Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Accord K24 reflash

Mootori ja veermikuga seotud teemade arutamine.
Kasutaja avatar
Rauntzz
Honda Paranoic
Postitusi: 312
Liitunud: 12 Sept 2016 10:00
Asukoht: Tartu

Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rauntzz » 29 Jaan 2018 13:20

Tere,

Kuna siin foorumis tundub, et keegi ei ole seda teind Accordile siis huvi on mul endal tekkind igatahes.
Uurisin ka sellekohta, tundub et ainuke võimalus saada on mingi postiteel ja hinnaks ca 300€ koos postikuludega läbi Venemaa vist.

Reflashist juttu siin : http://www.k24reflash.com/

Ehk keegi siit teab sellest midagi ja oskab sõna sekka öelda, see K24 moto pidi täitsa ellu ärkama peale reflashi igatahes ja pidi olema suht must-be mod Accordile.
Eks seal tuleks veel mõned bolt-on modid ka veel teha , et asjal veel jumet muidugi oleks, nt cai jms.

Küsimus ongi, et kas see üldse on seda hinda väärt või on kellegil pakkuda lihtsam ja odavam varjant ? Mõtlen just, et ehk kellegil ikkagi kogemust sellega olnud äkki, välismaa foorumites näeb ainult kiidusõnu.
Honda Accord CE7 1.8 85kw 1996! Müüdud
Honda Accord CE9 2.2 110kw 1996! Kuusakoski
Honda Civic EJ9 1.4 66kw 1998! Kuusakoski, läks katki..
Honda Accord CL9 2.4 140kw 2005!


Hansa-Flex Hüdraulika OÜ
http://www.hansa-flex.ee
Tähe 127A, Tartu

3rik
Honda Guru
Postitusi: 102
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas 3rik » 29 Jaan 2018 16:41

Ei tundu usaldusväärne allikas.
Kõik on üldine bla-bla ja vähe fakte. Ja need vähesed, mis on esitatud - tunduvad kaheldavad.
Stock vtec alampiir ei tohiks küll 6000rpm olla, vaid ongi 4600 nagu see seade pärast paigaldust lubab.
Lisaks mootoripöörete piiraja ongi 7700 rpm peal.
Kütusekulu langust lubab nii marginaalset, et see on saavutatav ükskõik, millise teise abinõuga.

Väheusutav, et see midagi halvemaks teeb, aga pärast seadme paigaldamist on sul ikka kõik sama võimekas kui varem :D
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
Rauntzz
Honda Paranoic
Postitusi: 312
Liitunud: 12 Sept 2016 10:00
Asukoht: Tartu

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rauntzz » 29 Jaan 2018 16:56

Stockis on K24 vtec 6000 peal alles ja piiraja vist 7200..
Euro foorumites ringi kolades siis ikka leiab nagu infot, et on kõik ok ja pmst võimsust tuleb juurde ~10-15hp, pole küll palju aga auto reageerib palju paremini. Üldjuhul öeldakse, et N/A mootoreid pole üldse mõtet puutuda, aga just selle K24 juures pidigi olema see, et reflash laseb auto tõelise oleku vabaks.
Youtubes ka vägagi palju võrdlusi stocki ja reflashi kohta.
Aga just huvitabki Eesti poole pealt, et kas keegi uurind jne.
Honda Accord CE7 1.8 85kw 1996! Müüdud
Honda Accord CE9 2.2 110kw 1996! Kuusakoski
Honda Civic EJ9 1.4 66kw 1998! Kuusakoski, läks katki..
Honda Accord CL9 2.4 140kw 2005!


Hansa-Flex Hüdraulika OÜ
http://www.hansa-flex.ee
Tähe 127A, Tartu

Rubinio
Honda Paranoic
Postitusi: 670
Liitunud: 19 Okt 2014 23:42

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rubinio » 29 Jaan 2018 17:15

VKM motors tegeleb otse aju REflashiga sama raha eest, ilma vahejunnideta. Ise nii head kui halba kuulnud VKM-i kohta, aga tasub uurida.
Seal on kindlasti mingisugune garantii ka
Stage 1

Stage 1 Võimsus: 205hp (151kW)

Stage 1 Pöördemoment: 236Nm (174ft-lb)

Võimsuse kasv: 15hp (11kW)

Pöördemomendi kasv: 14Nm (10ft-lb)

Hind: 390 aga jaanuaris pidi olema 20 prossa all
Manused
Capture.PNG

Kasutaja avatar
Rauntzz
Honda Paranoic
Postitusi: 312
Liitunud: 12 Sept 2016 10:00
Asukoht: Tartu

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rauntzz » 29 Jaan 2018 17:42

Okei, huvipärast võib isegi uurida jep, et mis nad muudavad, st et kas vtec tuuakse allapoole jne. Jõukasv on vähemalt samasse auku mis ma vaatasin. Tänud kaasamõtlemast.
Honda Accord CE7 1.8 85kw 1996! Müüdud
Honda Accord CE9 2.2 110kw 1996! Kuusakoski
Honda Civic EJ9 1.4 66kw 1998! Kuusakoski, läks katki..
Honda Accord CL9 2.4 140kw 2005!


Hansa-Flex Hüdraulika OÜ
http://www.hansa-flex.ee
Tähe 127A, Tartu

Rubinio
Honda Paranoic
Postitusi: 670
Liitunud: 19 Okt 2014 23:42

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rubinio » 30 Jaan 2018 06:05

Samuti saab seal oma auto ära dünotada, mis annab kindlasti maksimaalse tulemuse (ei tea kas see hinnas) Kuid selle mootoriga saaksid veel parema tulemuse vahetades sisselaske samuti(ja väljalaske). Sest tean et K20a tüüpi mootoritest on seadistamise ja sisse-, väljalaskega saadud üle 220 hobujõu rattast. Ja Väga hästi tuunib Hondasid Artman racing.

Kasutaja avatar
Rauntzz
Honda Paranoic
Postitusi: 312
Liitunud: 12 Sept 2016 10:00
Asukoht: Tartu

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rauntzz » 30 Jaan 2018 09:06

K24 saab ka suhtleliselt samasse auku vist, ei ole kindel aga k20 peaga vist pidi sinna 250 kanti saama õige seadistusega(aga see juba väga kulukas ja ei näe pointi)
Täpselt nüüd ei mäletagi, olen lihtsalt natike lugend välismaa foorumeid, üldjuhul inimesed püüdnud lihtsate asjadega sinna 220 juurde sihtida igatahes.(aju,sisselase ja väljalase) üldjuhul sinna 220hp juurde jääbki sellise comboga, aga noh kõik ei käi dünodes ka testimas, et reaalseid nreid üldjuhul polegi.
Esialgu peaks juba päris nobe olema kui reflash ja koonukas stangetaha airboxi asemel panna :D Hetkel vast kõige odavam varjant ka.
Kuigi ega selle 30hp lisamine vabalthingaval ikka meeletu summa eest, eriti veel igapäeva autol :D
Aga siiski kuulaks veel maad, ehk keegi veel midagi oskab tarka lisada siia, kindlasti keegi on veel uurind seda :D

Anoh, selle comboga peaks ellu küll ärkama võrreldes stockiga.
Need lihtsalt lihtlabased näited youtubest.

reflash+cai+4-2-1+hiflow cat
https://www.youtube.com/watch?v=dL9vTBgDF_c
reflash+cai
https://www.youtube.com/watch?v=7sA5aCVn7IQ
stock
https://www.youtube.com/watch?v=zD2ul3g2FPM
Honda Accord CE7 1.8 85kw 1996! Müüdud
Honda Accord CE9 2.2 110kw 1996! Kuusakoski
Honda Civic EJ9 1.4 66kw 1998! Kuusakoski, läks katki..
Honda Accord CL9 2.4 140kw 2005!


Hansa-Flex Hüdraulika OÜ
http://www.hansa-flex.ee
Tähe 127A, Tartu

3rik
Honda Guru
Postitusi: 102
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas 3rik » 30 Jaan 2018 11:41

Kui su eesmärk on omada max võimalikku võimsust mootorist, siis ma mõistan seda lähenemist.
Kui su eesmärk on tajuda muutust igapäeva liikumises või kiirenduses, siis ma ei näe erilist mõtet.
See vahe tuleb heal juhul välja ainult dünos või ringrajal. Viimase puhul alustatakse kõige pealt kaalulangusest, kui võimsuse tõstmisest.
Need "spidomeetri" võrdlused annavad vähe aimdust tegelikkusest. Seal mängivad rolli rehvid, ilmastik ning kaal.
Arvestades, et meie kliimas on teekate valdavalt märg ning haardetegur kasin, siis lisavõimsus annab sulle sagedasema veojõukontrolli rakendumise või "tühja käimisel" külgsuunalise liikumise.
Lõpuks võid selle tuntava vahe kätte saada ka sellest, kas sul on paak täis tangitud või mitte (60 kg kaaluvahet juba ainuüksi sellest).
Ära ei tasu unustada ka füüsikalist põhitõde. Võimsuse kasv saab tulla ainult põletatava kütuse arvelt ehk kui sa tõesti need lisa hobused kavatsed välja pigistada, siis ei saa see tulla sama või vähema hulga kütuse põlemisel.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
Rauntzz
Honda Paranoic
Postitusi: 312
Liitunud: 12 Sept 2016 10:00
Asukoht: Tartu

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rauntzz » 30 Jaan 2018 12:27

Ma võtan lihtsalt seda nii, et sellel mootoril on tunduvalt rohkem potensiaali kui hetkel stockina.
Ei ole hetkelgi tegelt midagi häda, aga lihtsalt tekkis huvi ja sai ka uurima hakatud, ega ma nüüd siis kohe midagi tegema ei hakkagi :D
Pigem saigi küsimus õhku visatud, et ehk keegi on oma perevaguni kunagi nö ära "tuunind" ja oskab sõna sekka öelda, et kas on üldse mõtet.
Ja ma usun, et kui õige seadistusega ikka tehtud on siis ikka igapäevaeluski on see muutus päris omapärane,aga kui tõesti ainult kuni 3k pöörded lasta siis muidugi ei ole asjal pointi.
Kaalukohapealt ma ei hakka midagi tegema esialgu kuna see auto ikkagi mul täitsa igapäeva liikur millel üldjuhul paak täis :D
Honda Accord CE7 1.8 85kw 1996! Müüdud
Honda Accord CE9 2.2 110kw 1996! Kuusakoski
Honda Civic EJ9 1.4 66kw 1998! Kuusakoski, läks katki..
Honda Accord CL9 2.4 140kw 2005!


Hansa-Flex Hüdraulika OÜ
http://www.hansa-flex.ee
Tähe 127A, Tartu

Kasutaja avatar
Sage
Honda Paranoic
Postitusi: 406
Liitunud: 06 Juul 2005 10:43
Asukoht: Eesti

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Sage » 04 Veebr 2018 07:19

k24reflash.com leht ei tea ise ka mida ta kirjutab...faktivead üle ühe rea :) K20 piiraja on 8250 mitte 8600 nagu nemad väidavad. Samuti peaks olema k24a3 mootoril piiraja 7200. Inimesed kes tegelevad ajude seadistamisega ja ei tea isegi mis on stock auto väärtused... Ise soovitaksin samuti VKM meestega suhelda, maksad võibolla pisut rohkem aga lõpptulemusena sa tead ka mida seal tehti. Vtec võiks ilmselt pisut madalamal olla, piirajat väga ei tõstaks sest õlipump üle 7500 ei suuda enam toita. Kas Hondatal pole mingit varjanti normaalse ECU näol?

Rubinio
Honda Paranoic
Postitusi: 670
Liitunud: 19 Okt 2014 23:42

Re: Accord K24 reflash

PostitusPostitas Rubinio » 04 Veebr 2018 10:01

Sage kirjutas:k24reflash.com leht ei tea ise ka mida ta kirjutab...faktivead üle ühe rea :) K20 piiraja on 8250 mitte 8600 nagu nemad väidavad. Samuti peaks olema k24a3 mootoril piiraja 7200. Inimesed kes tegelevad ajude seadistamisega ja ei tea isegi mis on stock auto väärtused... Ise soovitaksin samuti VKM meestega suhelda, maksad võibolla pisut rohkem aga lõpptulemusena sa tead ka mida seal tehti. Vtec võiks ilmselt pisut madalamal olla, piirajat väga ei tõstaks sest õlipump üle 7500 ei suuda enam toita. Kas Hondatal pole mingit varjanti normaalse ECU näol?


Mu autol ju Vtec rakendub 4250, aga piiraja ikka 8400 :D ET kui sellel k24 saaks ka vteci 4250 oleks päris hea minuarust. Muidu naljakas jah et Vtec rakendub 5700 ja piiraja juba 7200. Et kui saaks selle varasemaks paraneks ju kiirendus juba sellest märkimisväärselt


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline