Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!
Honda CR-V uudised
- matu253
- Honda Paranoic
- Postitusi: 6028
- Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
- Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
- Telefon: 56811599
- Kontakt:
Re: Honda CR-V uudised
Käisin ka täna seda autot vaatamas. Kui piltidel tundus puitdekoor kole ja liigne, siis päriselus sobib ning on täitsa kena silmale. Kas auto on nüüd suurem ka või tundus? 19" veljed on ka varem standard olnud?
GOOD RICE!
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s
Re: Honda CR-V uudised
Honda sõnul on uus CR-V nüüd preemium klassi auto (parema kvaliteediga materjalid, rohkem varustust jne)
MÕÕDUD (UUS 19YM/Eelmine 18YM)
Täismass (kg) 2150/2100
Järelhaagisele max lubatud kaalud
Piduritega (kg) 2000/1700
Piduriteta (kg) 600/600
Haagisekonksu maksimaalne vertikaalkoormus (kg) 100/100
Katuse max.lubatud koormus (kg) 75/80
Pikkus (mm) 4600/4605
Laius kokkuklapitud küljepeeglitega (mm) 1932/1820(pole täpsustatud)
Laius koos küljepeeglitega (mm) 2117.2
Kõrgus haiuime kujulise antenniga (mm) 1679/1685(pole täpsustatud)
Teljevahe (mm) 2663/2630
Rööbe ees (mm) 1602/1585
Rööbe taga (mm) 1630/1595
Kliirens (juhiga) (mm) 198/155(juhita)
Pakiruumi maht - teine istmerida üleval / kolmas istmerida alla klapitud (liitrid, VDA meetod) 561/589(aknani)
Pakiruumi maht (tagaiste all,aknani laetud) 1123/1146(tagaiste all, aknani)
Pakuruumi maht (tagaiste üleval, laeni laetud) 1756/1669(tagaiste all, laeni)
Honda mees ise ütles, et loodiga mõõtes on masinad ühe kõrgused.
Liistu teemaga olen ise ka nõus. Aga seda täis läikega musta plastikut võiks veel vähem olla.
MÕÕDUD (UUS 19YM/Eelmine 18YM)
Täismass (kg) 2150/2100
Järelhaagisele max lubatud kaalud
Piduritega (kg) 2000/1700
Piduriteta (kg) 600/600
Haagisekonksu maksimaalne vertikaalkoormus (kg) 100/100
Katuse max.lubatud koormus (kg) 75/80
Pikkus (mm) 4600/4605
Laius kokkuklapitud küljepeeglitega (mm) 1932/1820(pole täpsustatud)
Laius koos küljepeeglitega (mm) 2117.2
Kõrgus haiuime kujulise antenniga (mm) 1679/1685(pole täpsustatud)
Teljevahe (mm) 2663/2630
Rööbe ees (mm) 1602/1585
Rööbe taga (mm) 1630/1595
Kliirens (juhiga) (mm) 198/155(juhita)
Pakiruumi maht - teine istmerida üleval / kolmas istmerida alla klapitud (liitrid, VDA meetod) 561/589(aknani)
Pakiruumi maht (tagaiste all,aknani laetud) 1123/1146(tagaiste all, aknani)
Pakuruumi maht (tagaiste üleval, laeni laetud) 1756/1669(tagaiste all, laeni)
Honda mees ise ütles, et loodiga mõõtes on masinad ühe kõrgused.
Liistu teemaga olen ise ka nõus. Aga seda täis läikega musta plastikut võiks veel vähem olla.
Viimati muutis T_K, 30 Sept 2018 11:42, muudetud 1 kord kokku.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Uus on jah lühem, kuid laiem. 19" veljed olid seni lisavarustus, originaalis oli 18" maksimum.
Re: Honda CR-V uudised

Sai külastatud "Motoshow 2018" üritust Tartus. Selle käigus sügelesid näpud kõige rohkem uues CR-V järgi.
https://honda.veho.ee/mudelid/cr-v
https://catwees.ee/vehicles/cr-v-2018/
http://www.lxmotors.ee/product/honda-cr-v-2018/
https://cars.honda.ee/new/crv-2018/overview
Peegel on masinal samakena kui kõik viimased aastad. Suur ja sama. Ei mingit jauramist seal. Mis töötab on jäetud näppimata.

Kojamehed on küll kokku kuivanud nagu rosinad kaameli sital, kuuma kõrbepäikese käes. Eelmised massiivsemad kojamehed meeldisid mulle isiklikult rohkem. Aga ju siis premium masinal ei ole ette nähtud.

Tagumine uks on jätkuvalt mõnusalt laialt avatav (90kraadi).

Tagumised tuled ei ole küll originaalsed (sest pidevalt tahaks Volvo vms silme ette tulla) kuid väga ilusad ja hästi sulanduvad kere külge.

Honda kuubikus olles rääkisin seal Honda mehega juttu ja imestus oli suur kui ta ütles, et Honda CR-V 19YM on premium klassi auto tänu oma varustusele ja materjalidele ning siis ma avasin kapoti ja see oli jätkuvalt vabalt seisev ilma "amortidetta".
Minule jäi uuest CR-V'st väga hea üldmulje. Nüüd ootaks ja vaataks selle hübriidi ka veel ära.

- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Autod peaks selle nädala jooksul olema üle Eesti kohal igal pool ja tõesti, on, mida oodata. See kapotiteema on jaapanlaste kiiks, mitte vaid Honda häda. Samas, kui tihti sa sinna kapoti alla ikka ronid, et oleks vaja amortidel seisvat? 
Premium- klassist on Hondal juba pikemat aega ettekujutus, oli juba ka HR-V ning Civicute väljatulles. Kas nad seda ka on, on igaühe enda tõlgendada.

Premium- klassist on Hondal juba pikemat aega ettekujutus, oli juba ka HR-V ning Civicute väljatulles. Kas nad seda ka on, on igaühe enda tõlgendada.
Re: Honda CR-V uudised
Hübriidi kütusekulust https://auto.geenius.ee/rubriik/linnama ... ult-teada/
Japsil ei olegi vaja kapotiamorti, sest sinna tihti asja ei ole. Lisaks avatakse seda nagunii 95% ulatuses teeninduses.
HR-V võib küll preemium-klassiks nimetada, kui preemiumsalong müüb. http://www.auto24.ee/used/2936128
CR-V'st - tagaluugi kojamees võiks tagatiiva alla peitu kolida, mitte olla kole plastikust pilbas keset nooblit "disaini".
Japsil ei olegi vaja kapotiamorti, sest sinna tihti asja ei ole. Lisaks avatakse seda nagunii 95% ulatuses teeninduses.
HR-V võib küll preemium-klassiks nimetada, kui preemiumsalong müüb. http://www.auto24.ee/used/2936128

CR-V'st - tagaluugi kojamees võiks tagatiiva alla peitu kolida, mitte olla kole plastikust pilbas keset nooblit "disaini".
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Euroopa hübriidi fotod Pariisi näituselt.
https://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/au ... k=VYjlqcXt
https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/au ... k=iMzuiPNu
Peale hübriidi embleemi väliseid erinevusi ei paista. Ilmselt hübriidi veljed ka teise disainiga?
EDIT: Hübriidil pole "sportlikke" summuti otsi mõlemal pool taga, vaid häbenev longus makaron stange taga nagu vanasti diislitel.
EDIT2: Veidi rohkem fotosid ja Euroopa hübriidil polegi käigukangi, vaid ainult nupud!
https://cdn.motor1.com/images/mgl/ZeL9y ... hybrid.jpg
Allikas: https://www.motor1.com/photo/3283616/honda-cr-v-hybrid/
https://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/au ... k=VYjlqcXt
https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/au ... k=iMzuiPNu
Peale hübriidi embleemi väliseid erinevusi ei paista. Ilmselt hübriidi veljed ka teise disainiga?
EDIT: Hübriidil pole "sportlikke" summuti otsi mõlemal pool taga, vaid häbenev longus makaron stange taga nagu vanasti diislitel.
EDIT2: Veidi rohkem fotosid ja Euroopa hübriidil polegi käigukangi, vaid ainult nupud!
https://cdn.motor1.com/images/mgl/ZeL9y ... hybrid.jpg
Allikas: https://www.motor1.com/photo/3283616/honda-cr-v-hybrid/
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Veljed ei ole teistsugused, tavalised 18", nagu Elegancel-Lifestyle´l.
Selles nuputeemas ma julgeks VÄGA sügavalt kahelda. Siiamaani on olnud maaletooja poolt jutt, et salongis ja väliselt mingeid erinevusi autodel ei ole, va need summutiotsad ja paar Hybrid logo kerel. Aga, elame-näeme. Esimesed hübriidid peaks jõudma Eestisse uue aasta alguses kohe.
Selles nuputeemas ma julgeks VÄGA sügavalt kahelda. Siiamaani on olnud maaletooja poolt jutt, et salongis ja väliselt mingeid erinevusi autodel ei ole, va need summutiotsad ja paar Hybrid logo kerel. Aga, elame-näeme. Esimesed hübriidid peaks jõudma Eestisse uue aasta alguses kohe.
Re: Honda CR-V uudised
Veljed on CR-V kõigil ühesugused jah (v.a. exe).
Rav4 on bensukal ja hübriidil erinevad velgede disainid ja seda ka erinevate mõõtude juures.
Värvivalik on muidugi konservatiivne ja igav CR-V'l.
Rav4 on bensukal ja hübriidil erinevad velgede disainid ja seda ka erinevate mõõtude juures.
Värvivalik on muidugi konservatiivne ja igav CR-V'l.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Hondal on see värvivalik alati suht kesine olnud. Muidugi tore, et lisandub paar uut värvi. Samas mittemetallikuks jääb ikka see Rally Red, mida väga just ei tahetud...
Re: Honda CR-V uudised
Rally Red on vist ainult madalamatel varustustasemetel saadaval. Seevastu seda "kangemat" punast jälle madalamas varustuses ei ole võimalik saada (brosüüris nii vähemalt kirjas oli).
Hinnakirja järgi maksab sama varustustasemega hübriid 4000 euri rohkem, kui bensukas.
500 euriseks saab hinnavahe, kui hübriidil leppida 2WD.
Hinnakirja järgi maksab sama varustustasemega hübriid 4000 euri rohkem, kui bensukas.
500 euriseks saab hinnavahe, kui hübriidil leppida 2WD.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
3rik kirjutas:Rally Red on vist ainult madalamatel varustustasemetel saadaval. Seevastu seda "kangemat" punast jälle madalamas varustuses ei ole võimalik saada (brosüüris nii vähemalt kirjas oli).
Hinnakirja järgi maksab sama varustustasemega hübriid 4000 euri rohkem, kui bensukas.
500 euriseks saab hinnavahe, kui hübriidil leppida 2WD.
Rally Red standardina saab jah Comfortile ja Elegancele, aga eritellimusena on seda võimalik tellida ka Executivele. 7-kohalise puhul saab seda eritellimusena ka Lifestylele. 5-kohaline Lifestyle seda värvi ei saa mitte mingit moodi.
Premium Crystal Red on standardis saadaval tõesti vaid Executivel ja Lifestylel. Samas niipalju, kui mina neid näinud olen, siis IMO punane ei sobi sellele autole eriti. Parim siiani on B607-M toonis auto (Cosmic Blue Metallic). Premium Agate Brown ja Crystal Black Pearl pole ka üldse pahad.
Re: Honda CR-V uudised
Meie esinduses on täna siis selline päev:


No ja võrdluseks siis ka uus ja vana. Kes ütleb, et need autod on ühesugused, peaks silmakontrolli minema.



No ja võrdluseks siis ka uus ja vana. Kes ütleb, et need autod on ühesugused, peaks silmakontrolli minema.


Re: Honda CR-V uudised
Kas just ühesugused, kuid eest vaadates on küll üsna sarnane ja äratuntav Cr-v joon.
Tundub selline veits pontsakam(Loe suurem) olema võrreldes vanaga.
Eks siis saame näha- kuulda, et kuidas ka sõiduomadusi teatud testides hinnatakse. Kuuldavasti pidavat parem eelmisest igati olema.
Tundub selline veits pontsakam(Loe suurem) olema võrreldes vanaga.

Eks siis saame näha- kuulda, et kuidas ka sõiduomadusi teatud testides hinnatakse. Kuuldavasti pidavat parem eelmisest igati olema.

Honda Accord sedaan 92a. 2,2 110kw (Kuusakoskis)
Honda Legend Coupe 91a. 3,2 151kw (Hetkel mul)
Honda Civic is 00a. 1,4 66kw (Kuusakoskis)
Honda Accord Tourer 07a. 2,0 114kw (Hetkel mul)
Honda Legend Coupe 91a. 3,2 151kw (Hetkel mul)
Honda Civic is 00a. 1,4 66kw (Kuusakoskis)
Honda Accord Tourer 07a. 2,0 114kw (Hetkel mul)
Re: Honda CR-V uudised
Eks vaatame jah, nüüd saab proovisõite kõikides esindustes, siiani Eesti väljaanded on kiitnud. Ise saan auto oma käsutusse nädalavahetuseks, siis on endal ka pilt ees täpsemalt.
Re: Honda CR-V uudised
Niisiis. Nädalavahetus autoga veedetud ja muljed on üsna positiivsed.
Nagu varem mainitud, siis mulle väga meeldib selle auto sise- ja välisdisain, niiet selles osas pole midagi uut rääkida- mida rohkem ma seda autot vaatan, seda rohkem see agressiivne ja jõuline välimus mulle meeldima hakkab. Plaan oli sõita laupäeval Jõhvist Tallinna, natukene seal ringi liigelda ja siis pühapäeval tagasi Tallinna. Laupäeval peale tööpäeva lõppu sai paak täis pandud, kuum kohv topishoidjasse, kompuuter nulli ja tuld. Ilm oli masendav- tugev tuul, tihe vihmasadu, nagu ikka. Sõitma asudes oli kohe plaan vaadata, kui suured on erinevused siis eelmise põlvkonna autoga. Esimese asjana kohe tundsin erinevust sõiduasendis- uuel autol on iste oluliselt mugavam, kindlasti oma osa on sel ka el.reguleerimisel, aga siiski, istme kujugi on parem. Miinusena tooks välja ikka pisut lühikesevõitu istmepadja, võiks olla paar-kolm cm pikem, siis oleks väga hea. Imelik kiiks on jaapanlastel: nimelt põlvetugi on juhi jaoks ilus pehme padjake, nagu seni, aga kaassõitjal on selle koha peal plastikust lapakas (seni oli ka kaassõitjal pehme padjake). Suht veider. Abikaasa nurises samuti selle olematu põlvetoe üle ning tema jaoks on arusaamatu, miks nii kallil autol ei saa kaassõitja istet elektriliselt reguleerida. Päris ideaalset asendit ta väidetavalt istmel ei leidnud. Aga jällegi oli mugavam, kui oma autos.
Sõidurõõmu pakub auto rohkem, kui seni- rool on konkreetsem, reageerib paremini, müratase on tunduvalt vaiksem. Kuid siiski on natuke nurinat kehvemal asfaldil. Tallinn-Narval Viitna kandis on selline natuke krobelisem asfalt ja rehvimüra tuli ikka päris korralikult sisse. Muidugi praegusega võrrelda, siis on vahe üüratu. Rattamüra tuleb vähem sisse ka tänu sellele, et esmakordselt on varuratta juures vilt. Seni oli haljas plekk. Tuulemüha on hästi isoleeritud, isegi suured peeglid ei suutnud märkimisväärset müha tekitada. Helisüsteem on ka parem, kui seni, aga nö i-le jäi täpp panemata, vb seadistuses asi vms. Natuke harjumatu on head-up display. Minu jaoks oleks olnud mugavam, kui süsteem kuvaks näidu esiklaasile, mitte sellisele väikesele plastiklapakale. Aga maitse asi.
Vedrustus on väga okei, 19" ratastega Tallinna tänaval jäid isegi neerud paika ja hambad suhu (praegune raputab omab 18" ratastega rohkem). Samas kiirel sõidul on ta mõnusalt konkreetne ega õõtsu ülemäära.
Ruumi on autos üüratult. Sõitsime üksvahe viiekesi ja kõigil oli lahedalt ruumi, avaram, kui seni. Eriti kiideti just põlve- ja pearuumi. Pagasiruum on ka väga mahukas, jalaviipega avamine on ülimugav lisa praeguste ilmadega.
Mootor-käigukast töötavad kokku väga hästi, ei ole sellist HR-V CVT laadset uimerdamist-lärmamist (muidugi tegu on ka turbomootoriga erinevalt HR-V´st). Arvestades auto mõõtmeid ja massi, siis liigutab end adekvaatselt. Mingi lennuk ei ole, aga tunduvalt parem, kui varasem bensiin-automaat. Diislimehena muidugi olin harjunud võimsama väändega, aga tuleb aru anda, et see on siiski väike bensiinimootor (diisli vääne 300Nm, 1.5T bensukal 220Nm).
Kütusekulu on see koht, kus ma natukene nagu pettusin, kuid jällegi- auto on suur ja raske, 142kw ja konkreetne auto on ka värske, läbisõit alles ca 500km nüüdseks. Kui hakkasin Jõhvist sõitma, siis lasin kompuutri A näidu nulli ning täna tööle tagasi jõudes vaatas otsa number 9.4l/100km. Tehas lubab keskmiseks 7.1l/100km peale. Olin suhteliselt rahuliku sõidustiiliga, maanteel 90 alas 95-100 km/h, 110 alas 115-117 km/h. Linnas paar veidi järsemat kiirendust. Eks kindlasti ajapikku see kulu veidi kukub, aga siiski, oleks oodanud pisut vähemat.
Kui nüüd keegi küsiks, kas ma ise ostaksin selle auto sellise raha eest, siis ma ilmselt ütleksin ei. Miks? Sest olles harjunud üliökonoomse diisliga, siis tahan samas vaimus ka jätkata, kuna kütused ei lähe odavamaks, küll aga sõita on vaja. Ja mida vähem kütust kulub, seda toredam. Hübriidi usku mul ka ei ole eriti. Kui aga see auto oleks saadaval diisliga, siis ostaksin selle pikemalt mõtlemata. Kes aga otsib bensiinimootoriga mahukat linnamaasturit, siis CR-V on igas elemendis hea või väga hea. Palju on nurisetud ka Executive hinna üle (koos metallikvärviga 37480.- €), aga mina arvan, et seda pole palju, arvestades, kui palju autot selle raha eest saab. Ise valiks ilmselt Elegance Navi varustuses auto (automaatkasti ja metallikuga 33480.- €).
Niiet soovitan soojalt!


Nagu varem mainitud, siis mulle väga meeldib selle auto sise- ja välisdisain, niiet selles osas pole midagi uut rääkida- mida rohkem ma seda autot vaatan, seda rohkem see agressiivne ja jõuline välimus mulle meeldima hakkab. Plaan oli sõita laupäeval Jõhvist Tallinna, natukene seal ringi liigelda ja siis pühapäeval tagasi Tallinna. Laupäeval peale tööpäeva lõppu sai paak täis pandud, kuum kohv topishoidjasse, kompuuter nulli ja tuld. Ilm oli masendav- tugev tuul, tihe vihmasadu, nagu ikka. Sõitma asudes oli kohe plaan vaadata, kui suured on erinevused siis eelmise põlvkonna autoga. Esimese asjana kohe tundsin erinevust sõiduasendis- uuel autol on iste oluliselt mugavam, kindlasti oma osa on sel ka el.reguleerimisel, aga siiski, istme kujugi on parem. Miinusena tooks välja ikka pisut lühikesevõitu istmepadja, võiks olla paar-kolm cm pikem, siis oleks väga hea. Imelik kiiks on jaapanlastel: nimelt põlvetugi on juhi jaoks ilus pehme padjake, nagu seni, aga kaassõitjal on selle koha peal plastikust lapakas (seni oli ka kaassõitjal pehme padjake). Suht veider. Abikaasa nurises samuti selle olematu põlvetoe üle ning tema jaoks on arusaamatu, miks nii kallil autol ei saa kaassõitja istet elektriliselt reguleerida. Päris ideaalset asendit ta väidetavalt istmel ei leidnud. Aga jällegi oli mugavam, kui oma autos.
Sõidurõõmu pakub auto rohkem, kui seni- rool on konkreetsem, reageerib paremini, müratase on tunduvalt vaiksem. Kuid siiski on natuke nurinat kehvemal asfaldil. Tallinn-Narval Viitna kandis on selline natuke krobelisem asfalt ja rehvimüra tuli ikka päris korralikult sisse. Muidugi praegusega võrrelda, siis on vahe üüratu. Rattamüra tuleb vähem sisse ka tänu sellele, et esmakordselt on varuratta juures vilt. Seni oli haljas plekk. Tuulemüha on hästi isoleeritud, isegi suured peeglid ei suutnud märkimisväärset müha tekitada. Helisüsteem on ka parem, kui seni, aga nö i-le jäi täpp panemata, vb seadistuses asi vms. Natuke harjumatu on head-up display. Minu jaoks oleks olnud mugavam, kui süsteem kuvaks näidu esiklaasile, mitte sellisele väikesele plastiklapakale. Aga maitse asi.
Vedrustus on väga okei, 19" ratastega Tallinna tänaval jäid isegi neerud paika ja hambad suhu (praegune raputab omab 18" ratastega rohkem). Samas kiirel sõidul on ta mõnusalt konkreetne ega õõtsu ülemäära.
Ruumi on autos üüratult. Sõitsime üksvahe viiekesi ja kõigil oli lahedalt ruumi, avaram, kui seni. Eriti kiideti just põlve- ja pearuumi. Pagasiruum on ka väga mahukas, jalaviipega avamine on ülimugav lisa praeguste ilmadega.
Mootor-käigukast töötavad kokku väga hästi, ei ole sellist HR-V CVT laadset uimerdamist-lärmamist (muidugi tegu on ka turbomootoriga erinevalt HR-V´st). Arvestades auto mõõtmeid ja massi, siis liigutab end adekvaatselt. Mingi lennuk ei ole, aga tunduvalt parem, kui varasem bensiin-automaat. Diislimehena muidugi olin harjunud võimsama väändega, aga tuleb aru anda, et see on siiski väike bensiinimootor (diisli vääne 300Nm, 1.5T bensukal 220Nm).
Kütusekulu on see koht, kus ma natukene nagu pettusin, kuid jällegi- auto on suur ja raske, 142kw ja konkreetne auto on ka värske, läbisõit alles ca 500km nüüdseks. Kui hakkasin Jõhvist sõitma, siis lasin kompuutri A näidu nulli ning täna tööle tagasi jõudes vaatas otsa number 9.4l/100km. Tehas lubab keskmiseks 7.1l/100km peale. Olin suhteliselt rahuliku sõidustiiliga, maanteel 90 alas 95-100 km/h, 110 alas 115-117 km/h. Linnas paar veidi järsemat kiirendust. Eks kindlasti ajapikku see kulu veidi kukub, aga siiski, oleks oodanud pisut vähemat.
Kui nüüd keegi küsiks, kas ma ise ostaksin selle auto sellise raha eest, siis ma ilmselt ütleksin ei. Miks? Sest olles harjunud üliökonoomse diisliga, siis tahan samas vaimus ka jätkata, kuna kütused ei lähe odavamaks, küll aga sõita on vaja. Ja mida vähem kütust kulub, seda toredam. Hübriidi usku mul ka ei ole eriti. Kui aga see auto oleks saadaval diisliga, siis ostaksin selle pikemalt mõtlemata. Kes aga otsib bensiinimootoriga mahukat linnamaasturit, siis CR-V on igas elemendis hea või väga hea. Palju on nurisetud ka Executive hinna üle (koos metallikvärviga 37480.- €), aga mina arvan, et seda pole palju, arvestades, kui palju autot selle raha eest saab. Ise valiks ilmselt Elegance Navi varustuses auto (automaatkasti ja metallikuga 33480.- €).
Niiet soovitan soojalt!


Viimati muutis MarkkoN, 11 Okt 2018 09:34, muudetud 1 kord kokku.
- KIRP
- Honda Paranoic
- Postitusi: 1170
- Liitunud: 30 Aug 2004 21:09
- Asukoht: TLN#Mustamäe ja Kuusalu lähistel
- Telefon: 51 17686
- Kontakt:
Re: Honda CR-V uudised
Tundub muidu väga ok auto olema, aga mina oma detailsusega peaks selle ilma ratasteta ostma
No lihtsalt minu jaoks need viimaste crv de veljed lihtsalt kohutavad.

No lihtsalt minu jaoks need viimaste crv de veljed lihtsalt kohutavad.
Accord Tourer 2,2 i-DTEC TYPE-S
Re: Honda CR-V uudised
Ise pole veel uuega sõitnud, aga kütusekulu nüüd küll pole mõtet võrrelda 2WD MT väike diisel vs 4WD AT turbo bens. Crv suurusel autol ei anna see diisel väga mingit eelist bensu kõrval(v.a kõrgem hind). Huvitav on ära oodata hübriid ja vaadata, mis see endast kujutab. Viimased 20a bens, awd, automaat Crv küttekulu olnud kõigil laias laastus ca 10l/100km kohta, +- 1-1.5l olenevalt kas linna v mnt rohkem.
Re: Honda CR-V uudised
Kuidas nende uute hondadega on. On kohe alguses mõistliku küttekuluga või alles esimese 10 tuhande km pärast muutuvad ökonoomsemaks .
Re: Honda CR-V uudised
GKevin kirjutas:Ise pole veel uuega sõitnud, aga kütusekulu nüüd küll pole mõtet võrrelda 2WD MT väike diisel vs 4WD AT turbo bens. Crv suurusel autol ei anna see diisel väga mingit eelist bensu kõrval(v.a kõrgem hind). Huvitav on ära oodata hübriid ja vaadata, mis see endast kujutab. Viimased 20a bens, awd, automaat Crv küttekulu olnud kõigil laias laastus ca 10l/100km kohta, +- 1-1.5l olenevalt kas linna v mnt rohkem.
Hehe, kohe kindlasti ei olnud see võrdlus, vaid tähelepanek kütusekulu osas. See peaks olema šimpansile ka selge, et pole mõtet võrrelda 88kw esiveolist diislit ja 142kw nelikveolist bensukat.
See väide, et diisel mingit eelist ei anna, on küll väga lambist võetud ja natuke kummaline. Eelmise põlvkonna diisel-automaat oli küll pea 5000€ kallim, kui sama varustusega bens-automaat, aga sõitis oluliselt paremini, kütusekulu oli kohati pea 4L sajale parem (6 vs 10,) ja oli igati mõnusam auto. Eks mõlemat autot proovimata on üsna raske sellest aru saada ka ilmselt. Kel vähegi rohkem sõitmist oli või käru vedamist, tasus igal juhul diisel võtta. Muidugi, eks maitsed ole erinevad. Aga kindlasti ei saa öelda, et diisel ei anna mingit eelist. Annab, õigemini andis, ikka küll.

Hübriid huvitab ennastki, et kas see 4000€ suurune hinnavahe bensukaga end õigustab.
Raigo- no minu kogemustel kuskil 8-9000km läheb aega, siis läheb nö hingamine lahtisemaks ja kütusekulu kukub ka veidi.
Re: Honda CR-V uudised
Minu suurim probleem sellega (ja ilmselt ka põhiline põhjus miks ma seda ikkagi ei osa) on see et ta on väike. Lubati et tuleb suurem auto kui vana, aga 4.6m ja 1750l ei ole piisavalt hea sellise hinna eest :-/

Re: Honda CR-V uudised
Hind ja mahutavus ei tohiks olla küll kuidagi omavahel seoses. Aga noh. Pagasiruum on natukene suurem, kui vanal oli, T_K tõi ülalpool välja ka konkreetsed numbrid, tänud talle selle eest, et viitsis. Auto ise on tiba lühem, aga samas on see pigem hea IMO, lihtsam manööverdada jne. Aga igaühele oma.
Re: Honda CR-V uudised
Hind ja mahutavus ei tohiks olla küll kuidagi omavahel seoses.
whaaaaaaaaa? Mul on vaja suurt autot. Kui ma saan sama või väiksema hinna eest sama varustusega autot mis on 20cm pikem, või 300l mahukam - siis minu jaoks see on pluss.
Sina räägid inimestest kes ostavad 7 kohalise crossover'i selleks et sõita üksi tööle


Re: Honda CR-V uudised
ai, kusjuures see on mõttetu vaidlus. Igale inimesele on oma õige auto olemas. Eesmärgid, vajadused ja ka võimalused on igaühel erinevad

Re: Honda CR-V uudised
Täpselt, seda ma enne kirjutasingi, et igaühele oma. Mingi vaidluseteema kui selline, polnud mõtteski. 

Re: Honda CR-V uudised
Kes Hondalt midagi mahukamat ootab ja kütusekulu probleemiks pole, peaks kaaluma ka sellist varianti. Jah tõsi Usa värk ja alles tulemas tutikas, kuid tõsise tahtmise korral saab kõike. Odyssey
https://automobiles.honda.com/odyssey
Samas olen MarkkoN-i auto ülevaate eest isiklikult positiivselt meelestatud..tundub igati vinks vonks pill olema
Aga jah see krdi kütusehinna ralli paneb nii mõnegi kukalt kratsima
Tänud, et võtsid vaevaks autot meile tutvustada 
https://automobiles.honda.com/odyssey
Samas olen MarkkoN-i auto ülevaate eest isiklikult positiivselt meelestatud..tundub igati vinks vonks pill olema



Honda Accord sedaan 92a. 2,2 110kw (Kuusakoskis)
Honda Legend Coupe 91a. 3,2 151kw (Hetkel mul)
Honda Civic is 00a. 1,4 66kw (Kuusakoskis)
Honda Accord Tourer 07a. 2,0 114kw (Hetkel mul)
Honda Legend Coupe 91a. 3,2 151kw (Hetkel mul)
Honda Civic is 00a. 1,4 66kw (Kuusakoskis)
Honda Accord Tourer 07a. 2,0 114kw (Hetkel mul)
Re: Honda CR-V uudised
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Kütusehinnad teevad küll midagi kosmilist. Aga palun, selleks ma selle siia kirja panin, et teised ka ülevaate saaks asjast.
3rik, vot kui turvaline auto siis.
3rik, vot kui turvaline auto siis.

Re: Honda CR-V uudised
Alati saab lasta gaasi peale panna. Ja sõit on kohe 60 % odavam , kui tava küttega.
Re: Honda CR-V uudised
Jah, peale garantiid tõesti. Garantiiajal ei tohi mingit gaasiseadet peale toppida.
Re: Honda CR-V uudised
Sõit võib odavam olla, aga järelturu väärtus langeb kolinal..
Re: Honda CR-V uudised
Kütusekulu osas võrreldakse võrreldamatuid.
Uue CR-V kütusekulu püsib samal tasemel, kui varasematel generatsioonidel, aga pakub läbi aegade suurimat võimsust. 1.5 turbo kw on võrreldavad 2.4 vabalthingava omaga ning see võtab linnas 15l/100 km vabalt.
Jah, uus cvt vb ei tekita väga vau-momenti ja dünaamikat, mida võiks oodata, aga keegi pole Eestis ka manuaali proovinud.
Diislit võrrelge ikka hübriidiga või kolige VAG diisli ja DSG peale üle.
Uue CR-V kütusekulu püsib samal tasemel, kui varasematel generatsioonidel, aga pakub läbi aegade suurimat võimsust. 1.5 turbo kw on võrreldavad 2.4 vabalthingava omaga ning see võtab linnas 15l/100 km vabalt.
Jah, uus cvt vb ei tekita väga vau-momenti ja dünaamikat, mida võiks oodata, aga keegi pole Eestis ka manuaali proovinud.
Diislit võrrelge ikka hübriidiga või kolige VAG diisli ja DSG peale üle.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Olen proovinud manuaali ja aus olla, siis CVT sobib selle mootori ja auto iseloomuga paremini. Manuaal oma 127kw-ga jääb kuidagi natuke lahjaks. Jällegi- maitse asi.
Erik, kui 1.5T võtaks linnas 15 sajale, siis mis selle mootori mõte oleks? Siis peaks pigem remonti pöörduma või oma sõiduharjumusi korrigeerima. Diisel-hübriid võrdlus on eriti kohatu, kuna hübriidi väändemoment hakkab olema kuskil 175-200Nm vahel, nelikveolisel diislil oli see 350Nm. Niiet võrrelgem võrreldavaid asju. Kindlasti saab see hübriid väga hea olema, aga diisliga teda vähemalt esialgu võrrelda ei julgeks. Aga- mida pole, on diisel, niiet pole ka vaidlusel sügavat pointi.
Ära nüüd nii õel ka ole ja inimesi selle VAGi peale aja.
Erik, kui 1.5T võtaks linnas 15 sajale, siis mis selle mootori mõte oleks? Siis peaks pigem remonti pöörduma või oma sõiduharjumusi korrigeerima. Diisel-hübriid võrdlus on eriti kohatu, kuna hübriidi väändemoment hakkab olema kuskil 175-200Nm vahel, nelikveolisel diislil oli see 350Nm. Niiet võrrelgem võrreldavaid asju. Kindlasti saab see hübriid väga hea olema, aga diisliga teda vähemalt esialgu võrrelda ei julgeks. Aga- mida pole, on diisel, niiet pole ka vaidlusel sügavat pointi.
Ära nüüd nii õel ka ole ja inimesi selle VAGi peale aja.

Re: Honda CR-V uudised
1.5T ei võta linnas 15l sajale, aga 2.4 vabalthingav võttis, aga mõlemad mootorid pakuvad samaväärset dünaamikat. Jutu mõte lühidalt. Tehnoloogia areng on toonud sama võimsuse madalama kütusekuluga.
Jah, edasi võib spekuleerida töökindluse ja eluea osas, aga see pole uue auto puhul kindlasti mingi teema.
Ok, ununes tõesti, et käsikäigukastile pakutakse sellele mudelile kohitsetud võimsusega versiooni.
Markko, ma postitasin siia samasse varasemalt, et uus hübriid saab rohkem väänet kui vana diisel. Vähemalt paberil selliselt lubatakse. Kust sinu pea kaks korda väiksemad andmed? Kui arvestada ainult sisepõlemismootorit?
Jah, edasi võib spekuleerida töökindluse ja eluea osas, aga see pole uue auto puhul kindlasti mingi teema.
Ok, ununes tõesti, et käsikäigukastile pakutakse sellele mudelile kohitsetud võimsusega versiooni.
Markko, ma postitasin siia samasse varasemalt, et uus hübriid saab rohkem väänet kui vana diisel. Vähemalt paberil selliselt lubatakse. Kust sinu pea kaks korda väiksemad andmed? Kui arvestada ainult sisepõlemismootorit?
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Markko, sul põhikilometraaž tuli selle vihmase-tuulise päevaga? Lisaks oma tähelepaneku, et sõitsin endal Accordiga sellisel päeval Tallinnasse nüüd ja kui tavaliselt on kütusekulu u. 6l/100'le keskmiselt sellel otsal, siis nüüd oli üle 7
Ja kusjuures võtsin väga rahulikult maanteel. Et võibolla see paha ilm lihtsalt ehmatas teenimatult ära kütusekulu osas. CR-V on ju ka suur lahmakas ning igasugused tuuled mõjutavad seda "kasti" veel rohkem, kui Accordi.

Re: Honda CR-V uudised
Erik, tean seda, et ei võta, lihtsalt märkisin, et kui juba võrrelda asju, aga see selleks.
Hetkel on mul ees tehaseandmed ja tõesti, korrigeerin end- bensiinimootori maksimaalne vääne on 175Nm, elektrimootoril 315Nm. Kiirendus paigalt sajani jääb vahemikku 8,8-9,2 sekundit.
Kogu kilometraaž tuli kokku ca 480km, mis ülalpool ka märkisin, sest auto võtsin, kui läbisõit oli ca 10km, ehk siis täitsa värske (kirjutamise hetkeks oli läbisõit ca 500km).
See kütusekulu teema sai siin üles võetud ka maaletooja ühe kõrgema töötajaga, kes tõdes samuti, et ka puhtalt linnas sõites on auto üllatavalt janune. Aga hetkel on need autod veel nii värsked, et kindlasti suurel kütusekulul on ka selles oma roll. Ajapikku kindlasti mingil määral kulu langeb.
Aga jällegi- see kütusekulu teema on ka subjektiivne värk. Mõni kurdab kütusekulu üle juba siis, kui keskmine ületab 5L/100km, teine sõidab 20 sajale ja on jumala rahul. Kindlasti kütusekulu taha CR-V müügiedu ei jää- see auto on sellest pisiasjast hoolimata ikka väga okei asi. Ja huvi on selle auto vastu väga suur.
Hetkel on mul ees tehaseandmed ja tõesti, korrigeerin end- bensiinimootori maksimaalne vääne on 175Nm, elektrimootoril 315Nm. Kiirendus paigalt sajani jääb vahemikku 8,8-9,2 sekundit.
Kogu kilometraaž tuli kokku ca 480km, mis ülalpool ka märkisin, sest auto võtsin, kui läbisõit oli ca 10km, ehk siis täitsa värske (kirjutamise hetkeks oli läbisõit ca 500km).
See kütusekulu teema sai siin üles võetud ka maaletooja ühe kõrgema töötajaga, kes tõdes samuti, et ka puhtalt linnas sõites on auto üllatavalt janune. Aga hetkel on need autod veel nii värsked, et kindlasti suurel kütusekulul on ka selles oma roll. Ajapikku kindlasti mingil määral kulu langeb.
Aga jällegi- see kütusekulu teema on ka subjektiivne värk. Mõni kurdab kütusekulu üle juba siis, kui keskmine ületab 5L/100km, teine sõidab 20 sajale ja on jumala rahul. Kindlasti kütusekulu taha CR-V müügiedu ei jää- see auto on sellest pisiasjast hoolimata ikka väga okei asi. Ja huvi on selle auto vastu väga suur.
Re: Honda CR-V uudised
Kena kena.
Suitsunurgas räägitakse, et Honda on oma uutel masinatel digitaalselt võimu maha keeranud ja alles peale esimest hoolduste keeratakse see nii nagu see olema peab. Esinduse mehed teavad seda kinnitada või ümber lükata aga selliseid jutte ma kuulen siin erinevatest nurkadest.
Minu kogemus on näidanud, et peale esimest hooldust (~20 000+km) läheb Honda CR-V kütusekulu just suuremaks. Ise olen kahtlustanud, et esindus paneb paksemat õli sisse mitte ettenähtud 0W20. Aga see võib olla minu paranoia või tõesti keeratakse võimu juurde=suurem kütusekulu. Ei tea.
i-MMD HYBRID Technology
2.0 i-VTEC bensiinimootor, rida neli, atkinson töötsükkliga (säätlik ja jõuetu).
184 PS (max)
315 Nm väänet (arvatavasti ikka kombineeritult kahe elektri mootoriga)
https://www.youtube.com/watch?v=MgjP7hcrdYc
Ikka ja jälle ei ole Hübvriidil mitte mingisugust kangi kuskil ette näidata vaid on nuppudega käiguvahetus.
https://www.youtube.com/watch?v=EQvIH1-X7H8
Suitsunurgas räägitakse, et Honda on oma uutel masinatel digitaalselt võimu maha keeranud ja alles peale esimest hoolduste keeratakse see nii nagu see olema peab. Esinduse mehed teavad seda kinnitada või ümber lükata aga selliseid jutte ma kuulen siin erinevatest nurkadest.
Minu kogemus on näidanud, et peale esimest hooldust (~20 000+km) läheb Honda CR-V kütusekulu just suuremaks. Ise olen kahtlustanud, et esindus paneb paksemat õli sisse mitte ettenähtud 0W20. Aga see võib olla minu paranoia või tõesti keeratakse võimu juurde=suurem kütusekulu. Ei tea.
i-MMD HYBRID Technology
2.0 i-VTEC bensiinimootor, rida neli, atkinson töötsükkliga (säätlik ja jõuetu).
184 PS (max)
315 Nm väänet (arvatavasti ikka kombineeritult kahe elektri mootoriga)
https://www.youtube.com/watch?v=MgjP7hcrdYc
Ikka ja jälle ei ole Hübvriidil mitte mingisugust kangi kuskil ette näidata vaid on nuppudega käiguvahetus.
https://www.youtube.com/watch?v=EQvIH1-X7H8
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Selle võimsuse paikakeeramise kohalt ma soovitaks nende juttude rääkijatel kaineks magada või rohud ära võtta. Mingit sellist keberniiti ei toimu kuskil ametlikus esinduses. Mida keegi kodus või sõbra garaažis teeb, ei oska kommenteerida, ega väga ei huvita ka.
Sama käib ka õli kohta- mootorisse pannakse nende näitajatega õli, mida tehas ette annab. Küll on tootja osas sisuliselt vabad käed, see on iga diileri oma asi, millise firma õli ta kasutab, aga ette antakse siiski õlile parameetrid ja näitajad, mida peab kasutama teatud mootorites.
See ei ole nii, et teenindus paneb oma suva järgi midagi sinna, peaasi, et õli on. Seda võib teha mingi Viktor Lasnagorski garaažis, aga mitte ametlik esindus.
Suurem kütusekulu võib olla tingitud sajast erinevast asjast- sõidustiil, sõidukeskkond, ilmastikumuutused jnejnejne. Teenindus kindlasti mingeid nuppe ei näpi või õlidega ei jända, et kliendi kütusekulu üles ajada. Milleks sellist jama üldse vaja oleks kellelegi? Küsin nii- kui sul see kütusekulu on tõusnud, kas on märgata siis ka muudatusi minekus? Väidetav suurem võimsus peaks ju ka tegema vahet auto dünaamikas.
Mis hübriidi puutub, siis see 315Nm on tõesti kahe mootori kombineeritud maksimaalne väändemoment. Bensiinimootor ise tundub üsna õnnetu, aga kahekesi koos võiks nagu asjal jumet olla. Ja tõesti, viimati sai uuritud ka selle käigukangi kohta ning öeldi, et diisel-automaat Civicul on juba nuppudega, tuleb ilmselt ka hübriid sellise käigukastiga. Iseenesest muhe- kangi pole vaja ju sõidu ajal niiehknaa näppida. Vast keegi soovib mingit muud kangi näppida, kuid käigukangi järgi vajadus ju puudub.
MB on ammu ilma käigukangita, on vaid väike kangilaadne asi rooli taga.
Sama käib ka õli kohta- mootorisse pannakse nende näitajatega õli, mida tehas ette annab. Küll on tootja osas sisuliselt vabad käed, see on iga diileri oma asi, millise firma õli ta kasutab, aga ette antakse siiski õlile parameetrid ja näitajad, mida peab kasutama teatud mootorites.
See ei ole nii, et teenindus paneb oma suva järgi midagi sinna, peaasi, et õli on. Seda võib teha mingi Viktor Lasnagorski garaažis, aga mitte ametlik esindus.
Suurem kütusekulu võib olla tingitud sajast erinevast asjast- sõidustiil, sõidukeskkond, ilmastikumuutused jnejnejne. Teenindus kindlasti mingeid nuppe ei näpi või õlidega ei jända, et kliendi kütusekulu üles ajada. Milleks sellist jama üldse vaja oleks kellelegi? Küsin nii- kui sul see kütusekulu on tõusnud, kas on märgata siis ka muudatusi minekus? Väidetav suurem võimsus peaks ju ka tegema vahet auto dünaamikas.
Mis hübriidi puutub, siis see 315Nm on tõesti kahe mootori kombineeritud maksimaalne väändemoment. Bensiinimootor ise tundub üsna õnnetu, aga kahekesi koos võiks nagu asjal jumet olla. Ja tõesti, viimati sai uuritud ka selle käigukangi kohta ning öeldi, et diisel-automaat Civicul on juba nuppudega, tuleb ilmselt ka hübriid sellise käigukastiga. Iseenesest muhe- kangi pole vaja ju sõidu ajal niiehknaa näppida. Vast keegi soovib mingit muud kangi näppida, kuid käigukangi järgi vajadus ju puudub.

Re: Honda CR-V uudised
Selge sain. Siis on sotid selged. Lihtsalt iga kord kui ma ühes esinduses küsin millist õli nad sinna sisse panevad siis see võtab neil korra salongis hinge kinni ja suure kokutamise peale soovitavad vaadata manuaali. Ükskord sain isegi kaks paberit ühe hoolduse kohta kus oli erinev õlitootja peal. Saan aru, et arvutisüsteemide sünkroniseerimine on keeruline ja kallis töö aga siiski. Vahest peab nalja ka saama
Aga mina vaikselt hakkan selgusele jõudma, et kui ka järgmine masin peaks olema Honda CR-V mille, 5.a pärast , endale soetan siis suure tõenäosusega saab see olema hübriid. Psühholoogiliselt mõjub see 2.0 paremini ja rahakotile tundub hübriidtehnoloogiline masin ka leebem olema. Muidu mõtleks veel diisli peale ka aga see tundub surev tehnoloogia olema kui mõned margid välja arvata. Aga aega on veel oma vajadusi ja võimalusi sättida. Kindlasti tuleb jälgida igasugu tagasisidet.

Aga mina vaikselt hakkan selgusele jõudma, et kui ka järgmine masin peaks olema Honda CR-V mille, 5.a pärast , endale soetan siis suure tõenäosusega saab see olema hübriid. Psühholoogiliselt mõjub see 2.0 paremini ja rahakotile tundub hübriidtehnoloogiline masin ka leebem olema. Muidu mõtleks veel diisli peale ka aga see tundub surev tehnoloogia olema kui mõned margid välja arvata. Aga aega on veel oma vajadusi ja võimalusi sättida. Kindlasti tuleb jälgida igasugu tagasisidet.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised VÄRVID
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised Infortainment System
Alates ELEGANCE (II varustustase)
Honda CONNECT Garmin navigatsiooniga (7" ekraan)
Apple CarPlay (ainult iPhone 5 ja uuemad millel on iOS 8.4 või uuem iOS)
AndroidAuto (Eesti ei ole veel avatud regioon mis tähendab, et kasutaja peab ise AndroidAuto APK endale telefoni installima kuna Google Play pood seda eestlastele ei paku - veel. Mina seisuga 16.10.2018 12:30 seda Google Play keskonnas teha ei saanud. AndroidAuto toetab Android 5.0 või uuemat versiooni).
MirrorLink ühendust ei mainita kuskil nii, et ei teagi kas seda enam Honda CR-V ei kasuta.
Honda CONNECT Garmin navigatsiooniga (7" ekraan)
Apple CarPlay (ainult iPhone 5 ja uuemad millel on iOS 8.4 või uuem iOS)
AndroidAuto (Eesti ei ole veel avatud regioon mis tähendab, et kasutaja peab ise AndroidAuto APK endale telefoni installima kuna Google Play pood seda eestlastele ei paku - veel. Mina seisuga 16.10.2018 12:30 seda Google Play keskonnas teha ei saanud. AndroidAuto toetab Android 5.0 või uuemat versiooni).
MirrorLink ühendust ei mainita kuskil nii, et ei teagi kas seda enam Honda CR-V ei kasuta.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised Udutuled
Mulle isiklikult meeldivad need LED udutuled rohkem. Säilitavad auto disaini teravad nurgad ja äkilised kontuurid. Ümarad on nagu eraldi seisvad sünnimärgid.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Paraku on see võta või jäta tehing. Paremat kombinatsiooni lihsalt letis ei ole.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
"Test: uus CR_V vs. rivaalid" (Autoleht, Nr.40 (821), 17.10.2018)
1,99€ ajakiri poes
1,99€ artikkel internetis https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=56574
1. Volkswagen Tiguan 2.0 TSI Highline DSG 4Motion;
2. Hyndai Tucson 1.6 T-GDI 4WD Style;
3. Kia Spotrage 1.6 T-GDI 4WD DCT GT-Line;
4. Honda CR-V 1.5 4WD Exe Navi (+ Ruumikus, Mugavus; - Kõrge hind, juhitavuselt ujumine ja kõikuv);
5. Mazda CX-5 2.0 Premium Plus 4WD.
Honda CR-V kohta on öeldud, et see on mugavalt "kruiisimise" auto. Mis ei ole sugugi vale.
HEA - madal laadimiskünnis, mugavad istmed, jõuline mootor.
HALB - kere kõikumine, ebatäpne rool, mootori kare hääl, segadusse ajavad menüüd.
Honda CR-V spidomeeter on digitaalne , tahhomeeter töötab joon skaalal. Navi ekraan asub liiga madalal.
Esikoht sai hinnanguks 4,5p ja teised 4p. Kindlasti hariv lugemine.
Garantii koha pealt on kindlad liidrid Hyndai (7a. ilma ls piiranguta) ja KIA (7a. või 150000km). Kuigi minu puhul nullib/võrtsustab see 150K asja kohe ära.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Sai loetud seda artiklit ka ja natukene nagu tekitas vastakaid arvamusi. Kindlasti ei saa öelda, et CR-V käitumine on ujuv ja kõikuv. Jah, ta pole mingi sportlik linnamaastur (mida, tundus, et just otsitigi selles testis), aga kohe kindlasti pole tegemist kõikuva ja ujuva autoga. Selle loogika järgi peaks praegune CR-V kurvides üle nipli käima iga kord.
Kuigi jah, olen nõus, et CR-V ongi selline kruiisimise auto, mugav ja pehme- aga selline pereauto olema peakski ju?!
Rooli osas- kõige täpsem asi maailmas see pole, aga parem kui varem. Sama võib ette heita ka teistele IMO. Mootor on pisike turbokas, mis imeheli sealt ikka oodata on.
Nii mõnelgi oli miinusena välja toodud madalal asuv naviekraan. Olen sõitnud kõigi testis olnud autodega ja ei saa mina aru selle kriitika kohalt- kuhu kohta see ekraan siis panna tuleks? Lae alla? Liiati HUD displeiga autodel saab tavaliselt navi juhendid kuvada HUD-le. Hondal saab ja on väga mugav linnas.
Garantii osas olen ka nõus- Honda 3a garantii on paras naljanumber täna. Aga jällegi on see asi, mida keegi, peale tehase muuta ei saa.
Ootasin seda testi huviga, aga samas ootasin ka, et CR-V pisut parema hinnangu saab. VW võidus ei kahelnud- esiteks on tegemist ühtlaselt hea autoga ja teiseks- Saksa auto Saksa testis...mida seal on oodata?
Aga peab tõdema, et kogu selle testi valguses, kui VW välja jätta, on Hyundai väga ahvatlev auto ses klassis. Korraliku varustusega, pika garantii ja hea hinnaga.
Soovitaks ka kindlasti lugeda see artikkel läbi, annab siiski üsna hea ülevaate nendest autodest. Sealsete väidetega nõustumine või mittenõustumine on omaette teema ja puhtalt igaühe oma otsustada.
Ja kui see artikkel tegigi meele mõruks, siis kasutatud auto rubriigis kiideti eelmist CR-V´d päris hästi.

Rooli osas- kõige täpsem asi maailmas see pole, aga parem kui varem. Sama võib ette heita ka teistele IMO. Mootor on pisike turbokas, mis imeheli sealt ikka oodata on.
Nii mõnelgi oli miinusena välja toodud madalal asuv naviekraan. Olen sõitnud kõigi testis olnud autodega ja ei saa mina aru selle kriitika kohalt- kuhu kohta see ekraan siis panna tuleks? Lae alla? Liiati HUD displeiga autodel saab tavaliselt navi juhendid kuvada HUD-le. Hondal saab ja on väga mugav linnas.
Garantii osas olen ka nõus- Honda 3a garantii on paras naljanumber täna. Aga jällegi on see asi, mida keegi, peale tehase muuta ei saa.
Ootasin seda testi huviga, aga samas ootasin ka, et CR-V pisut parema hinnangu saab. VW võidus ei kahelnud- esiteks on tegemist ühtlaselt hea autoga ja teiseks- Saksa auto Saksa testis...mida seal on oodata?

Aga peab tõdema, et kogu selle testi valguses, kui VW välja jätta, on Hyundai väga ahvatlev auto ses klassis. Korraliku varustusega, pika garantii ja hea hinnaga.
Soovitaks ka kindlasti lugeda see artikkel läbi, annab siiski üsna hea ülevaate nendest autodest. Sealsete väidetega nõustumine või mittenõustumine on omaette teema ja puhtalt igaühe oma otsustada.
Ja kui see artikkel tegigi meele mõruks, siis kasutatud auto rubriigis kiideti eelmist CR-V´d päris hästi.

Re: Honda CR-V uudised HÜBRIID
"Honda CR-V esimene hübriid on kohal: kui palju see Eestis maksab?"- Autogeenius, Joonas Alliksaar, 20.11.2018
https://auto.geenius.ee/rubriik/linnamaasturid/honda-cr-v-esimene-hubriid-on-kohal-kui-palju-see-eestis-maksab/
Uue Honda CR-V hübriidi hinnad algavad Eestis 29 990 eurost.
Nelikveolise hübriidi baashinnaks on 36 990 ning see algab Elegance varustusastmega.
Kokku pakutakse uuele CR-V-le nelja erinevat varustusastet: Comfort, Elegance, Lifestyle ja Executive.
Esiveolise hübriidi keskmiseks kütusekuluks on märgitud 5,3 l/100 km kohta, nelikveolisel tõuseb see 5,5 l/100 km juurde ning heitenäitajad jäävad vastavalt 120 ja 126 g/100 km juurde. (kulu on võrreldes varasemate ennustustega ikka suurem).
https://auto.geenius.ee/rubriik/linnamaasturid/honda-cr-v-esimene-hubriid-on-kohal-kui-palju-see-eestis-maksab/
Uue Honda CR-V hübriidi hinnad algavad Eestis 29 990 eurost.
Nelikveolise hübriidi baashinnaks on 36 990 ning see algab Elegance varustusastmega.
Kokku pakutakse uuele CR-V-le nelja erinevat varustusastet: Comfort, Elegance, Lifestyle ja Executive.
Esiveolise hübriidi keskmiseks kütusekuluks on märgitud 5,3 l/100 km kohta, nelikveolisel tõuseb see 5,5 l/100 km juurde ning heitenäitajad jäävad vastavalt 120 ja 126 g/100 km juurde. (kulu on võrreldes varasemate ennustustega ikka suurem).
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Peaks selle CR-V proovisõiduks võtma ja siis teab, kas see auto on ca 35k € hinda väärt. Eelarvamuste küüsis veidi kahtlen..
Civic '06 -> Accord '11 -> ... -> Accord Type S '07 -> ...
Corolla '18 | Outback '18
Corolla '18 | Outback '18
Re: Honda CR-V uudised
Aga mis ootused on 35k eurose cr-v ees? Sa ei tea ju kas see auto on oma hinda väärt. Sa saad aimu sõiduomadusest ja kasutusmugavusest aga mitte sellest, kuidas see auto kestab.
Honda Civic 2.2cdti 103kw 2009.a.