Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Honda CR-V uudised

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5920
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas matu253 » 29 Sept 2018 22:31

Käisin ka täna seda autot vaatamas. Kui piltidel tundus puitdekoor kole ja liigne, siis päriselus sobib ning on täitsa kena silmale. Kas auto on nüüd suurem ka või tundus? 19" veljed on ka varem standard olnud?
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas T_K » 30 Sept 2018 10:33

Honda sõnul on uus CR-V nüüd preemium klassi auto (parema kvaliteediga materjalid, rohkem varustust jne)
MÕÕDUD (UUS 19YM/Eelmine 18YM)
Täismass (kg) 2150/2100
Järelhaagisele max lubatud kaalud
Piduritega (kg) 2000/1700
Piduriteta (kg) 600/600
Haagisekonksu maksimaalne vertikaalkoormus (kg) 100/100
Katuse max.lubatud koormus (kg) 75/80
Pikkus (mm) 4600/4605
Laius kokkuklapitud küljepeeglitega (mm) 1932/1820(pole täpsustatud)
Laius koos küljepeeglitega (mm) 2117.2
Kõrgus haiuime kujulise antenniga (mm) 1679/1685(pole täpsustatud)
Teljevahe (mm) 2663/2630
Rööbe ees (mm) 1602/1585
Rööbe taga (mm) 1630/1595
Kliirens (juhiga) (mm) 198/155(juhita)
Pakiruumi maht - teine istmerida üleval / kolmas istmerida alla klapitud (liitrid, VDA meetod) 561/589(aknani)
Pakiruumi maht (tagaiste all,aknani laetud) 1123/1146(tagaiste all, aknani)
Pakuruumi maht (tagaiste üleval, laeni laetud) 1756/1669(tagaiste all, laeni)

Honda mees ise ütles, et loodiga mõõtes on masinad ühe kõrgused.
Liistu teemaga olen ise ka nõus. Aga seda täis läikega musta plastikut võiks veel vähem olla.
Viimati muutis T_K, 30 Sept 2018 11:42, muudetud 1 kord kokku.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 30 Sept 2018 10:42

Uus on jah lühem, kuid laiem. 19" veljed olid seni lisavarustus, originaalis oli 18" maksimum.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas T_K » 02 Okt 2018 11:51

Pilt

Sai külastatud "Motoshow 2018" üritust Tartus. Selle käigus sügelesid näpud kõige rohkem uues CR-V järgi.
https://honda.veho.ee/mudelid/cr-v
https://catwees.ee/vehicles/cr-v-2018/
http://www.lxmotors.ee/product/honda-cr-v-2018/
https://cars.honda.ee/new/crv-2018/overview

Peegel on masinal samakena kui kõik viimased aastad. Suur ja sama. Ei mingit jauramist seal. Mis töötab on jäetud näppimata.
Pilt

Kojamehed on küll kokku kuivanud nagu rosinad kaameli sital, kuuma kõrbepäikese käes. Eelmised massiivsemad kojamehed meeldisid mulle isiklikult rohkem. Aga ju siis premium masinal ei ole ette nähtud.
Pilt

Tagumine uks on jätkuvalt mõnusalt laialt avatav (90kraadi).
Pilt

Tagumised tuled ei ole küll originaalsed (sest pidevalt tahaks Volvo vms silme ette tulla) kuid väga ilusad ja hästi sulanduvad kere külge.
Pilt

Honda kuubikus olles rääkisin seal Honda mehega juttu ja imestus oli suur kui ta ütles, et Honda CR-V 19YM on premium klassi auto tänu oma varustusele ja materjalidele ning siis ma avasin kapoti ja see oli jätkuvalt vabalt seisev ilma "amortidetta".

Minule jäi uuest CR-V'st väga hea üldmulje. Nüüd ootaks ja vaataks selle hübriidi ka veel ära.

Pilt
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 02 Okt 2018 11:59

Autod peaks selle nädala jooksul olema üle Eesti kohal igal pool ja tõesti, on, mida oodata. See kapotiteema on jaapanlaste kiiks, mitte vaid Honda häda. Samas, kui tihti sa sinna kapoti alla ikka ronid, et oleks vaja amortidel seisvat? :D
Premium- klassist on Hondal juba pikemat aega ettekujutus, oli juba ka HR-V ning Civicute väljatulles. Kas nad seda ka on, on igaühe enda tõlgendada.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

3rik
Honda Guru
Postitusi: 141
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas 3rik » 02 Okt 2018 15:02

Hübriidi kütusekulust https://auto.geenius.ee/rubriik/linnama ... ult-teada/

Japsil ei olegi vaja kapotiamorti, sest sinna tihti asja ei ole. Lisaks avatakse seda nagunii 95% ulatuses teeninduses.
HR-V võib küll preemium-klassiks nimetada, kui preemiumsalong müüb. http://www.auto24.ee/used/2936128 :D

CR-V'st - tagaluugi kojamees võiks tagatiiva alla peitu kolida, mitte olla kole plastikust pilbas keset nooblit "disaini".
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

3rik
Honda Guru
Postitusi: 141
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas 3rik » 02 Okt 2018 15:07

Euroopa hübriidi fotod Pariisi näituselt.
https://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/au ... k=VYjlqcXt
https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/au ... k=iMzuiPNu

Peale hübriidi embleemi väliseid erinevusi ei paista. Ilmselt hübriidi veljed ka teise disainiga?

EDIT: Hübriidil pole "sportlikke" summuti otsi mõlemal pool taga, vaid häbenev longus makaron stange taga nagu vanasti diislitel.

EDIT2: Veidi rohkem fotosid ja Euroopa hübriidil polegi käigukangi, vaid ainult nupud!
https://cdn.motor1.com/images/mgl/ZeL9y ... hybrid.jpg
Allikas: https://www.motor1.com/photo/3283616/honda-cr-v-hybrid/
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 02 Okt 2018 16:00

Veljed ei ole teistsugused, tavalised 18", nagu Elegancel-Lifestyle´l.
Selles nuputeemas ma julgeks VÄGA sügavalt kahelda. Siiamaani on olnud maaletooja poolt jutt, et salongis ja väliselt mingeid erinevusi autodel ei ole, va need summutiotsad ja paar Hybrid logo kerel. Aga, elame-näeme. Esimesed hübriidid peaks jõudma Eestisse uue aasta alguses kohe.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

3rik
Honda Guru
Postitusi: 141
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas 3rik » 02 Okt 2018 16:23

Veljed on CR-V kõigil ühesugused jah (v.a. exe).
Rav4 on bensukal ja hübriidil erinevad velgede disainid ja seda ka erinevate mõõtude juures.
Värvivalik on muidugi konservatiivne ja igav CR-V'l.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 03 Okt 2018 10:39

Hondal on see värvivalik alati suht kesine olnud. Muidugi tore, et lisandub paar uut värvi. Samas mittemetallikuks jääb ikka see Rally Red, mida väga just ei tahetud...
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

3rik
Honda Guru
Postitusi: 141
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas 3rik » 03 Okt 2018 10:45

Rally Red on vist ainult madalamatel varustustasemetel saadaval. Seevastu seda "kangemat" punast jälle madalamas varustuses ei ole võimalik saada (brosüüris nii vähemalt kirjas oli).
Hinnakirja järgi maksab sama varustustasemega hübriid 4000 euri rohkem, kui bensukas.
500 euriseks saab hinnavahe, kui hübriidil leppida 2WD.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
Agent
#Juhatuse liige
Postitusi: 10094
Liitunud: 22 Veebr 2006 15:49
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas Agent » 03 Okt 2018 10:52

Liiga kallis...
Pilt

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 03 Okt 2018 11:10

3rik kirjutas:Rally Red on vist ainult madalamatel varustustasemetel saadaval. Seevastu seda "kangemat" punast jälle madalamas varustuses ei ole võimalik saada (brosüüris nii vähemalt kirjas oli).
Hinnakirja järgi maksab sama varustustasemega hübriid 4000 euri rohkem, kui bensukas.
500 euriseks saab hinnavahe, kui hübriidil leppida 2WD.



Rally Red standardina saab jah Comfortile ja Elegancele, aga eritellimusena on seda võimalik tellida ka Executivele. 7-kohalise puhul saab seda eritellimusena ka Lifestylele. 5-kohaline Lifestyle seda värvi ei saa mitte mingit moodi.
Premium Crystal Red on standardis saadaval tõesti vaid Executivel ja Lifestylel. Samas niipalju, kui mina neid näinud olen, siis IMO punane ei sobi sellele autole eriti. Parim siiani on B607-M toonis auto (Cosmic Blue Metallic). Premium Agate Brown ja Crystal Black Pearl pole ka üldse pahad.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 04 Okt 2018 15:41

Meie esinduses on täna siis selline päev:


Pilt
Pilt

No ja võrdluseks siis ka uus ja vana. Kes ütleb, et need autod on ühesugused, peaks silmakontrolli minema. :cool:

Pilt
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
macbeth
Honda Paranoic
Postitusi: 692
Liitunud: 08 Aug 2013 18:29
Asukoht: Rapla mk

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas macbeth » 04 Okt 2018 16:20

Kas just ühesugused, kuid eest vaadates on küll üsna sarnane ja äratuntav Cr-v joon.
Tundub selline veits pontsakam(Loe suurem) olema võrreldes vanaga. :gigi:
Eks siis saame näha- kuulda, et kuidas ka sõiduomadusi teatud testides hinnatakse. Kuuldavasti pidavat parem eelmisest igati olema. :gent:
Honda Accord sedaan 92a. 2,2 110kw (Kuusakoskis)
Honda Legend Coupe 91a. 3,2 151kw (Hetkel mul)
Honda Civic is 00a. 1,4 66kw (Kuusakoskis)
Honda Accord Tourer 07a. 2,0 114kw (Hetkel mul)

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 04 Okt 2018 16:39

Eks vaatame jah, nüüd saab proovisõite kõikides esindustes, siiani Eesti väljaanded on kiitnud. Ise saan auto oma käsutusse nädalavahetuseks, siis on endal ka pilt ees täpsemalt.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 08 Okt 2018 12:10

Niisiis. Nädalavahetus autoga veedetud ja muljed on üsna positiivsed.
Nagu varem mainitud, siis mulle väga meeldib selle auto sise- ja välisdisain, niiet selles osas pole midagi uut rääkida- mida rohkem ma seda autot vaatan, seda rohkem see agressiivne ja jõuline välimus mulle meeldima hakkab. Plaan oli sõita laupäeval Jõhvist Tallinna, natukene seal ringi liigelda ja siis pühapäeval tagasi Tallinna. Laupäeval peale tööpäeva lõppu sai paak täis pandud, kuum kohv topishoidjasse, kompuuter nulli ja tuld. Ilm oli masendav- tugev tuul, tihe vihmasadu, nagu ikka. Sõitma asudes oli kohe plaan vaadata, kui suured on erinevused siis eelmise põlvkonna autoga. Esimese asjana kohe tundsin erinevust sõiduasendis- uuel autol on iste oluliselt mugavam, kindlasti oma osa on sel ka el.reguleerimisel, aga siiski, istme kujugi on parem. Miinusena tooks välja ikka pisut lühikesevõitu istmepadja, võiks olla paar-kolm cm pikem, siis oleks väga hea. Imelik kiiks on jaapanlastel: nimelt põlvetugi on juhi jaoks ilus pehme padjake, nagu seni, aga kaassõitjal on selle koha peal plastikust lapakas (seni oli ka kaassõitjal pehme padjake). Suht veider. Abikaasa nurises samuti selle olematu põlvetoe üle ning tema jaoks on arusaamatu, miks nii kallil autol ei saa kaassõitja istet elektriliselt reguleerida. Päris ideaalset asendit ta väidetavalt istmel ei leidnud. Aga jällegi oli mugavam, kui oma autos.
Sõidurõõmu pakub auto rohkem, kui seni- rool on konkreetsem, reageerib paremini, müratase on tunduvalt vaiksem. Kuid siiski on natuke nurinat kehvemal asfaldil. Tallinn-Narval Viitna kandis on selline natuke krobelisem asfalt ja rehvimüra tuli ikka päris korralikult sisse. Muidugi praegusega võrrelda, siis on vahe üüratu. Rattamüra tuleb vähem sisse ka tänu sellele, et esmakordselt on varuratta juures vilt. Seni oli haljas plekk. Tuulemüha on hästi isoleeritud, isegi suured peeglid ei suutnud märkimisväärset müha tekitada. Helisüsteem on ka parem, kui seni, aga nö i-le jäi täpp panemata, vb seadistuses asi vms. Natuke harjumatu on head-up display. Minu jaoks oleks olnud mugavam, kui süsteem kuvaks näidu esiklaasile, mitte sellisele väikesele plastiklapakale. Aga maitse asi.
Vedrustus on väga okei, 19" ratastega Tallinna tänaval jäid isegi neerud paika ja hambad suhu (praegune raputab omab 18" ratastega rohkem). Samas kiirel sõidul on ta mõnusalt konkreetne ega õõtsu ülemäära.
Ruumi on autos üüratult. Sõitsime üksvahe viiekesi ja kõigil oli lahedalt ruumi, avaram, kui seni. Eriti kiideti just põlve- ja pearuumi. Pagasiruum on ka väga mahukas, jalaviipega avamine on ülimugav lisa praeguste ilmadega.
Mootor-käigukast töötavad kokku väga hästi, ei ole sellist HR-V CVT laadset uimerdamist-lärmamist (muidugi tegu on ka turbomootoriga erinevalt HR-V´st). Arvestades auto mõõtmeid ja massi, siis liigutab end adekvaatselt. Mingi lennuk ei ole, aga tunduvalt parem, kui varasem bensiin-automaat. Diislimehena muidugi olin harjunud võimsama väändega, aga tuleb aru anda, et see on siiski väike bensiinimootor (diisli vääne 300Nm, 1.5T bensukal 220Nm).
Kütusekulu on see koht, kus ma natukene nagu pettusin, kuid jällegi- auto on suur ja raske, 142kw ja konkreetne auto on ka värske, läbisõit alles ca 500km nüüdseks. Kui hakkasin Jõhvist sõitma, siis lasin kompuutri A näidu nulli ning täna tööle tagasi jõudes vaatas otsa number 9.4l/100km. Tehas lubab keskmiseks 7.1l/100km peale. Olin suhteliselt rahuliku sõidustiiliga, maanteel 90 alas 95-100 km/h, 110 alas 115-117 km/h. Linnas paar veidi järsemat kiirendust. Eks kindlasti ajapikku see kulu veidi kukub, aga siiski, oleks oodanud pisut vähemat.
Kui nüüd keegi küsiks, kas ma ise ostaksin selle auto sellise raha eest, siis ma ilmselt ütleksin ei. Miks? Sest olles harjunud üliökonoomse diisliga, siis tahan samas vaimus ka jätkata, kuna kütused ei lähe odavamaks, küll aga sõita on vaja. Ja mida vähem kütust kulub, seda toredam. Hübriidi usku mul ka ei ole eriti. Kui aga see auto oleks saadaval diisliga, siis ostaksin selle pikemalt mõtlemata. Kes aga otsib bensiinimootoriga mahukat linnamaasturit, siis CR-V on igas elemendis hea või väga hea. Palju on nurisetud ka Executive hinna üle (koos metallikvärviga 37480.- €), aga mina arvan, et seda pole palju, arvestades, kui palju autot selle raha eest saab. Ise valiks ilmselt Elegance Navi varustuses auto (automaatkasti ja metallikuga 33480.- €).
Niiet soovitan soojalt!

Pilt
Pilt
Viimati muutis MarkkoN, 11 Okt 2018 09:34, muudetud 1 kord kokku.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
KIRP
Honda Paranoic
Postitusi: 1167
Liitunud: 30 Aug 2004 21:09
Asukoht: TLN#Mustamäe ja Kuusalu lähistel
Telefon: 51 17686
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas KIRP » 08 Okt 2018 18:32

Tundub muidu väga ok auto olema, aga mina oma detailsusega peaks selle ilma ratasteta ostma :biggrin:
No lihtsalt minu jaoks need viimaste crv de veljed lihtsalt kohutavad.
Accord Tourer 2,2 i-DTEC TYPE-S

Kasutaja avatar
GKevin
Honda Paranoic
Postitusi: 439
Liitunud: 02 Nov 2010 22:18
Asukoht: Tallinn

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas GKevin » 08 Okt 2018 23:51

Ise pole veel uuega sõitnud, aga kütusekulu nüüd küll pole mõtet võrrelda 2WD MT väike diisel vs 4WD AT turbo bens. Crv suurusel autol ei anna see diisel väga mingit eelist bensu kõrval(v.a kõrgem hind). Huvitav on ära oodata hübriid ja vaadata, mis see endast kujutab. Viimased 20a bens, awd, automaat Crv küttekulu olnud kõigil laias laastus ca 10l/100km kohta, +- 1-1.5l olenevalt kas linna v mnt rohkem.

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5663
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas Raigo » 09 Okt 2018 08:39

Kuidas nende uute hondadega on. On kohe alguses mõistliku küttekuluga või alles esimese 10 tuhande km pärast muutuvad ökonoomsemaks .

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 09 Okt 2018 10:32

GKevin kirjutas:Ise pole veel uuega sõitnud, aga kütusekulu nüüd küll pole mõtet võrrelda 2WD MT väike diisel vs 4WD AT turbo bens. Crv suurusel autol ei anna see diisel väga mingit eelist bensu kõrval(v.a kõrgem hind). Huvitav on ära oodata hübriid ja vaadata, mis see endast kujutab. Viimased 20a bens, awd, automaat Crv küttekulu olnud kõigil laias laastus ca 10l/100km kohta, +- 1-1.5l olenevalt kas linna v mnt rohkem.



Hehe, kohe kindlasti ei olnud see võrdlus, vaid tähelepanek kütusekulu osas. See peaks olema šimpansile ka selge, et pole mõtet võrrelda 88kw esiveolist diislit ja 142kw nelikveolist bensukat.
See väide, et diisel mingit eelist ei anna, on küll väga lambist võetud ja natuke kummaline. Eelmise põlvkonna diisel-automaat oli küll pea 5000€ kallim, kui sama varustusega bens-automaat, aga sõitis oluliselt paremini, kütusekulu oli kohati pea 4L sajale parem (6 vs 10,) ja oli igati mõnusam auto. Eks mõlemat autot proovimata on üsna raske sellest aru saada ka ilmselt. Kel vähegi rohkem sõitmist oli või käru vedamist, tasus igal juhul diisel võtta. Muidugi, eks maitsed ole erinevad. Aga kindlasti ei saa öelda, et diisel ei anna mingit eelist. Annab, õigemini andis, ikka küll. :)

Hübriid huvitab ennastki, et kas see 4000€ suurune hinnavahe bensukaga end õigustab.

Raigo- no minu kogemustel kuskil 8-9000km läheb aega, siis läheb nö hingamine lahtisemaks ja kütusekulu kukub ka veidi.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
Agent
#Juhatuse liige
Postitusi: 10094
Liitunud: 22 Veebr 2006 15:49
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas Agent » 09 Okt 2018 11:16

Minu suurim probleem sellega (ja ilmselt ka põhiline põhjus miks ma seda ikkagi ei osa) on see et ta on väike. Lubati et tuleb suurem auto kui vana, aga 4.6m ja 1750l ei ole piisavalt hea sellise hinna eest :-/
Pilt

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 09 Okt 2018 11:58

Hind ja mahutavus ei tohiks olla küll kuidagi omavahel seoses. Aga noh. Pagasiruum on natukene suurem, kui vanal oli, T_K tõi ülalpool välja ka konkreetsed numbrid, tänud talle selle eest, et viitsis. Auto ise on tiba lühem, aga samas on see pigem hea IMO, lihtsam manööverdada jne. Aga igaühele oma.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
Agent
#Juhatuse liige
Postitusi: 10094
Liitunud: 22 Veebr 2006 15:49
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas Agent » 09 Okt 2018 12:02

Hind ja mahutavus ei tohiks olla küll kuidagi omavahel seoses.

whaaaaaaaaa? Mul on vaja suurt autot. Kui ma saan sama või väiksema hinna eest sama varustusega autot mis on 20cm pikem, või 300l mahukam - siis minu jaoks see on pluss.
Sina räägid inimestest kes ostavad 7 kohalise crossover'i selleks et sõita üksi tööle :)
Pilt

Kasutaja avatar
Agent
#Juhatuse liige
Postitusi: 10094
Liitunud: 22 Veebr 2006 15:49
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas Agent » 09 Okt 2018 12:03

ai, kusjuures see on mõttetu vaidlus. Igale inimesele on oma õige auto olemas. Eesmärgid, vajadused ja ka võimalused on igaühel erinevad
Pilt

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 09 Okt 2018 13:21

Täpselt, seda ma enne kirjutasingi, et igaühele oma. Mingi vaidluseteema kui selline, polnud mõtteski. :)
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
macbeth
Honda Paranoic
Postitusi: 692
Liitunud: 08 Aug 2013 18:29
Asukoht: Rapla mk

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas macbeth » 10 Okt 2018 00:40

Kes Hondalt midagi mahukamat ootab ja kütusekulu probleemiks pole, peaks kaaluma ka sellist varianti. Jah tõsi Usa värk ja alles tulemas tutikas, kuid tõsise tahtmise korral saab kõike. Odyssey

https://automobiles.honda.com/odyssey

Samas olen MarkkoN-i auto ülevaate eest isiklikult positiivselt meelestatud..tundub igati vinks vonks pill olema :gent: Aga jah see krdi kütusehinna ralli paneb nii mõnegi kukalt kratsima :frown: Tänud, et võtsid vaevaks autot meile tutvustada :gent:
Honda Accord sedaan 92a. 2,2 110kw (Kuusakoskis)
Honda Legend Coupe 91a. 3,2 151kw (Hetkel mul)
Honda Civic is 00a. 1,4 66kw (Kuusakoskis)
Honda Accord Tourer 07a. 2,0 114kw (Hetkel mul)

3rik
Honda Guru
Postitusi: 141
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas 3rik » 10 Okt 2018 08:51

Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 10 Okt 2018 10:21

Kütusehinnad teevad küll midagi kosmilist. Aga palun, selleks ma selle siia kirja panin, et teised ka ülevaate saaks asjast.
3rik, vot kui turvaline auto siis. :)
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5663
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas Raigo » 10 Okt 2018 12:58

Alati saab lasta gaasi peale panna. Ja sõit on kohe 60 % odavam , kui tava küttega.

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 10 Okt 2018 13:15

Jah, peale garantiid tõesti. Garantiiajal ei tohi mingit gaasiseadet peale toppida.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
GKevin
Honda Paranoic
Postitusi: 439
Liitunud: 02 Nov 2010 22:18
Asukoht: Tallinn

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas GKevin » 10 Okt 2018 14:30

Sõit võib odavam olla, aga järelturu väärtus langeb kolinal..

3rik
Honda Guru
Postitusi: 141
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas 3rik » 10 Okt 2018 18:09

Kütusekulu osas võrreldakse võrreldamatuid.
Uue CR-V kütusekulu püsib samal tasemel, kui varasematel generatsioonidel, aga pakub läbi aegade suurimat võimsust. 1.5 turbo kw on võrreldavad 2.4 vabalthingava omaga ning see võtab linnas 15l/100 km vabalt.
Jah, uus cvt vb ei tekita väga vau-momenti ja dünaamikat, mida võiks oodata, aga keegi pole Eestis ka manuaali proovinud.
Diislit võrrelge ikka hübriidiga või kolige VAG diisli ja DSG peale üle.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 10 Okt 2018 19:53

Olen proovinud manuaali ja aus olla, siis CVT sobib selle mootori ja auto iseloomuga paremini. Manuaal oma 127kw-ga jääb kuidagi natuke lahjaks. Jällegi- maitse asi.
Erik, kui 1.5T võtaks linnas 15 sajale, siis mis selle mootori mõte oleks? Siis peaks pigem remonti pöörduma või oma sõiduharjumusi korrigeerima. Diisel-hübriid võrdlus on eriti kohatu, kuna hübriidi väändemoment hakkab olema kuskil 175-200Nm vahel, nelikveolisel diislil oli see 350Nm. Niiet võrrelgem võrreldavaid asju. Kindlasti saab see hübriid väga hea olema, aga diisliga teda vähemalt esialgu võrrelda ei julgeks. Aga- mida pole, on diisel, niiet pole ka vaidlusel sügavat pointi.
Ära nüüd nii õel ka ole ja inimesi selle VAGi peale aja. :D
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

3rik
Honda Guru
Postitusi: 141
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas 3rik » 10 Okt 2018 21:16

1.5T ei võta linnas 15l sajale, aga 2.4 vabalthingav võttis, aga mõlemad mootorid pakuvad samaväärset dünaamikat. Jutu mõte lühidalt. Tehnoloogia areng on toonud sama võimsuse madalama kütusekuluga.
Jah, edasi võib spekuleerida töökindluse ja eluea osas, aga see pole uue auto puhul kindlasti mingi teema.
Ok, ununes tõesti, et käsikäigukastile pakutakse sellele mudelile kohitsetud võimsusega versiooni.
Markko, ma postitasin siia samasse varasemalt, et uus hübriid saab rohkem väänet kui vana diisel. Vähemalt paberil selliselt lubatakse. Kust sinu pea kaks korda väiksemad andmed? Kui arvestada ainult sisepõlemismootorit?
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11783
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas HoCi » 11 Okt 2018 08:52

Markko, sul põhikilometraaž tuli selle vihmase-tuulise päevaga? Lisaks oma tähelepaneku, et sõitsin endal Accordiga sellisel päeval Tallinnasse nüüd ja kui tavaliselt on kütusekulu u. 6l/100'le keskmiselt sellel otsal, siis nüüd oli üle 7 :biggrin: Ja kusjuures võtsin väga rahulikult maanteel. Et võibolla see paha ilm lihtsalt ehmatas teenimatult ära kütusekulu osas. CR-V on ju ka suur lahmakas ning igasugused tuuled mõjutavad seda "kasti" veel rohkem, kui Accordi.
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
Pilt

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 11 Okt 2018 09:33

Erik, tean seda, et ei võta, lihtsalt märkisin, et kui juba võrrelda asju, aga see selleks.
Hetkel on mul ees tehaseandmed ja tõesti, korrigeerin end- bensiinimootori maksimaalne vääne on 175Nm, elektrimootoril 315Nm. Kiirendus paigalt sajani jääb vahemikku 8,8-9,2 sekundit.

Kogu kilometraaž tuli kokku ca 480km, mis ülalpool ka märkisin, sest auto võtsin, kui läbisõit oli ca 10km, ehk siis täitsa värske (kirjutamise hetkeks oli läbisõit ca 500km).
See kütusekulu teema sai siin üles võetud ka maaletooja ühe kõrgema töötajaga, kes tõdes samuti, et ka puhtalt linnas sõites on auto üllatavalt janune. Aga hetkel on need autod veel nii värsked, et kindlasti suurel kütusekulul on ka selles oma roll. Ajapikku kindlasti mingil määral kulu langeb.
Aga jällegi- see kütusekulu teema on ka subjektiivne värk. Mõni kurdab kütusekulu üle juba siis, kui keskmine ületab 5L/100km, teine sõidab 20 sajale ja on jumala rahul. Kindlasti kütusekulu taha CR-V müügiedu ei jää- see auto on sellest pisiasjast hoolimata ikka väga okei asi. Ja huvi on selle auto vastu väga suur.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas T_K » 16 Okt 2018 10:09

Kena kena.
Suitsunurgas räägitakse, et Honda on oma uutel masinatel digitaalselt võimu maha keeranud ja alles peale esimest hoolduste keeratakse see nii nagu see olema peab. Esinduse mehed teavad seda kinnitada või ümber lükata aga selliseid jutte ma kuulen siin erinevatest nurkadest.

Minu kogemus on näidanud, et peale esimest hooldust (~20 000+km) läheb Honda CR-V kütusekulu just suuremaks. Ise olen kahtlustanud, et esindus paneb paksemat õli sisse mitte ettenähtud 0W20. Aga see võib olla minu paranoia või tõesti keeratakse võimu juurde=suurem kütusekulu. Ei tea.

i-MMD HYBRID Technology
2.0 i-VTEC bensiinimootor, rida neli, atkinson töötsükkliga (säätlik ja jõuetu).
184 PS (max)
315 Nm väänet (arvatavasti ikka kombineeritult kahe elektri mootoriga)

https://www.youtube.com/watch?v=MgjP7hcrdYc

Ikka ja jälle ei ole Hübvriidil mitte mingisugust kangi kuskil ette näidata vaid on nuppudega käiguvahetus.
https://www.youtube.com/watch?v=EQvIH1-X7H8
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 16 Okt 2018 10:56

Selle võimsuse paikakeeramise kohalt ma soovitaks nende juttude rääkijatel kaineks magada või rohud ära võtta. Mingit sellist keberniiti ei toimu kuskil ametlikus esinduses. Mida keegi kodus või sõbra garaažis teeb, ei oska kommenteerida, ega väga ei huvita ka.
Sama käib ka õli kohta- mootorisse pannakse nende näitajatega õli, mida tehas ette annab. Küll on tootja osas sisuliselt vabad käed, see on iga diileri oma asi, millise firma õli ta kasutab, aga ette antakse siiski õlile parameetrid ja näitajad, mida peab kasutama teatud mootorites.
See ei ole nii, et teenindus paneb oma suva järgi midagi sinna, peaasi, et õli on. Seda võib teha mingi Viktor Lasnagorski garaažis, aga mitte ametlik esindus.
Suurem kütusekulu võib olla tingitud sajast erinevast asjast- sõidustiil, sõidukeskkond, ilmastikumuutused jnejnejne. Teenindus kindlasti mingeid nuppe ei näpi või õlidega ei jända, et kliendi kütusekulu üles ajada. Milleks sellist jama üldse vaja oleks kellelegi? Küsin nii- kui sul see kütusekulu on tõusnud, kas on märgata siis ka muudatusi minekus? Väidetav suurem võimsus peaks ju ka tegema vahet auto dünaamikas.
Mis hübriidi puutub, siis see 315Nm on tõesti kahe mootori kombineeritud maksimaalne väändemoment. Bensiinimootor ise tundub üsna õnnetu, aga kahekesi koos võiks nagu asjal jumet olla. Ja tõesti, viimati sai uuritud ka selle käigukangi kohta ning öeldi, et diisel-automaat Civicul on juba nuppudega, tuleb ilmselt ka hübriid sellise käigukastiga. Iseenesest muhe- kangi pole vaja ju sõidu ajal niiehknaa näppida. Vast keegi soovib mingit muud kangi näppida, kuid käigukangi järgi vajadus ju puudub. :D MB on ammu ilma käigukangita, on vaid väike kangilaadne asi rooli taga.
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas T_K » 16 Okt 2018 11:18

Selge sain. Siis on sotid selged. Lihtsalt iga kord kui ma ühes esinduses küsin millist õli nad sinna sisse panevad siis see võtab neil korra salongis hinge kinni ja suure kokutamise peale soovitavad vaadata manuaali. Ükskord sain isegi kaks paberit ühe hoolduse kohta kus oli erinev õlitootja peal. Saan aru, et arvutisüsteemide sünkroniseerimine on keeruline ja kallis töö aga siiski. Vahest peab nalja ka saama :)

Aga mina vaikselt hakkan selgusele jõudma, et kui ka järgmine masin peaks olema Honda CR-V mille, 5.a pärast , endale soetan siis suure tõenäosusega saab see olema hübriid. Psühholoogiliselt mõjub see 2.0 paremini ja rahakotile tundub hübriidtehnoloogiline masin ka leebem olema. Muidu mõtleks veel diisli peale ka aga see tundub surev tehnoloogia olema kui mõned margid välja arvata. Aga aega on veel oma vajadusi ja võimalusi sättida. Kindlasti tuleb jälgida igasugu tagasisidet.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised VÄRVID

PostitusPostitas T_K » 16 Okt 2018 12:23

Honda CR-V MY19 COLOR.GIF
Honda CR-V MY19 COLOR
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised Infortainment System

PostitusPostitas T_K » 16 Okt 2018 12:34

Alates ELEGANCE (II varustustase)
Honda CONNECT Garmin navigatsiooniga (7" ekraan)
Apple CarPlay (ainult iPhone 5 ja uuemad millel on iOS 8.4 või uuem iOS)
AndroidAuto (Eesti ei ole veel avatud regioon mis tähendab, et kasutaja peab ise AndroidAuto APK endale telefoni installima kuna Google Play pood seda eestlastele ei paku - veel. Mina seisuga 16.10.2018 12:30 seda Google Play keskonnas teha ei saanud. AndroidAuto toetab Android 5.0 või uuemat versiooni).

MirrorLink ühendust ei mainita kuskil nii, et ei teagi kas seda enam Honda CR-V ei kasuta.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised Udutuled

PostitusPostitas T_K » 16 Okt 2018 12:48

Honda CR-V MY19 COMFORT.GIF
COMFORT ei ole udutulesid

Honda CR-V MY19 ELEGANCE FogLight.GIF
ELEGANCE udutuled (ümarad, tavalise pirniga)

Honda CR-V MY19 LIFESTYLE FogLight.GIF
LIFESTYLE / EXECUTIVE udutuled (LED)


Mulle isiklikult meeldivad need LED udutuled rohkem. Säilitavad auto disaini teravad nurgad ja äkilised kontuurid. Ümarad on nagu eraldi seisvad sünnimärgid.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
Agent
#Juhatuse liige
Postitusi: 10094
Liitunud: 22 Veebr 2006 15:49
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas Agent » 16 Okt 2018 13:14

sellel R20 mootoril pole kohta CR-Vs, IMHO... mõttetu kombinatsioon
Pilt

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas T_K » 16 Okt 2018 13:46

Paraku on see võta või jäta tehing. Paremat kombinatsiooni lihsalt letis ei ole.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas T_K » 19 Okt 2018 10:58

117253048.jpg
117253048.jpg (90.87 KiB) Vaadatud 185 korda
117253048.jpg
117253048.jpg (90.87 KiB) Vaadatud 185 korda

"Test: uus CR_V vs. rivaalid" (Autoleht, Nr.40 (821), 17.10.2018)
1,99€ ajakiri poes
1,99€ artikkel internetis https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=56574

1. Volkswagen Tiguan 2.0 TSI Highline DSG 4Motion;
2. Hyndai Tucson 1.6 T-GDI 4WD Style;
3. Kia Spotrage 1.6 T-GDI 4WD DCT GT-Line;
4. Honda CR-V 1.5 4WD Exe Navi (+ Ruumikus, Mugavus; - Kõrge hind, juhitavuselt ujumine ja kõikuv);
5. Mazda CX-5 2.0 Premium Plus 4WD.

Honda CR-V kohta on öeldud, et see on mugavalt "kruiisimise" auto. Mis ei ole sugugi vale.
HEA - madal laadimiskünnis, mugavad istmed, jõuline mootor.
HALB - kere kõikumine, ebatäpne rool, mootori kare hääl, segadusse ajavad menüüd.

Honda CR-V spidomeeter on digitaalne , tahhomeeter töötab joon skaalal. Navi ekraan asub liiga madalal.

Esikoht sai hinnanguks 4,5p ja teised 4p. Kindlasti hariv lugemine.

Garantii koha pealt on kindlad liidrid Hyndai (7a. ilma ls piiranguta) ja KIA (7a. või 150000km). Kuigi minu puhul nullib/võrtsustab see 150K asja kohe ära.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1699
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas MarkkoN » 20 Okt 2018 12:32

Sai loetud seda artiklit ka ja natukene nagu tekitas vastakaid arvamusi. Kindlasti ei saa öelda, et CR-V käitumine on ujuv ja kõikuv. Jah, ta pole mingi sportlik linnamaastur (mida, tundus, et just otsitigi selles testis), aga kohe kindlasti pole tegemist kõikuva ja ujuva autoga. Selle loogika järgi peaks praegune CR-V kurvides üle nipli käima iga kord. :D Kuigi jah, olen nõus, et CR-V ongi selline kruiisimise auto, mugav ja pehme- aga selline pereauto olema peakski ju?!
Rooli osas- kõige täpsem asi maailmas see pole, aga parem kui varem. Sama võib ette heita ka teistele IMO. Mootor on pisike turbokas, mis imeheli sealt ikka oodata on.
Nii mõnelgi oli miinusena välja toodud madalal asuv naviekraan. Olen sõitnud kõigi testis olnud autodega ja ei saa mina aru selle kriitika kohalt- kuhu kohta see ekraan siis panna tuleks? Lae alla? Liiati HUD displeiga autodel saab tavaliselt navi juhendid kuvada HUD-le. Hondal saab ja on väga mugav linnas.
Garantii osas olen ka nõus- Honda 3a garantii on paras naljanumber täna. Aga jällegi on see asi, mida keegi, peale tehase muuta ei saa.
Ootasin seda testi huviga, aga samas ootasin ka, et CR-V pisut parema hinnangu saab. VW võidus ei kahelnud- esiteks on tegemist ühtlaselt hea autoga ja teiseks- Saksa auto Saksa testis...mida seal on oodata? :D
Aga peab tõdema, et kogu selle testi valguses, kui VW välja jätta, on Hyundai väga ahvatlev auto ses klassis. Korraliku varustusega, pika garantii ja hea hinnaga.
Soovitaks ka kindlasti lugeda see artikkel läbi, annab siiski üsna hea ülevaate nendest autodest. Sealsete väidetega nõustumine või mittenõustumine on omaette teema ja puhtalt igaühe oma otsustada.

Ja kui see artikkel tegigi meele mõruks, siis kasutatud auto rubriigis kiideti eelmist CR-V´d päris hästi. :)
-The Power Of Dreams-

http://www.agdeck-auto.ee

Pilt

Kasutaja avatar
T_K
Honda Lover
Postitusi: 67
Liitunud: 08 Apr 2014 19:24

Re: Honda CR-V uudised HÜBRIID

PostitusPostitas T_K » 21 Nov 2018 12:52

"Honda CR-V esimene hübriid on kohal: kui palju see Eestis maksab?"- Autogeenius, Joonas Alliksaar, 20.11.2018

https://auto.geenius.ee/rubriik/linnamaasturid/honda-cr-v-esimene-hubriid-on-kohal-kui-palju-see-eestis-maksab/

Uue Honda CR-V hübriidi hinnad algavad Eestis 29 990 eurost.
Nelikveolise hübriidi baashinnaks on 36 990 ning see algab Elegance varustusastmega.
Kokku pakutakse uuele CR-V-le nelja erinevat varustusastet: Comfort, Elegance, Lifestyle ja Executive.
Esiveolise hübriidi keskmiseks kütusekuluks on märgitud 5,3 l/100 km kohta, nelikveolisel tõuseb see 5,5 l/100 km juurde ning heitenäitajad jäävad vastavalt 120 ja 126 g/100 km juurde. (kulu on võrreldes varasemate ennustustega ikka suurem).
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director

Kasutaja avatar
cigaro
Honda Guru
Postitusi: 112
Liitunud: 04 Mai 2006 01:46
Asukoht: Tallinn

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas cigaro » 24 Nov 2018 23:24

Peaks selle CR-V proovisõiduks võtma ja siis teab, kas see auto on ca 35k € hinda väärt. Eelarvamuste küüsis veidi kahtlen..
Civic '06 -> Accord '11 -> ... -> Accord Type S '07 -> ...

Kasutaja avatar
pistyk
Honda Guru
Postitusi: 118
Liitunud: 18 Mai 2017 07:57
Asukoht: Haapsalu
Telefon: 56692378

Re: Honda CR-V uudised

PostitusPostitas pistyk » 24 Nov 2018 23:47

Aga mis ootused on 35k eurose cr-v ees? Sa ei tea ju kas see auto on oma hinda väärt. Sa saad aimu sõiduomadusest ja kasutusmugavusest aga mitte sellest, kuidas see auto kestab.
Honda Civic 2.2cdti 103kw 2009.a.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline