Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

D16Y3 väänet ja äkilisust juurde

Mootori ja veermikuga seotud teemade arutamine.
sass839
New Honda Lover
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Nov 2012 14:08

D16Y3 väänet ja äkilisust juurde

PostitusPostitas sass839 » 27 Dets 2012 17:41

Küsimus siis selline, et mida peaks tegema, et saada näiteks väänet või äkilisust juurde d16y3 mootoriga. Mootor muidu täiesti stock, olen kuulnud midagi, et aretatakse neile ka turbod peale ja chipitakse, kuid mis kõige mõistlikum varjant tegelikult oleks?

Kasutaja avatar
tem11
Honda Paranoic
Postitusi: 858
Liitunud: 06 Sept 2011 16:58
Asukoht: Võru

PostitusPostitas tem11 » 27 Dets 2012 17:52

Kõige mõistlikum oleks see sul stockiks jätta, kuna ise sa eriti ei oska näppe õliseks teha(postitusest jäi selline mulje) ja kellelgi midagi lastes teha läheks hind ulmeliseks.

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5663
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 27 Dets 2012 17:55

Eks kõik olene hinnast . Palju sa sinna paigutada tahad . Siis saab alles edasi vaadata, mida selle ette saab .

D16Y3
Found in :
1995–1997 Honda Civic MB1 LS (UK/Europe)
1996–1997 Rover 416 SLI Auto (UK/Europe)
Bore and Stroke: see D16 Series Engines
Displacement: see D16 Series Engines
Compression: 9.4:1
Power: 113 hp (83 kW) at 5,600 rpm
Torque: 140 nm at 5,100 rpm
Redline: 7,200 rpm
Valvetrain: SOHC (4 valves per cylinder)
Fuel Control: OBD-1 MPFI

sass839
New Honda Lover
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Nov 2012 14:08

PostitusPostitas sass839 » 27 Dets 2012 18:59

On palju sõpru kes asju mõistavad ja eks ise jagan ka natuke seda õlide värki. Küsimus veel selline, et kust eestis saaks sellisele MB1 D16Y3 hondale mingeid performance juppe?

Kasutaja avatar
Lauri_s
#Juhatuse esimees
Postitusi: 4443
Liitunud: 22 Nov 2006 20:05
Asukoht: Tallinn/Klooga

PostitusPostitas Lauri_s » 27 Dets 2012 19:08

Mis on su eelarve ja me ütleme mis on mõistlik teha.. Oled sa kindel, et sul on D16Y3 mootor või sa oletad seda passisolevate kw järgi?
www.hondatuning.ee <- Erinevat head kraami leiad siit.
www.indome.ee <- Tark kodu 500€ eest? Vaata järgi!

sass839
New Honda Lover
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Nov 2012 14:08

PostitusPostitas sass839 » 27 Dets 2012 19:10

no pikemas perspektiivis umbes 1000 või natuke peale. kindel olen, d16y3 raudselt.

Kasutaja avatar
Lauri_s
#Juhatuse esimees
Postitusi: 4443
Liitunud: 22 Nov 2006 20:05
Asukoht: Tallinn/Klooga

PostitusPostitas Lauri_s » 27 Dets 2012 19:20

Ütlen ausalt ära, et kui paned 1000+ euri oma D16y3 mootorisse või soetad 1000+ euri eest B seeria mootori, on viimane tunduvalt mõistlikum lahendus :061:
www.hondatuning.ee <- Erinevat head kraami leiad siit.
www.indome.ee <- Tark kodu 500€ eest? Vaata järgi!

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5663
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 27 Dets 2012 19:26

Lauril selle kohapealt õigus . Kogu see 1000 kokku . Selle ette saab juba täis b16a2 komplekti kätte .
Ja seda mõtekam ja odavam ehitada .

B16A2
VTEC


Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)
Compression: 10.2:1
Power: 160 hp (119 kW) @ 7600 rpm & 112 lb·ft (152 N·m) @ 7000 rpm
Transmission: Y21
Redline: 8000 rpm
Rev Limit:8200 rpm
VTEC Engagement: 5800 rpm
Aluminum Casting
ECU Code: JDM P2T (square case) or USDM P30 (regular case)
OBD1(1992-1995) OBD2a(1996-1998) OBD2b(1999-2000)

Kasutaja avatar
tem11
Honda Paranoic
Postitusi: 858
Liitunud: 06 Sept 2011 16:58
Asukoht: Võru

PostitusPostitas tem11 » 27 Dets 2012 20:23

sass839 kirjutas:eks ise jagan ka natuke seda õlide värki.

See oli ülekantud tähenduses mõeldud, mitte sõna otseses mõttes :D
Aga odavam lahendus on d16z6 sebida. Saab natuke kw juurde ja samas tänu vetec-ile võib isegi ökom olla, kui Sinu praegune.
Viimati muutis tem11, 28 Dets 2012 00:14, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ylts
#Honda-Club Member
Postitusi: 2672
Liitunud: 20 Aug 2008 20:42
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ylts » 27 Dets 2012 21:04

Plokikaan vahetada välja D16Z6 kaane vastu siis saab üsna kiire kulguri.
Teine varjant foorumis müügil olev D16Y8 mootor küll peab natuke juhtmeid ringi tegema et peale istuks
89a Civic sedaan MiniMe,
91a Civic sedaan 4wd,
93a civic kupee EX
95a Accord CC7
07a Accord CL9
Ajalugu: 92a sedaan ESi, 93a Rover 416, 95a kupee ESi, 93a kupee EX,

Küttepuude müük ja saagimine Pärnumaal, kokkuleppel ka kaugemal- 56208230

RSM
New Honda Lover
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2016 16:49

Re: D16Y3 väänet ja äkilisust juurde

PostitusPostitas RSM » 26 Mär 2016 20:04

vahetad ainult plokikaane veteci vastu lased varsti mootori laiali. Omal nahal 4 korda proovitud enne kui rohi leitud

Kalmet89
Honda Lover
Postitusi: 26
Liitunud: 08 Mär 2017 16:16

Re: D16Y3 väänet ja äkilisust juurde

PostitusPostitas Kalmet89 » 26 Mär 2017 18:26

D16z6 kas seda turbotada kannatab?

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5916
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: D16Y3 väänet ja äkilisust juurde

PostitusPostitas matu253 » 26 Mär 2017 22:33

...seda üldiselt ei soovitata tubotada
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kalmet89
Honda Lover
Postitusi: 26
Liitunud: 08 Mär 2017 16:16

Re: D16Y3 väänet ja äkilisust juurde

PostitusPostitas Kalmet89 » 05 Apr 2017 13:54

[quote="matu253"]...seda üldiselt ei soovitata tubotada[/quote

Mis jutt see on? Lugesin just, et D seeria mootorid on møtekas turbotada. Oskad sa öelda miks ei tasu siis turbotada

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5916
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: D16Y3 väänet ja äkilisust juurde

PostitusPostitas matu253 » 08 Apr 2017 20:07

Blokk ei pea niisama vastu, eriti Z6 mootor. Nonvtec kõlbab paremini, niipalju tean mina
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline