lammutamise/ehitamise käigus on nüüd tekkinud probleemid/ideed
siit ka küsimus et kuidas oleks kõige mõistlikum ja tugevam moodus tekitada ühendused.
Oleks vaja eesmise mootoritala külge ühendada alumiste õõtshoobade küljest tulevad vardad.
pilte ka
nr 4 varras on vaja saada kinni eesmise mootoritala külge.

küsimus on mul kumba varianti kasutada
kas
1

või see
2

võii siis kolmandaks üldse selline variant
millel ka siis kaks valikut kas sise või väliskeere
3

mootoritalale siis vastavalt otsale tuleb siis kinnitus külge keevitada.
ise olen praegalt arvamusel et
nr 2
kuna seda lihtsam regullida
kuivõrd nr 4 varda lõpus on juba keere olemas.
samas on ka vardal olemas pikad jätkupuksid mille sisse eraldi keermestatud jupp käib et saaks ka
kasutada nr 1 varianti
siis aga tuleks mõlemale poole eraldi stopper mutikad keerata
nii rooliotsa poole kui ka sellele jätkupuksile
et ennast lahti ei hakkaks keerama.
eks see reguleerimispikkus oleneb ka kui pikad roolivarda otsad võtta.
mootoripadja asemel plaan
miskisugune camber kit kasutusele võtta, kuid see võib vast nõrgaks jääda

pm mul vaja siukene asi valmis ehitada tekitada

igasugused abisõnad ja kriitika oodatud
