Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Random misfire p1339

Üldised remonti puudutavad teemad, mis ei sobi teistesse teemadesse.
saarlane87
Stock user
Postitusi: 4
Liitunud: 04 Juul 2014 17:42

Random misfire p1339

PostitusPostitas saarlane87 » 04 Juul 2014 18:46

Tegemist siis Honda HR-V 1,6 92kW D16W5
Auto puterdab nii tühikäigul kui pööretega. Summutist ajab tugevat bensiinihaisu, nagu ujuks üle, mootor jõuetu, väga suur kütusekulu, tühikäik külma mootoriga ca 1500rpm, paari minuti jooksul kukub alla 1000.
Veakoodid on p1339 ja teiste silindrite misfire vead.
Vahetatud asjad: süütepool, rootor, jagajakaas, küünlajuhtmed, küünlad.
Kontrollitud kütusepumba rõhk (lihtsalt pumba rõhk, lati rõhku ei ole võimeline kontrollima, ei suuda manomeetrit kuhugi ühendada), kütuse tagasivool vaba, paagisisene "filter" vahetatud.
Silindrite surved mõõdetud: 1. silinder 14,5 bari, teised silindrid 15 bari (mõõdetud ca 60 kraadise mootoriga, kuivalt).
Klapid kontrollitud, regullitud. Hammasrihm kontrollitud, märgid paigas.
Kõige hullemine tundub töötavat 2. silinder, küünal märg, olen pihusteid ringi kabetanud, midagi ei muutu.

Mõistus otsas, äkki keegi suudab kaasa mõelda?

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5899
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

PostitusPostitas matu253 » 05 Juul 2014 15:57

äkki viga temp anduris, jahutusvedeliku oma, see mis ajule jahutusvedeliku tempi ütleb, mille järgi segu segatakse....
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

saarlane87
Stock user
Postitusi: 4
Liitunud: 04 Juul 2014 17:42

PostitusPostitas saarlane87 » 05 Juul 2014 18:10

Temp. andurit ei kahtlustaks. Sellekohased vead puuduvad ja OBD näitab ka täiesti reaalseid temperatuure.
Lisasin pildi pihustitest ja kütuselatis, oskab keegi öelda, millisel Hondal veel võiksid sellised olla. HR-V' sid pole romulates, tahaks natuke doonordada.
Manused
IMG_20140705_172047.jpg
IMG_20140705_172047.jpg (21.9 KiB) Vaadatud 1170 korda
IMG_20140705_172047.jpg
IMG_20140705_172047.jpg (21.9 KiB) Vaadatud 1170 korda

saarlane87
Stock user
Postitusi: 4
Liitunud: 04 Juul 2014 17:42

PostitusPostitas saarlane87 » 12 Juul 2014 17:31

Teema siiani päevakorral. Lähipäevil üritan silindritele lekketesti teha, pole hetkel kompressorit. Kui selle testi ka läbib, siis jäävad veel pihustid üle. Kütuserõhk sai mõõdetud, vaakumiga 2,5 bar'i, vaakumita 3,2bar'i- peaksid vist normaalsed väärtused olema, selle mootori kohta on võimatu netist mingisugust informatsiooni leida.

Täna üritasin selle õpetuse http://technet.ff-squad.com/ckftrick.htm järgi CKF alumist väntvõlli andurit ära petta, kasutades jagaja sees olevat CKP sensorit. Sealne õpetus ei sobi. Kui kellelgi peaks vaja minema seda by-pass õpetust, aga aju küljes olevad pin'id ei sobi õpetusega, siis uued pin'id on suurel sinised C-pistikul on järgmised:
CKF sensor- Sinine (punase triibuga) pin11, Valge (punase triibuga) pin23;
CKP sensor- Sinine pin3, Valge pin2.
Suutsin mõlemad andurid kordamööda ära petta, aga misfire viga peksis ikka sisse.

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 12 Aug 2014 08:48

Mida ma sinu postitusest välja ei lugenud on see, et kas süüte panid ka paika ikka korrektselt ? Jagaja oled lahti lammutanud aga kas paigas on ikka ?
Samuti kunas on masinal rihm vahetatud ? Olen kuulnud ja lugenud mitmest kohast nalja kus 1 hamba võrra on nukk mööda pandud ja samuti on masin jõuetu ning laseb süüdet mööda. Põhjus kuna nuka andrus arvab et kõik justkui OK ning süüde samuti justkui paigas aga reaalsus on et pihustid rakenduvad kas siis liiga vara või hilja (sõltuvalt kuhupoole hammas mööda on)
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline