Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Rehvid?

Mootori ja veermikuga seotud teemade arutamine.
kihutaja2
Stock user
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Dets 2013 15:49

Rehvid?

PostitusPostitas kihutaja2 » 17 Dets 2013 15:56

Sooviks targemate inimeste abi, nimelt oleks vaja autole rehve talveks, olen sellega päris hiljaks jäänud nagunii. Ei teagi kas valida naast- või ilma naastudeta rehvid ja kas sellised odavama klassi omad kõlbaksid kah meie kliimasse?
Midagi leidsin siit lehelt: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/otsi/ ... &16&205&55 aga valikut ikka langetada ei oska.
Abi ja nõuanded on kõik teretulnud. Aitäh!

Kasutaja avatar
Ralf
#Honda-Club Member
Postitusi: 5094
Liitunud: 12 Okt 2004 09:34
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Ralf » 17 Dets 2013 16:39

Hakkame pihta sellest, et see 205/55R16 kas on sul originaal mõõt, tehasepoolne? Kui nii, siis sama mõõtu võiksid olla lamellid. Naastud võiksid olla 1 aste kitsamad, naastud tagavad pidamise ja kitsam rehv ronib lumes paremini. Lobjakas ja lumes on ka parem juhitavus.
Kui sul on vaid linnasõite ja paar korda hooaja jooksul käid kuskil kaugemal, siis lamell võiks olla küll, kuid kui tahad minna kuhu hing ihkab (va. lõnapoolsemad riigid, alates Poola ja edasi) siis mina soovitan kindlasti naastrehve.
Hinna ja kvaliteedi suhe on niijanaa, ma kedagi maha tegema ei hakkaks, kuid küsimus on selles, et kui turvaliselt sa kulgeda soovid ja kui palju on sul talvist sõidukooli praktika näol.
Tõsi on see, et kirutakse naaste, kuna need rikuvad teid (vaieldav), samas tean ka hea sõiduoskustega inimesi, kes tunnistavad, et lamell ei ole see mis naast. Kindlasti lamell on vaiksem, sõidumugavus on suurem, kuid kahjuks peab tõdema, et lamell üle 2 talve ei taha hoida oma omadusi. Ja kindlasti ei kannata põhjamadesse mõeldud lamell suvist sõitu! Allseasons M+S on selline, mis kestab nii talvel kui suvel, kuid teada on see, et neid kasutatakse suuremalt jaolt lõuna pool ja siis põhjamaal nendega pole teha suurt midagi. Ikkagi suverehvile on sisse lõigatud vaid mõned lamellid.
Seega kui soovid sõidumugavust, siis lamell, kui kindlustunnet, siis mina jätkuvalt soovitan naastu.
Kulumise kohapealt, mida pehmem rehv, seda parem pidamine, kuid seda kiiremini ka kulub ja omadused muutuvad. Paraku ka seda kallim. :D
Mida kalgim rehv, seda kauem kestab, kuid pidamine kaob ikkagi, paraku ka on odavamad. :D
Endal mul kunagi olid hiinakad, mis kestsid 4 aastat minu käes ja mustrit oli veel küllaga, kuid võimalusel sain korralikud uued Brisud alla ja sain teada, mis on rehvi ja rehvi vahe. Enam ei näe põhjust, miks ma peaksin riskima.
Kui raske jalaga pole, siis mingi 4 hooaega võiksid rahulikult talvekad kesta. Minul 3. :D
Aga noh, kui siiani oled sõitnud suvalt kätte saadavate juustudega, siis igasugune uus rehv on teretulnud ja huvitav kogemus.
Tegelen motoriseeritud 2-3 rattalistega. Punnvõrr on abimootoriga jalgratas, motikas on retro ja bike on midagi pedaalidega. kaasaegselt õige termin on mootorratas. :D Hooldus ja lihtsam remont. kindlustuslaksud ja kohandamine sõltuvalt tingimustest ja võimalustest kuhu iganes.

Kasutaja avatar
rreinu
#Honda-Club Member
Postitusi: 404
Liitunud: 16 Sept 2010 18:51
Asukoht: Raplamaa

PostitusPostitas rreinu » 17 Dets 2013 20:20

Nõustun Ralfiga täiesti.

Ise olen sellisel seisukohal et talverehv on asi millega ei tohiks mittemingil juhul koonerdada, kui vähegi võimalust on siis hoida millegi muupealt kokku! Aga mitte talverehvide paelt. Sa võid ju küll siin rahulikult ja ilusti sõita ja vastavalt teeoludele kiirust valida jms lahedat...aga kui ikka mingi onu v tädi arvab et oii näee...teeks mingi ohtliku olukorra, kas siis kogemata või poolmeelega....vot siis on vaja et on hea rehv et ei tekiks üllatusi nt pidurdamisel või mingi vajaliku manöövritegemise ajal.

Olen seisukohal kus rehvil ja rehvil on ikka väga väga suur vahe. Kahjuks on tõsiasi see et korraliku rehviga käib käsikäes ka korralik hind ning kui turgu vaadata siis ise arvan et osad rehvid on ikka liiga ülehinnatud...nt mingi kahtlaseväärtusega rehvi hind on suht ligilähedane tuntud kaubamärgi rehviga.

Ise arvan et eksida talverehviga ei saa: Nokian, Bridgestone, micheline, goodyear, continental ja dunlopi ice touchi naelakad. Nt siin foorumis targemad mehed mainisid et Hakkapelita naastud on keelatud jääradadel, ilmselt liiga head kuid kõik ei jõua osta neid endale :D

Ise olen Goodyear ultragrip naaste kasutanud ja olen väga rahul....kahjuks pole küll teisi firmasid kasutanud (olen tehnikamaailma testide järgi need valinud) seega võrrelda ei oska aga usun et teised on samaväärsed kui mitte mõneti paremad.

Tallinnas eelmine talv, Valdeku tänavas, seal kus Maxima on, seal ülekäigurajal jooksis pisike mingi ala 3-4 aastane päda mulle ette ootamatult....teeolud olid nagu ikka...lumesoolaplöga ning all ehe kiilasjää. Enda sõidukiirus võis olla mingi 40kmh kanti. Konkreetselt oli pilt silmeees juba et OK...nüüd on kõik.....üle ma sõidan sellest lapsest...pidurdasin nii kuis sain (absi ei olnud masinal pidin jalaga ise mängima...vaesemehe abs) ja ise imestasin kuidas ma nii kiirelt reageerisin. Aga ma sain seisma ja sain seisma lausa 2m ette seda last...endal süda tagus nagu jumal teab mis. Siis muidugi lapse ema surmahirmus jooksis lapse juurde ruttu....tol hetkel käis mul jällegi see peast läbi...et rehv on see mis aitab ikka kõvasti kaasa.

Ma ei olnud nende rehvidega esimest talve sõitmas...teine talv ja teadsin kuidas auto käitub ja kui pikk on pidurdusteekond....ja ma ise teadsin et OK....ma ei saaa seisma...konkreetselt loobumisemõte oli peas juba...kuid ma olin väga väga imestunud et ma sain seisma ja väga kiirelt.

Goodyear ultragrip extreme oli siis tolkorral all.

Sorry pika posti eest, loodan, et said mingi teistsuguse vaatenurga. :006:

-JG-
Honda Guru
Postitusi: 176
Liitunud: 09 Sept 2009 14:35
Asukoht: Võru

PostitusPostitas -JG- » 18 Dets 2013 20:46

Ise proovisin eelmine aasta Hakkapelitta ära ja sellele vastast ei ole.

Kas hakka 7 või 8.
4wd ja lumi :D

Kasutaja avatar
Ralf
#Honda-Club Member
Postitusi: 5094
Liitunud: 12 Okt 2004 09:34
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Ralf » 19 Dets 2013 14:07

Uuel Hakkal on umbes 200 naastu rehvis, sellepärast ned on ka jäärajal keelatud. Seal tohib rehvi kohta vaid 100 naastu olla.
Tegelen motoriseeritud 2-3 rattalistega. Punnvõrr on abimootoriga jalgratas, motikas on retro ja bike on midagi pedaalidega. kaasaegselt õige termin on mootorratas. :D Hooldus ja lihtsam remont. kindlustuslaksud ja kohandamine sõltuvalt tingimustest ja võimalustest kuhu iganes.

-JG-
Honda Guru
Postitusi: 176
Liitunud: 09 Sept 2009 14:35
Asukoht: Võru

PostitusPostitas -JG- » 19 Dets 2013 22:11

Kuna võeti uus seadus vms vastu, siis tuli nõue kas vähendada naastude arvu või teha väiksemad naastud.
Nokian siis tegi väiksemad naastud, aga seeeest rohkem neid...
4wd ja lumi :D

Kasutaja avatar
RLV
Honda Lover
Postitusi: 86
Liitunud: 07 Jaan 2012 19:30
Asukoht: RKV

PostitusPostitas RLV » 27 Dets 2013 11:38

-JG- kirjutas:Ise proovisin eelmine aasta Hakkapelitta ära ja sellele vastast ei ole.

Kas hakka 7 või 8.


On vastane. Continental Conti Ice contact. Ja veel vanemad BD naeltega. Testivõitjad täielikud. Külgpidamine on tohutu ja lamell muutub kõvaks alles paari-kolme aastaga.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline