Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Rooste plekid

Üldised remonti puudutavad teemad, mis ei sobi teistesse teemadesse.
Kasutaja avatar
kapa
Honda Paranoic
Postitusi: 1137
Liitunud: 31 Jaan 2005 10:17

Rooste plekid

PostitusPostitas kapa » 12 Apr 2012 10:51

Tere foorumikaaslased, pole ammu näinud!

Väike abipalve. Teab keegi mingit head vahendit, kui on üldse olemas, millega väikseid rooste tükke ja plekke keres vähendada ehk siis nende levimist piirata?

Vahest nagu avastad jälle vanu kivitäkkeid, mis on hakanud pruunika "kuju" võtma ning paneb mõtlema ehk aitab mingi vahend selle roosteussi levimist sealt.

On küll poeriiulitel rida erinevaid tooteid, vasesmäärdest spreideni ja sealt värvipulkadeni. Aga ei tea nende tõseielu kuulujuttudest midagi...

Aga ehk on keegi pikemasstaadiumis mingit head toodet testinud ja oskab soovitada.

Tänud ette!
Ajaloost on saanud Legend :)
Honda Civic 1.5 ja 1.6 VTEC | Grand Cherokee | Rover Coupe | Honda Legend 1991 ja NÜÜD 1994 + LR Defender 90
Pilt

Kasutaja avatar
JanCoy
HCoE läbukõlar
Postitusi: 12731
Liitunud: 05 Jaan 2005 19:41
Asukoht: Lõuna-Eesti : Tartu
Telefon: 5163497
Kontakt:

PostitusPostitas JanCoy » 12 Apr 2012 10:56

poes on müüa mingit eesti kemakali, mis ilust rooste ära kaotab, aga nagu isegi aru saad on see ajutine - ainus on ikka roostevälja lihv´ida ja uus värv peale!
JANCOY HONDIK PRELUDER 4th 147, Accord Touring 2.4ATM '13, Shuttle 2,3 ATM - 98, VF750 '88
-----------------------------------------------------
Ajalugu: Prelude 1,8 74kw'84, Prelude 2.0 80kw'91, Civic4d 1,5 66kw'95, Civic Coupe 1,5 74kw'95, Accord4d 1.8 100kw'99, Accord 2.0 96 kw'93, VFR750 74kw'89, CivicHB 1,5 66kw'90, Accord Sedan 2.2ATM '93, Prelude 4th 2,0 98kw'93, Accord Coupe V6 '98, Accord Sedan 2.0ATM '05

Mihkel
Honda Paranoic
Postitusi: 2292
Liitunud: 05 Mai 2004 20:48
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Mihkel » 12 Apr 2012 16:09

Värvi sisse söönud metallpuru vastu aitab näiteks Iron X, mida Eestis pakub Smartservice näiteks.
http://cquartz.com/index.php?option=com ... t&catid=37

Sillu
Honda Paranoic
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Juul 2005 19:33

PostitusPostitas Sillu » 12 Apr 2012 21:01

Ma ise olen teinud nii, et roostel mullitav värv pealt, roostemuundur peale ning kui see on oma töö ära teinud, siis mingi tihke määre peale. See peaks kuni värvimiseni vähemalt rooste edasi levimisele piiri panema.

Kasutaja avatar
Risto_O
#Honda-Club Member
Postitusi: 1413
Liitunud: 22 Nov 2010 21:22
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Risto_O » 17 Apr 2012 11:18

Mina isiklikult soovitan sellist asja, epokrunt koos roostesurmaga, olen lasnud seda natuke puhastatud metalli pinnale ja peale lastes reageerib roostega, muutes rooste tumelillaks ja halja pleki lillaks, keemia ise läbipaistev.
Kuivades jätav sellise kileja kihi peale, iga 2he tunni tagant võid uue kihi peale lasta ja kuskil 3-4 korda+peab kuivama 24h enne ülevärvimist :gent:
Pildid all.
Manused
EPO KRUNT (1).jpg
EPO KRUNT (1).jpg (158.96 KiB) Vaadatud 2415 korda
EPO KRUNT (1).jpg
EPO KRUNT (1).jpg (158.96 KiB) Vaadatud 2415 korda
EPO KRUNT (2).jpg
EPO KRUNT (2).jpg (106.48 KiB) Vaadatud 2415 korda
EPO KRUNT (2).jpg
EPO KRUNT (2).jpg (106.48 KiB) Vaadatud 2415 korda
Hakkab looma :)

Pilt

Kasutaja avatar
kapa
Honda Paranoic
Postitusi: 1137
Liitunud: 31 Jaan 2005 10:17

PostitusPostitas kapa » 10 Mai 2012 23:48

Tänud soovituste eest mehed!

Käisin juba tol samal päeval autopoodides ringi ja jäin siis müüjate sõnadele toetuma.
Kiideti täiega üht Loctite toodet. Pidi olema üks tõsine tegija ning ka tegelikult roostele
kriipsu peale tõmbama. Pidin tolle siis ära võtma.

Hakkasin siis oma autol peale korraliku pesu ja vahatamist ninapidi rooste kohti
otsima ja tuvastama.
Koopa servad, nagu ikka Hondadel, lähevad varsti keevitamisele...seega ei hakka neid
selle väikse Loctite pudeli ja pintsliga norima.
Aga siin-seal leidus teisigi kohti kus rooste oli hakanud levima. Huvitav, et kivitäkkeist
ega muust sellisest ühtegi rooste kohta ei leidnud.
Oli kapoti otsa serv, ukse alumine äär ning ülla-ülla, ühe katuse liistu alla oli paharett veel pugenud.

Kapoti osa on arusaadav, tundub, et sinna on varem paugu saanud ning nüüd kohati roostetab.
Ukse servad on kah aru saadav, eks seal sees võib päris niiske olla ning meie kemikaalidest
koosnev happeline vihm on päris karm tekitama roostet sinna kuhu ta kinni jääb.
Ning kiviklibu ja teesoolad teevad oma töö tagumistes koobastes.

Aga kuramuse pärast katusesse see asi nüüd ronida oskas?
Vaatasin, et liistu juurest veidi mullitab. Kangutasin liistu lahti ning hakkasin toda kohta
kruvikaga surkima, et lahtist värvi ja metalli maha saada, aga oh õnnetust, läbi läks
see kuramuse kruvikas. Kraapisin nii kaua kuni ikka päris suur auk järgi jäi.

Auk on sellises nurgas, kuhu teiseltpoolt hästi ligi ei pääse. Ehk pealt sain enamvähem puhtaks,
viskasin Loctite roostesurma peale aga altpoolt ligi ei pääse, katusepaneel on seal kinnine,
kuidagi pintsliga jurasin seal...aga mida see rooste seal sees, kuhu ei näe, võib teha?

Nüüd on selline seis, et ei tahaks nagu vihmavett sinna eriti sisse lasta...
Mida ajutises mõttes sellise auguga ettevõtta ning mida pikemasperspektiivis?

Kas mingi teibi võib peale panna, et päris otse sisse ei sajaks?
...Või on olemas mingit mastiksit vms millega auku parandada/kinni toppida?

Üritan pilte teha ja üles riputada, et siis olukorrast paremat pilti näidata.

Aga ehk see kes on keretöödel kogemustega või selle roostega vaeva näinud,
teab kas on mõtet üldse sellega võidelda kui juba asi nii kaugel on?


Aga see pole veel kõik, pärast asjade kokku panemist ja õhtale minemist,
uurisin koopaääri ning kujutlesin, mis töö neid ees ootab, nägin, et ühe koopa alumine osa,
kus auto alumine küljepaneel hakkab....seal oli 5x5 cm suur rooste auk, millest mul polnud
varem aimugi. See pani päevale punkti.
Tundsin näpuga seda puudutades, kuidas seal sees kõik kobrutas...

...siuke tunne, et laseks auto makrot täis, et kui kunagi kere ümbert roostetab,
siis vähemalt auto kuju säilib

Andke nõu?

Kui keegi soovitab kiiremas korras keretöödele minna, siis soovitage ka kohta?

Netis kiirelt sobrades igasugu alternatiive otsides, leidsin sellise toote nagu POR-15. On keegi sellest kuulnud? Tundib asjalik, tagasiside on kah neil positiivne.
http://www.por15.com/whatispor15.asp

Vabandust pika postituse pärast!
Ajaloost on saanud Legend :)

Honda Civic 1.5 ja 1.6 VTEC | Grand Cherokee | Rover Coupe | Honda Legend 1991 ja NÜÜD 1994 + LR Defender 90

Pilt

Kasutaja avatar
Amilo
#Honda-Club Member
Postitusi: 3032
Liitunud: 04 Apr 2006 19:55
Asukoht: Tallinn-Kuressaare

PostitusPostitas Amilo » 20 Juun 2013 11:33

Kaevan ühe vana teema üles.

Mul elukaaslase tädi tahab, et ma kõrvaldaks tema autolt roostetäpid. Uurisin, siis autot ja ma olen 100% kindel, et kui lahtine rooste ja värv eemaldada jääb sinna paari kohta 100% tõenäossusega auk. Ma siis üritasin tädile selgeksteha, et asi korralik saaks on vaja keevitada jne. Seda ta teha ei taha ja on nõus lausporriga :cranky: :cranky: :cranky: .

Kas olen õigel teel kui:
1. rooste maha
2. roostemuundur
3. vajadusel pahtel
4. kruntvärv
5. värv + lakk

Need kohad, kus tuleb auk, nendega muidugi jama, tõenäoliselt ehitan klaasriidest üle :cranky: .

Kasutaja avatar
Lauri_s
#Juhatuse esimees
Postitusi: 4443
Liitunud: 22 Nov 2006 20:05
Asukoht: Tallinn/Klooga

PostitusPostitas Lauri_s » 20 Juun 2013 11:48

Kas tädi sellest sai aru, et järgmisel kevadel on sama seis mis praegu kui mitte hullem?
www.hondatuning.ee <- Erinevat head kraami leiad siit.
www.indome.ee <- Tark kodu 500€ eest? Vaata järgi!

Kasutaja avatar
Amilo
#Honda-Club Member
Postitusi: 3032
Liitunud: 04 Apr 2006 19:55
Asukoht: Tallinn-Kuressaare

PostitusPostitas Amilo » 20 Juun 2013 12:01

Ega ta väga uskuda ei tahtnud seda.

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 20 Juun 2013 15:42

Pahtlina soovitan kasutada alupahtlit esimese kihina, hoiab päris hästi rooste edasist levikut kah ära.
Peale pane tavaline peenpahtel. Lihtsalt alupahtel on kallis ja suht raske lihvida.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

siimjyrgens
New Honda Lover
Postitusi: 15
Liitunud: 09 Jaan 2011 17:45
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas siimjyrgens » 08 Mär 2014 23:01

kapa kirjutas:Tänud soovituste eest mehed!

Käisin juba tol samal päeval autopoodides ringi ja jäin siis müüjate sõnadele toetuma.
Kiideti täiega üht Loctite toodet. Pidi olema üks tõsine tegija ning ka tegelikult roostele
kriipsu peale tõmbama. Pidin tolle siis ära võtma.

Hakkasin siis oma autol peale korraliku pesu ja vahatamist ninapidi rooste kohti
otsima ja tuvastama.
Koopa servad, nagu ikka Hondadel, lähevad varsti keevitamisele...seega ei hakka neid
selle väikse Loctite pudeli ja pintsliga norima.
Aga siin-seal leidus teisigi kohti kus rooste oli hakanud levima. Huvitav, et kivitäkkeist
ega muust sellisest ühtegi rooste kohta ei leidnud.
Oli kapoti otsa serv, ukse alumine äär ning ülla-ülla, ühe katuse liistu alla oli paharett veel pugenud.

Kapoti osa on arusaadav, tundub, et sinna on varem paugu saanud ning nüüd kohati roostetab.
Ukse servad on kah aru saadav, eks seal sees võib päris niiske olla ning meie kemikaalidest
koosnev happeline vihm on päris karm tekitama roostet sinna kuhu ta kinni jääb.
Ning kiviklibu ja teesoolad teevad oma töö tagumistes koobastes.

Aga kuramuse pärast katusesse see asi nüüd ronida oskas?
Vaatasin, et liistu juurest veidi mullitab. Kangutasin liistu lahti ning hakkasin toda kohta
kruvikaga surkima, et lahtist värvi ja metalli maha saada, aga oh õnnetust, läbi läks
see kuramuse kruvikas. Kraapisin nii kaua kuni ikka päris suur auk järgi jäi.

Auk on sellises nurgas, kuhu teiseltpoolt hästi ligi ei pääse. Ehk pealt sain enamvähem puhtaks,
viskasin Loctite roostesurma peale aga altpoolt ligi ei pääse, katusepaneel on seal kinnine,
kuidagi pintsliga jurasin seal...aga mida see rooste seal sees, kuhu ei näe, võib teha?

Nüüd on selline seis, et ei tahaks nagu vihmavett sinna eriti sisse lasta...
Mida ajutises mõttes sellise auguga ettevõtta ning mida pikemasperspektiivis?

Kas mingi teibi võib peale panna, et päris otse sisse ei sajaks?
...Või on olemas mingit mastiksit vms millega auku parandada/kinni toppida?

Üritan pilte teha ja üles riputada, et siis olukorrast paremat pilti näidata.

Aga ehk see kes on keretöödel kogemustega või selle roostega vaeva näinud,
teab kas on mõtet üldse sellega võidelda kui juba asi nii kaugel on?


Aga see pole veel kõik, pärast asjade kokku panemist ja õhtale minemist,
uurisin koopaääri ning kujutlesin, mis töö neid ees ootab, nägin, et ühe koopa alumine osa,
kus auto alumine küljepaneel hakkab....seal oli 5x5 cm suur rooste auk, millest mul polnud
varem aimugi. See pani päevale punkti.
Tundsin näpuga seda puudutades, kuidas seal sees kõik kobrutas...

...siuke tunne, et laseks auto makrot täis, et kui kunagi kere ümbert roostetab,
siis vähemalt auto kuju säilib

Andke nõu?

Kui keegi soovitab kiiremas korras keretöödele minna, siis soovitage ka kohta?

Netis kiirelt sobrades igasugu alternatiive otsides, leidsin sellise toote nagu POR-15. On keegi sellest kuulnud? Tundib asjalik, tagasiside on kah neil positiivne.
http://www.por15.com/whatispor15.asp

Vabandust pika postituse pärast!


Kui katuses olev auk jääb liistu alla, siis see roostesurm peale, natuke krunti, hea on kui happekrunt ja siis lase auk kereliimi täis, see ei tõmba hiljem niiskust sisse ja ei soodusta edasist roostetamist.
SKT OÜ: sõidu- ja pakiautode kere- ja värvitööd.
53406955


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline