Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

K20a2 to eg3 civic vti

Mootori ja veermikuga seotud teemade arutamine.
jass161
Honda Lover
Postitusi: 33
Liitunud: 19 Apr 2014 09:25
Asukoht: Viljandimaa

K20a2 to eg3 civic vti

PostitusPostitas jass161 » 28 Apr 2014 20:11

Tere. Kas on Eestis keegi k20a2 juurutanud 1993a civic vti peale? Mootor ja kast on type-r originaal. Mingit ila pole mõtet ajama hakkata, nagu mõttetu tegevus jne. Ebayst saab mootori padjad, kollektori, käigukasti hoovatiku kinnituse, poolteljed. Juhtmestik on olemas type-r kere pealt, ka salongi poolne ots. Peale läheb ka k-pro aju niiet immo jebi ei tule. Äitah mõistlike vastuste eest, kui neid tuleb üldse.

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11719
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas HoCi » 28 Apr 2014 22:36

Ei tea küll, et Eestis oleks keegi selle ära teinud. Kõige lähem sellele on kuni 91 civicule, millel praegu K24 peal meil foorumis. Bolt-on juppidega saab see võrdlemisi lihtne olema ("lihtne" on muidugi suhteline), pigem on tahtmine rahval raha taha jäänud, kuna see projekt kokkuvõttes just soodne ei tule, kui mootor-kast just tasuta sülle ei kuku.

Kahjuks asjalikumat vastust sa arvatavasti siit ei saa aga kola rahvusvahelisi foorumeid, kui on know-how'd vaja ja võta julgelt asi ette, kui eelarve lubab. :applaus:
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
RACE.EE - Hondale LSD, Peaülekanded, Sünkronisaatorid ja palju muud.
Pilt

Kasutaja avatar
refused
Honda Paranoic
Postitusi: 2921
Liitunud: 02 Nov 2006 17:43
Asukoht: Võsu Vtec Country
Telefon: 53041032
Kontakt:

PostitusPostitas refused » 28 Apr 2014 22:53

HoCi kirjutas:Ei tea küll, et Eestis oleks keegi selle ära teinud. Kõige lähem sellele on kuni 91 civicule, millel praegu K24 peal meil foorumis. Bolt-on juppidega saab see võrdlemisi lihtne olema ("lihtne" on muidugi suhteline), pigem on tahtmine rahval raha taha jäänud, kuna see projekt kokkuvõttes just soodne ei tule, kui mootor-kast just tasuta sülle ei kuku.

Kahjuks asjalikumat vastust sa arvatavasti siit ei saa aga kola rahvusvahelisi foorumeid, kui on know-how'd vaja ja võta julgelt asi ette, kui eelarve lubab. :applaus:


Kas sa oled Andrei ja Alexi masinad ära unustanud :gigi: ? EG ja CRX. Reaalselt jah, bolt on juppe kokku tellides lihtne tegevus (enne valimist uuri antud tootja/toote tausta kindlasti). Aga ilmselt nn know howd kõige mõtekam välismaa foorumitest jah lugeda, kus rohkem neid eksponeeritakse. Aga alati tasub meeles pidada, et ka internet valetab :gigi:

Immo ei ole ka nii suureks probleemiks (de immo tükke müügil) ning kui sul terve taip on siis saab selle ka toimima. Aga K-Pro tasub ligi võtta niivõinaa, saab korralikult seadesse.
http://www.nb.ee Sülearvutid maaletooja hinnaga!

Küsi pakkumist mart@notebooks.ee!

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11719
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas HoCi » 28 Apr 2014 23:09

Krt andrei auto läks täitsa meelest juba. Palju aega möödas :biggrin: Aga vanemat generatsiooni ma võrdlusesse väga ei võtaks kuna seal on ikka enamus asjad kõik natuke teistmoodi, kui 92 ja edasi civicutel.
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
RACE.EE - Hondale LSD, Peaülekanded, Sünkronisaatorid ja palju muud.
Pilt

Kasutaja avatar
Sage
Honda Paranoic
Postitusi: 405
Liitunud: 06 Juul 2005 10:43
Asukoht: Eesti

PostitusPostitas Sage » 29 Apr 2014 13:13

Peaks olema suhteliselt lihtne projekt kui natuke raha nõus oled kulutama. Korralikud swap'i jupid maksavad küll parajalt kuid nendega on asi muretum... Hybrid Racing on suhteliselt hea varjant. Ise oleme kasutanud nende toodangut(mitte küll swapiks) ja kvaliteet on olnud suurepärane. http://www.hybrid-racing.com/ Edu ehitamisel!

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 29 Apr 2014 19:07

HR on rohkem juba luks kaup :) On ka K-tuned ja ka Innovate teeb teatud juppe. Ise sebisin Innovate kinnitused, mis ostu hetkel olid pea 200 USD odavamad kui HR-l
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
Sage
Honda Paranoic
Postitusi: 405
Liitunud: 06 Juul 2005 10:43
Asukoht: Eesti

PostitusPostitas Sage » 29 Apr 2014 22:47

Luks või mitte...vähemalt töötab. Hybrid Racing pakub põhimõtteliselt terviklahendusi mis töötavad. Teemaalgatajal soovitan kindlasti erinevad terviklahendused läbi vaadata ja kõik korralikult läbi mõelda...swap pole väga odav lõbu ja põlveotsas nikerdades head asja lihtsalt ei tule. 9 korda mõõda ja 1 kord lõika....vanad eestlased nii vist ütlesid :biggrin:

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 30 Apr 2014 08:38

K-tuned pakub samuti täis K20a2 swap komplekti. Nagu Sage ütles odav see swap kohe kindlasti ei ole :) Enda n.ö Fail öko build oli ise juba 55k kr. See siis kõik asjad koos mootori ja kastiga.


Meenus, et pead ka kütusesüsteemi ümber tegema. Kui raha takistus ei ole siis hanki swap fuelrail ja korralik fuel pressure regulaator kuna EP-l on rõhu regulaator paagis ning stock fuel rail (sõltuvalt aastas) ei võimalda just hästi modifitseerimist. EP-l siis on "returnless" kütusesüsteem.

Kui mootoril fuelrail millel damper on keskel ja sisend üleval siis on võimalik isegi ümber teha. Mingil mudel oli üks sisend ja sellega eriti midagi ei teinud.


Näide swap komplektist: http://k-tuned.3dcartstores.com/K-Swap-Package-Level-ONE_p_24.html
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
No-way
Honda Paranoic
Postitusi: 2486
Liitunud: 14 Mär 2010 19:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas No-way » 30 Apr 2014 10:42

DH48 kirjutas:K-tuned pakub samuti täis K20a2 swap komplekti. Nagu Sage ütles odav see swap kohe kindlasti ei ole :) Enda n.ö Fail öko build oli ise juba 55k kr. See siis kõik asjad koos mootori ja kastiga.


Meenus, et pead ka kütusesüsteemi ümber tegema. Kui raha takistus ei ole siis hanki swap fuelrail ja korralik fuel pressure regulaator kuna EP-l on rõhu regulaator paagis ning stock fuel rail (sõltuvalt aastas) ei võimalda just hästi modifitseerimist. EP-l siis on "returnless" kütusesüsteem.

Kui mootoril fuelrail millel damper on keskel ja sisend üleval siis on võimalik isegi ümber teha. Mingil mudel oli üks sisend ja sellega eriti midagi ei teinud.


Näide swap komplektist: http://k-tuned.3dcartstores.com/K-Swap-Package-Level-ONE_p_24.html
MHH kui mootor olemas siis 3k eest saad kõik mida üldse vaja et seda mootorit vahele panna :biggrin:
makide.võimendite ja monitoride ja muude elektri seadmete remont.tl 56748050.

Kiirus on mängu ilu ja edasiviiv jõud!!!!!

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5482
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 30 Apr 2014 19:51

Ajan niisama lolli juttu vahele . Eg3 civic on muidu 1,3 karpa . Eg6 on vti .

jass161
Honda Lover
Postitusi: 33
Liitunud: 19 Apr 2014 09:25
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas jass161 » 30 Apr 2014 20:52

vti on nii-öelda civicu tippmudel

toomingas
Honda Paranoic
Postitusi: 758
Liitunud: 02 Sept 2010 21:09

PostitusPostitas toomingas » 01 Mai 2014 00:30

jass161 kirjutas:vti on nii-öelda civicu tippmudel

euroopas jh

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5482
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

PostitusPostitas Raigo » 01 Mai 2014 18:24

jass161 kirjutas:vti on nii-öelda civicu tippmudel


Vti on euroopa tippmudel jh . Aga HB keremudelina on ta eg6 .
Tehas määras nad nii .
DX (EG3/1.3 L; 75 PS)
LSi (EG4/1.5 L 90 PS)
VEi (EG4/1.5 L SOHC VTEC-E 92 PS)
ESi (EG5/1.6 L SOHC VTEC 125 PS)
VTi (EG6/1.6 L DOHC VTEC 160 PS)


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline