1. leht 1-st

d13b2 minime

Postitatud: 08 Juul 2015 20:16
Postitas tammetauno
Kas saab panna d13b2 le d16a6 kaant?
Ja kui raske oleks seda toimima saada?
(ehk on mõni huviline kes teab)

Re: d13b2 minime

Postitatud: 09 Juul 2015 14:27
Postitas DH48
Ei soovita. Sa ei saa reaalselt sealt midagi head kätte. D13 kepsu samm on väiksem kui D15-l, et väänet seal kohe kindlasti juurde ei tule. Mõistlikum oleks siis juba D16 sinna peale tõsta kuna elektritöö on sama mis D13/D16 minime-l. Samuti A6 kaan ei ole Vtec.

D13 armastab küll pöördeid aga D16-ga see kahjuks ei konkureeri

Re: d13b2 minime

Postitatud: 09 Juul 2015 19:23
Postitas tammetauno
Mul ongi d16a6 mootor peal hetkel,aga jama selles et plokis mõra ja siis mõtlesingi et saab ehk esialgu d13 mootorit kuidagi kasutada.

Re: d13b2 minime

Postitatud: 09 Juul 2015 21:48
Postitas tammetauno
Kui raske oleks d13b2 motot käima saada d16a6 kaanega???

Re: d13b2 minime

Postitatud: 10 Juul 2015 07:48
Postitas DH48
Miks sa lihtsalt sisu ümber ei tõsta ? Vahe on kepsukäigus,,,ehk siis väntvõll ja kepsud.
Ehk keegi siin foorumis kinnitab 101% aga minuteada peaks olema plokk 1:1 D16-ga.

Kiire google otsing ütleb samuti, et peaks olema ümber tõstetav.

Kui sinul hetkel A6 tehnika siis kindlasti unusta ära see D13 minime. See aju jooksutaks sellist kompoti päris kohutavalt.

Re: d13b2 minime

Postitatud: 10 Juul 2015 08:00
Postitas tammetauno
Ok.
Siis lihtne kui plokid samad.
Tänud!

Re: d13b2 minime

Postitatud: 10 Juul 2015 20:45
Postitas Peeter82
D13 D14 ja D15 on väiksema vända kaela ja kepsukaelaga kui D16... Vähemalt 88-91 aastakäigul... Kui juba D16 peal on originaalis siis kõige lihtsam on D13-le lihtsalt 1,6 sisselase panna ja asi tahe ajutiseks lahenduseks seni kuni uue 1,6 bloki saad... St blokid on erinevad, sama on vaid kolvi läbimõõt 75mm... Samas saab 1,3 seest väga rajud kolvid nt hilisemalt 1,6 sisse panna ja surveastme seeläbi umbes 11 : 1 kuni 11,5 : 1 tuuri tõsta olenevalt kuidas täpselt teha ja mis juppe kasutada..

Re: d13b2 minime

Postitatud: 12 Juul 2015 05:25
Postitas DH48
Peeter82 kirjutas:D13 D14 ja D15 on väiksema vända kaela ja kepsukaelaga kui D16... Vähemalt 88-91 aastakäigul... Kui juba D16 peal on originaalis siis kõige lihtsam on D13-le lihtsalt 1,6 sisselase panna ja asi tahe ajutiseks lahenduseks seni kuni uue 1,6 bloki saad... St blokid on erinevad, sama on vaid kolvi läbimõõt 75mm... Samas saab 1,3 seest väga rajud kolvid nt hilisemalt 1,6 sisse panna ja surveastme seeläbi umbes 11 : 1 kuni 11,5 : 1 tuuri tõsta olenevalt kuidas täpselt teha ja mis juppe kasutada..



Vända suuruse all pead silmas et saaled on väiksemad ? või on asi lühem grammike ?

Vot seda pidasngi silmas, et keegi kinnitaks või lükkaks tagasi. Internetist leiab igast infot aga kas 100% ka õige. Jumal seda teab.

Re: d13b2 minime

Postitatud: 12 Juul 2015 10:10
Postitas Peeter82
Vända läbimõõt on jah erinev.

Re: d13b2 minime

Postitatud: 12 Juul 2015 10:43
Postitas tammetauno
ok aga kas saab ta siis a6 kaanega käima?

Re: d13b2 minime

Postitatud: 12 Juul 2015 16:01
Postitas Peeter82
Kaaaned on pmst samad välja arvatud 1,3 mehaanilise pumba ligutamine nukalt.. St saad panna 1,6 pea 1,3 otsa.

Re: d13b2 minime

Postitatud: 12 Juul 2015 16:31
Postitas tammetauno
Aga mis ecu ütleb ja nukkvõll?

Re: d13b2 minime

Postitatud: 12 Juul 2015 19:56
Postitas Peeter82
No nukk ikka 1,6 oma ja aju siis ei ütle ta suurt midagi kuna aju jaoks ei muutu pmst midagi eriti. Lihtsalt sellist jõudu ei saa tänu väiksemale kubatuurileja muud miskit.