 Juul 2011 22:25

endal D16Z6 ja väga rahul selle mootoriga. Minekut ja ökot on seal piisavalt, ei oska muud tahtagi :)
ja mina olen oma mootoriga saanud küttekuluks 4,7 sajale, see on vähim mida näinud olen seni, eelmine aasta oli veel 5 kanti kuni tänaseni kus lambda pekkis, kulu ei tea veel aga märgatavalt rohkem võtab.
Muidugi B16 venitab tõesti suu kõrvuni aga juppide peale mõeldes ei sooviks siiski endale.
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
djelton
Honda Paranoic
Postitusi: 610
Liitunud: 02 Aug 2009 22:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas djelton » 10 Juul 2011 22:50

jah, seda ma tean, et D on märgatavamalt ökom kui B, kuid kardan, et D-d muretsedes jään natukene kahetsema. Sellesuhtes, et siiani on mu katkine ja vigane 1.3 võtnud linnas üle 9l/100km ja maanteel mingi 7.3l/100km ning olen hakkama saanud nüüd sai paremaks tehtud ning naudin seda 7l/100km linnas:P
Kuid tahaks ikkagi mõlemaid kõrvuti proovida ära, siis teaks kindlalt. Ses suhtes, et tahaks ikkagi minekut tunduvalt paremaks, see 1.3 astub ka märgatavalt edasi, kuid hinge siiski kiirendusjanu:D(eiole mingi bemmidega linnapeal joonestaja)

Hetkel ongi kaks varianti mul, kas osta B16A2, istutada vahele ära, aeg-ajalt suunurki allapoole näpitsatega kiskuda ja nautida seni kuni esimese remondini.
Või isutada mingi D16(z6-7???) kapoti alla, nautida suve veel väiksema kütusekuluga, teha korralikum hooldus mootorile ning ülejäänud raha eest välimust korralikult taastada.

Iseenesest on see D16 plaan hea, aga kõige suurem hirm on see, et hakkan kuu-kahe pärast väga julmalt oma otsust kahetsema ning uuesti selle B16 moto raha korjamine võib võtta veel kauem aega(hetkel tuli lisaks väikestele tööotsadele lihtsalt rahasüst rolleri müügist):/
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sold)

EltonLauringMusic
WROMD

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5617
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 10 Juul 2011 23:02

kui panna kõrvuti b ja d siis loog , et b on igatepidi parem . Jõulisem ja kiirem . Samas on ta ainult 1,3 sekki kiirem sajani , kui d .

Mul on täisremonditud d16z6 92 kw ja enda autoga sõitust istusin otse d15b2 66 kw ja siis oli vahe ikka tuntav . 92kw on ikka 100 korda jõulisem ja kiirem .
Otseselt ma ei kahetse , et selle soetasin ja ära taastasin , oleks hetke elujärg parem ei loobuks sellest . Ostaks teise kere ja paneks sinna ja sõidaks ja tunneks röömu .
Muidugi alati võiks kiirem olla ja kui 2 kuud juba B olnud on siis saab juu samamoodi mõelda :biggrin: Et lahja , tahaks võimsamat :biggrin: .


Aga nagu õeldakse , siis D on hea ja B on veel parem .

Kasutaja avatar
djelton
Honda Paranoic
Postitusi: 610
Liitunud: 02 Aug 2009 22:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas djelton » 10 Juul 2011 23:10

No krt, 1.3sekki on ikka väga pikk aeg:D
Kuidas sinul endal muidu selle 92kw-ga on? vTec kick on norm? SOCH 'iga pidi vaevumärgatav olema. Kuidas sinul nt. konkreetselt kütust võtab? Mitu sekki sajani?
(jah, tean, et neid andmeid ja tekste on igal pool, kuid eeldan foorumikaaslase käest kuulda, sest enamus muud allikad liialdavad, sest kõik tahavad, et neil parem auto tunduks:D)
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sold)

EltonLauringMusic
WROMD

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5617
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 10 Juul 2011 23:27

Sochil on jh see vtec järgitulemine mitte kõige tuntavam . Esimese käiguga veel tunnetab midagi . Samas , kui panna korralik torukolle siis peaks asi paranema .
Kütte kohapealt hetkel oli 7-8sajale keskmine . Kolvirõngad pole veel sisse kulunud ja pole maanteel eriti sõitnud . Põhiliselt linn .Kui aus olla siis pole üldse eriti sõitnud . kokku 2000 tuleb .
Kiirendust pole viitsinud mööta , kuigi kõik vajalikud seadmed selleks olemas. Aga ega väga aeglane polegi . Kui 1 ja 2 peeneks lasta siis 100 tuleb päris ruttu .

Kasutaja avatar
OliverV
Honda Paranoic
Postitusi: 3748
Liitunud: 15 Mai 2006 20:29
Asukoht: Kiiu kesklinn
Telefon: +61450092676
Kontakt:

PostitusPostitas OliverV » 10 Juul 2011 23:50

no ma võin sulle sõitu teha soch'iga millel on ju tehnikat ka vähe autol peal :D aga kuna sa oled võrus, siis vast jääb ära.. ma ütleks et ei ole midagi uimane.. rebib päris meeldivalt.. vb oleneb eksemplaarist ka :076:
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
Method Man
#Honda-Club Member
Postitusi: 804
Liitunud: 23 Aug 2005 00:02
Asukoht: Pärnu/Tartu

PostitusPostitas Method Man » 11 Juul 2011 00:15

No igajuhul B16. Kütusekulu pole midagi ulmelist käisin Palangal ja sain kütusekuluks ca 6,6-7 vahel ja see juures üle 110 koguaeg sõites. Üldiselt on linnas ca 8 või natsa peale. B seeria moto saime kasutaja HOCi 0-100 7,53, kuigi tehase andemete järgi on 8 sekki 100-ni ja vtec on tunda kui ikka taha tuleb. Pigem kogu natsa raha ja osta kindlasti b16!
VTEC Power
Honda Accord 05`114kw
Honda Accord 07`114kw
Honda Civic VTi 94` 118kw -> VTi-R 150kw
Honda Civic 96`84kw
Mazda MX 3 93`66kw
Pilt

Kasutaja avatar
ylts
#Honda-Club Member
Postitusi: 2668
Liitunud: 20 Aug 2008 20:42
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ylts » 11 Juul 2011 00:26

Remonditud mootor ja torukolle 2. käiguga oli vtecu rakendumist tunda, juhul kui autos ei olenud üle liiksed kola

Eelmisel masinal remontis mootori ära ja Sr avalaksul sõitsin 15.5 sek 402m 0-100 midagi 8sekiga. Kütusekulu pärast remonti 20 kraadise külmaga sai maanteel alla 6l hakkama, möödasõidud 3. käik jne. Harjud suht kähku ära ja tahaks ikka võimsamat. Mu vana masin liigub tartus ringi usun, et kui saad omanikuga jutul siis teeb sulle tiiru ikka, soch mootoriga sedaan.

Video kuni 3. käigu lõpuni
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0WXrLxvaWCw&feature=channel_video_title[/youtube]
Viimati muutis ylts, 11 Juul 2011 11:43, muudetud 1 kord kokku.
89a Civic sedaan MiniMe,
91a Civic sedaan 4wd,
93a civic kupee EX
95a Accord CC7
07a Accord CL9
Ajalugu: 92a sedaan ESi, 93a Rover 416, 95a kupee ESi, 93a kupee EX,

Küttepuude müük ja saagimine Pärnumaal, kokkuleppel ka kaugemal- 56208230

Kasutaja avatar
djelton
Honda Paranoic
Postitusi: 610
Liitunud: 02 Aug 2009 22:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas djelton » 11 Juul 2011 02:49

Nii, siin tuleb plusse ja miinuseid nii mõlema kasuks kui vastu:D PEan ikka mõtlema ja kaaluma, pole mõtet siiski rohmakalt tegutsega:P Oliver ära nii kindel ole midagi, on ka võimalus, et satun Tallinna:D Plaanis tuttavatega väike Eesti tripp teha Võru-Tartu-Tallinn-Pärnu-Võru ning siis vast saaks katsetada autosid:d Aga peab uurima, äkki siiski lähemal olemas kahel inimesel, tahaks just korraga samal päeval, proovida, et saaks parema tunnetuse:D Ja loomulikult mõlema omanikuga natukene ka rääkida:D
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sold)

EltonLauringMusic
WROMD

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11748
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas HoCi » 11 Juul 2011 11:07

Emotsiooni on tunduvalt rohkem B16 motoga sõites. Endal olnud nii D16Y8 kui ka B16A2 ja iga kell võtaks B16 tagasi. Sõitsin mitu aastat B16'ga ringradu ja võistluseid ning mitte ühtegi asja ei läinud mootoril ega käigukastil. Ei läinud isegi käigukangi sünkrod läbi, mida mulle hoiatati kohe algusest peale. Kui maanteel normaalselt sõita, siis kütusekulu on maanteel alla 7 vabalt. Linnas minul oli pigem 9 (vahest ju vaja ikka tahhomeeter tagurpidi ka lasta). Mõlemal oli tehnika 100% originaal ja soovitan ka sul nii jätta, on jama vähem. Maanteel on B16'l 120km/h juures 4000rpm (aga kes käseb nii kiiresti sõita).

Edu valimisel :)

Minu Civic 98' B16A2 mootoriga:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dpZhyFPVCLQ[/youtube]
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
RACE.EE - Hondale LSD, Peaülekanded, Sünkronisaatorid ja palju muud.
Pilt

Kasutaja avatar
ylts
#Honda-Club Member
Postitusi: 2668
Liitunud: 20 Aug 2008 20:42
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ylts » 11 Juul 2011 11:45

Pärnu satud helista, mul d-seeria mootoriga masin võtta nii automaat kui ka manual mis küll kohvima poolsed :061:
89a Civic sedaan MiniMe,
91a Civic sedaan 4wd,
93a civic kupee EX
95a Accord CC7
07a Accord CL9
Ajalugu: 92a sedaan ESi, 93a Rover 416, 95a kupee ESi, 93a kupee EX,

Küttepuude müük ja saagimine Pärnumaal, kokkuleppel ka kaugemal- 56208230

Kasutaja avatar
djelton
Honda Paranoic
Postitusi: 610
Liitunud: 02 Aug 2009 22:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas djelton » 11 Juul 2011 21:10

Niisiis, hakkan 30minta pärast täis autoga liikuma Tartu poole, seega kui kellelgi on B16 või D16 moto ja viicib natukene juttu ajada, tehke mulle vastakas 55536411 ja helistan tagasi ja räägib natukene:D
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sold)

EltonLauringMusic
WROMD

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5617
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 11 Juul 2011 22:17

Aga arvesta seda , isegi kui sa mootori raha kokku saad , b puhul alla 1000 euri ei tasu lootagi eriti . Siis 200-300 euri läheb sinna kohe sisse ka , ennem kui sõitma saab . Rihmad , rullikud , õlid jne tuleks ära vahetada . Ja kokkuvõttes jääb summa juba 20 000 eesti kadunud krooni juurde.
Kallis lõbu .
Ma teeks ennem kere korda , kuna mootorit on kõige lihtsam vahetada . Aga kui kere käest läheb siis pole enam midagi teha.

Kasutaja avatar
OliverV
Honda Paranoic
Postitusi: 3748
Liitunud: 15 Mai 2006 20:29
Asukoht: Kiiu kesklinn
Telefon: +61450092676
Kontakt:

PostitusPostitas OliverV » 11 Juul 2011 22:58

Raigo kirjutas:Aga arvesta seda , isegi kui sa mootori raha kokku saad , b puhul alla 1000 euri ei tasu lootagi eriti . Siis 200-300 euri läheb sinna kohe sisse ka , ennem kui sõitma saab . Rihmad , rullikud , õlid jne tuleks ära vahetada . Ja kokkuvõttes jääb summa juba 20 000 eesti kadunud krooni juurde.
Kallis lõbu .
Ma teeks ennem kere korda , kuna mootorit on kõige lihtsam vahetada . Aga kui kere käest läheb siis pole enam midagi teha.


... siis pole enam jah kere kuhu hea moto istutada, mis on nõiaring :D
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5844
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

PostitusPostitas matu253 » 11 Juul 2011 23:00

Raigo kirjutas:Aga arvesta seda , isegi kui sa mootori raha kokku saad , b puhul alla 1000 euri ei tasu lootagi eriti . Siis 200-300 euri lдheb sinna kohe sisse ka , ennem kui sхitma saab . Rihmad , rullikud , хlid jne tuleks дra vahetada . Ja kokkuvхttes jддb summa juba 20 000 eesti kadunud krooni juurde.
Kallis lхbu .
Ma teeks ennem kere korda , kuna mootorit on kхige lihtsam vahetada . Aga kui kere kдest lдheb siis pole enam midagi teha.

õige tähelepanek :umnik:
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
paf
Honda Paranoic
Postitusi: 1089
Liitunud: 07 Aug 2006 11:51
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas paf » 11 Juul 2011 23:40

see on sama nagu osadele meeldib ema teistele tütar....mul on ka D16 mootor ja olen ka väga rahul...samas muidugi tahaks kiiremat jne. aga milleks...kõik oleneb ka sellest milleks sulle seda mootorit tarvis on....mõni vend on happy kui tal on 1,3 ja arvab et see mootor on ilge püss...niiet vali ise :gent:
vti

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5383
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 12 Juul 2011 00:48

Vahet pole, mis sinna vahele pistad B või D, MAKSIMAALSELT ühe suvega jääb nagunii lahjaks (või sõidad ennast puruks) :gigi:. Tänapäeval on pooltel pereautudel rohkem võimu ja väänet, ning kütusekulu jääb samasse auku. Võimsus ja minek ei tule tühjalt kohalt, alati ei peagi võimsamat mootorit vahele pistma, muuda peaülekannet. See aga tõstab kütusekulu tavasõidul. Kahte head korraga ei saa. Üks ülikena CRX liigub aegajalt radadel, rebib nagu loom (D16 Z5 on aiste vahel), sellel on tippkiirus 160! Tee omale selgeks, mida tahad. Enne kui mingit moto teemat hakkad aretama, areta normaalsed pidurid külge, siis vedrustus jne. Kui plaanid uulitsatel sellega kiiresti sõita, siis on pidurid ja vedrustus tähtsamad kui mootorivõim. Ei võta sinu elukest äkiline moto, ikka lahjad pidurid :no:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
Bait-R
#Honda-Club Member
Postitusi: 3111
Liitunud: 29 Aug 2005 21:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Bait-R » 12 Juul 2011 07:50

minu B16 :biggrin:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvfRyeipbhE[/youtube]
from Tartu city
Honda FR-V 2.0
AMD - Power of Future

Kasutaja avatar
ylts
#Honda-Club Member
Postitusi: 2668
Liitunud: 20 Aug 2008 20:42
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ylts » 13 Juul 2011 21:30

jackpuuk 1 kirjutas:Vahet pole, mis sinna vahele pistad B või D, MAKSIMAALSELT ühe suvega jääb nagunii lahjaks (või sõidad ennast puruks)

Mul piisas kevadest :biggrin:
89a Civic sedaan MiniMe,
91a Civic sedaan 4wd,
93a civic kupee EX
95a Accord CC7
07a Accord CL9
Ajalugu: 92a sedaan ESi, 93a Rover 416, 95a kupee ESi, 93a kupee EX,

Küttepuude müük ja saagimine Pärnumaal, kokkuleppel ka kaugemal- 56208230

Kasutaja avatar
pacard
Honda Paranoic
Postitusi: 2089
Liitunud: 04 Apr 2005 19:15
Asukoht: Tallinn

Re: B16 vs D16

PostitusPostitas pacard » 13 Dets 2015 13:12

Mul B18c4 sai maanteel 7,5 hakkama aha linnas arvestan 10 sajale. Kuid maanteel pole vaja käike vahetada ja viiendaga möödasõidud pole mingi probleem.
AC Garage OÜ
Civic HB 1,3l 55kw
Civic Coupe 96a. VTi 124kw :)

Kasutaja avatar
djelton
Honda Paranoic
Postitusi: 610
Liitunud: 02 Aug 2009 22:29
Asukoht: Tallinn

Re: B16 vs D16

PostitusPostitas djelton » 14 Dets 2015 16:51

Enda teema updateks siis ütlen ka ära:
Enda B16A2 sai ikka mõned sõidud väga ökolt tehtud. Saksa kiirteel täislastis(ja ma ütlen maast laeni täislastis suht) saime kõige madalamaks kuluks 6.2l/100km, seda siis umbes 150km/h sõites stabiilselt :)

Kui igapäeva autona kasutasin oli kulu: maantee 6.5-7.5l/100km & linn 8-9l/100km

Nüüd kus igapäevakaks oli teine auto ning Hondaga käidi rohkem paugutamas, siis kulu ikka üle 10-11l/100km ei tõusnud :D Arvatavasti mootor ei mahuta rohkem kütust põletama xD
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sold)

EltonLauringMusic
WROMD


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline