Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

B18c4 rebuild

Mootori ja veermikuga seotud teemade arutamine.
Kasutaja avatar
pacard
Honda Paranoic
Postitusi: 2088
Liitunud: 04 Apr 2005 19:15
Asukoht: Tallinn

B18c4 rebuild

PostitusPostitas pacard » 28 Mai 2015 08:14

Küsimus siis et milliseid kolbe soovitate. Soov tõsta surve astet ja tootjana eelistan Nippon Raceing või YCP kolbe teistele ei hakka hammas peale. Et siis huvitaks kas P72, P73, PR3 või on veel mingeid varjante. :biggrin:
OÜ Carservice
Civic HB 1,3l 55kw
Civic Coupe 96a. VTi 124kw :)

Kasutaja avatar
pacard
Honda Paranoic
Postitusi: 2088
Liitunud: 04 Apr 2005 19:15
Asukoht: Tallinn

Re: B18c4 rebuild

PostitusPostitas pacard » 04 Juun 2015 07:49

Nii nagu aru saan siis ega keegi midagi mõistliku öelda ei oska siin.
OÜ Carservice

Civic HB 1,3l 55kw

Civic Coupe 96a. VTi 124kw :)

Kasutaja avatar
refused
Honda Paranoic
Postitusi: 2921
Liitunud: 02 Nov 2006 17:43
Asukoht: Võsu Vtec Country
Telefon: 53041032
Kontakt:

Re: B18c4 rebuild

PostitusPostitas refused » 04 Juun 2015 09:10

Tead Pacard, sellistele umbmäärastele küsimustele on raske vastata aga kui sa ajad maksimaalset surveastet taga siis PCT kolvid on B seerial ilmselt kõige suurema "kõrgendusega".
http://www.nb.ee Sülearvutid maaletooja hinnaga!

Küsi pakkumist mart@notebooks.ee!

Kasutaja avatar
pacard
Honda Paranoic
Postitusi: 2088
Liitunud: 04 Apr 2005 19:15
Asukoht: Tallinn

Re: B18c4 rebuild

PostitusPostitas pacard » 13 Dets 2015 12:58

Lahendus on käes ja kolvid olemas sisse lähevad PR3 kolvid ehk siis B16a2 kolvid, tootjaks siis Nippon Raceing, samas sai ka pea väikese mode surveaste peaks siis jääma 11,... midagi. Eks see selgub kui põlemiskambri mahu ära mõõdan. :biggrin:
OÜ Carservice

Civic HB 1,3l 55kw

Civic Coupe 96a. VTi 124kw :)

Kasutaja avatar
refused
Honda Paranoic
Postitusi: 2921
Liitunud: 02 Nov 2006 17:43
Asukoht: Võsu Vtec Country
Telefon: 53041032
Kontakt:

Re: B18c4 rebuild

PostitusPostitas refused » 13 Dets 2015 20:15

pacard kirjutas:Lahendus on käes ja kolvid olemas sisse lähevad PR3 kolvid ehk siis B16a2 kolvid, tootjaks siis Nippon Raceing, samas sai ka pea väikese mode surveaste peaks siis jääma 11,... midagi. Eks see selgub kui põlemiskambri mahu ära mõõdan. :biggrin:


Kui mõõtmiseks läheb siis mõõda ära ka kolvi kõrgenduse maht, kolvi asend nn surnud seisus bloki tasapinnaga. Mõõtmiseid korda vähemalt 2 korda ja kui aega siis ka eri silindrites. Kas klapipesad said ka üle lõigatud/klapid lihvitud? (kui jah siis "kaane maht" suureneb ka selle võrra)
http://www.nb.ee Sülearvutid maaletooja hinnaga!

Küsi pakkumist mart@notebooks.ee!

Kasutaja avatar
pacard
Honda Paranoic
Postitusi: 2088
Liitunud: 04 Apr 2005 19:15
Asukoht: Tallinn

Re: B18c4 rebuild

PostitusPostitas pacard » 15 Dets 2015 07:58

Tean seda ja teen täis mõõtmise. Mul ju lähevad 81,5 kolvid sisse nii et sealt tuleb ka veel juurde. Pea on tehtud ja klapid lihvitud, tänu sellele modele mis sai tehtud loodan et surveaste ei lähe üle väga palju üle 11 kuna b18c4 eht siis p72 kolvi dome on miinuses ja kaane põlemis kamber väiksem siis tuli hoolikalt mõelda mis ja kuidas. :)
OÜ Carservice

Civic HB 1,3l 55kw

Civic Coupe 96a. VTi 124kw :)

Kasutaja avatar
style
Honda Paranoic
Postitusi: 1527
Liitunud: 28 Nov 2004 21:18
Asukoht: Tln

Re: B18c4 rebuild

PostitusPostitas style » 15 Dets 2015 10:34

kus kohas ploki lased puurima? mul on sama protsess ees, aga mul sisse lähevad P30 kolvid.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline