Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Vtec solenoidi loogika ?

Üldised remonti puudutavad teemad, mis ei sobi teistesse teemadesse.
Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

Vtec solenoidi loogika ?

PostitusPostitas DH48 » 12 Aug 2014 08:34

Ehk oskab keegi kaasa mõelda. Veider anomaali vtec solenoidiga.

Vtec lähtub 3 asjast, et aktiveeruda
1)Kiirus
2)RPM (uuematel masinatel)
3)Rõhk

Olen korra kohanud hetke kus õli oli täpsel min piiril ja vtec ei aktiveerunud vaid hakkas köhima niipea kui vastav RPM ette tuli. Eelmine nädal aga hakkas sama pull pihta. Seekord aga nii, et auto külmalt töötas OK vtec aktiveerus ja puha. Soojalt aga hakkas kohe pooma ja raputama mootorit.

Eile lammutasin solenoidi lahti, puhastasin ja panin kokku (neti kohaselt võis olla mingi olme filtri ees). Midagi aga ei muutunud. Õli oli mootoris 1mm alla max.

Huvi pärast aga proocisin valada juurde ~80ml, et tase oleks grammike üle max. Vtec töötab nüüd laitmatult. :spy: Ei mõika seda loogikat.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
refused
Honda Paranoic
Postitusi: 2959
Liitunud: 02 Nov 2006 17:43
Asukoht: Võsu Vtec Country
Telefon: 53041032
Kontakt:

Re: Vtec solenoidi loogika ?

PostitusPostitas refused » 12 Aug 2014 10:39

Vaata see punkt uuesti üle oma jutus.

DH48 kirjutas:
Vtec lähtub 3 asjast, et aktiveeruda
1)Kiirus
2)RPM (uuematel masinatel)
3)Rõhk

http://www.nb.ee Sülearvutid maaletooja hinnaga!

Küsi pakkumist mart@notebooks.ee!

Kasutaja avatar
Risto_O
#Honda-Club Member
Postitusi: 1413
Liitunud: 22 Nov 2010 21:22
Asukoht: Tallinn

Re: Vtec solenoidi loogika ?

PostitusPostitas Risto_O » 12 Aug 2014 11:29

refused kirjutas:Vaata see punkt uuesti üle oma jutus.

DH48 kirjutas:
Vtec lähtub 3 asjast, et aktiveeruda
1)Kiirus
2)RPM (uuematel masinatel)
3)Rõhk



Minuarust on õlitemp. ka VTEC-iga seotud :076: , kui ma külmalt pähe annan, siis küll VTEC järgi ei tule.
Hakkab looma :)

Pilt

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5840
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

PostitusPostitas matu253 » 12 Aug 2014 11:43

eem, külmalt ei tohiks aktiveeruda, sest vanadel süsteemidel oli ka vajalik jahutusvedeliku töö temp

VTEC engagement requirements:
-----------------------------
The engine must be spinning at its target value RPM
Their must be sufficient oil pressure, which is determined by the VTEC pressure switch
Sufficient throttle to warrant the activation of VTEC
The vehicle must be in motion
The engine must also have reached normal operating temperature

Once these requirements are meet the ECU sends a signal for a spool valve to open. The now open valve triggers the pin that connects the follower to the two valve rockers in a matter of nano-seconds and then VTEC is engaged.

allikas:http://www.pakwheels.com/forums/engine-transmission-powertrain/9066-vtec-engagement-requirements

http://www.b20vtec.com/forums/b-series- ... rking.html

siin midagi juttu kpro-st ja hondata-st: http://www.hondata.com/forum/viewtopic. ... 4&start=15

niiet kusagil on midagi puudu või valesti, edu
:gent:
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 12 Aug 2014 20:32

Ok mootori temp jäi puudu. Teen ka enda poolt paranduse. "külmalt" all pean silmas peale seda kui lambda viskab closed loop peale. nii umbes 40-50 c juures. Peale seda vtec funkab minul. Küll aga ei selgita ära miks 80g õli juurde valamine ,et oleks üle max taseme pani asja tööle.

Kproga jälginud ja ka see ei tabanud matsu. Äkitselt lihtsalt enne vtec-i on crash kiirus, rpm ja rõhk näidul, mis vastab sellel mootori jõnksutamisele. Samuti mootorituli vilkus aga koodi ei salvesta.

Hetkel on anomaalia kadunud. Sai linnas täna igat moodi proovitud viga esile kutsuda aga tutkit.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

marti110
Honda Lover
Postitusi: 89
Liitunud: 04 Mai 2010 21:49

PostitusPostitas marti110 » 12 Aug 2014 20:34

minu taibil sai otsa VTEC õli tempi andur mingi hetk. Mootor töötas laitmatult, aga vtec ei rakendunud.

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 12 Aug 2014 20:43

Ka endal algul ei olnud õlirõhu andurit ja auto töötas ilma vtecita. Antud juhul aga vtec justkui töötaks aga hüpates. Meenutab midagi kui kohapealt startides ei tõsta jalga siduripedaalilt sujuvalt ning auto hakkab hüppama või siis justkui oleks 4000 RPM autol piiraja.

Külmstart ja limpmode peaks olema sellel ajul @ 4500 RPM piiratud.
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline