Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

FN2 Type-R pidurikettad ja klotsid

Kõik teemad, mis on seatud Civic'u remondiga
riuno91
Stock user
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Aug 2014 14:33

FN2 Type-R pidurikettad ja klotsid

PostitusPostitas riuno91 » 04 Mär 2015 09:18

Tere

Kindlasti on kellelgi kogemusi FN2 type'i ketaste ja klotsidega?
Küsimusi oleks kaks:
1. Kas see jutt peab vett, et sobivad ka eelmise type kettad klotsid?
2. Kus kohast saaks Eestis antud isendile neid soetada (v.a esindused siis)? Neti poode olen vaadanud, aga midagi kindlat pole old.

R-S :gent:

taavi89
Honda Lover
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Okt 2008 19:33
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas taavi89 » 04 Mär 2015 12:54

Kogemused EP3-ega, seega järgmine arvamus vajab kinnitust: Esimesed klotisd ja kettad on identsed ning tagumised täiesti erinevad. Seda võib ka siit kuulutusest välja lugeda:

http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=35385

Kettaid ja klotse erinevate hindadega tasub küsida TAKET'ist/Japanpartsist.

Samas tasub meeles pidada, et klotsid ja kettad on odavamad ka põhjusega. St toimuivad küll igati eeskujulikult kuid võivad (ei pruugi) mõnikord kriuksuda ja ei kannata aktiivsemat sõitu (lähvad kergemalt kuumaks/kärssama). Seesugune kogemus siis ABE tootja klotsidega, rahulikult liikluses tiksudes on kõik timm.

riuno91
Stock user
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Aug 2014 14:33

PostitusPostitas riuno91 » 04 Mär 2015 13:33

Kellelgi kogemusi Blue Printi ketastega ja TRW klotsidega?

Esimesed klotsid GDB3250 TRW, eesmised kettad Blue Print ADH243107?

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 04 Mär 2015 17:02

Hiljuti kirjandust uurides jäi silma, et Blue Print on japside puhul ennast väga hästi tõestanud.

Lisaks tekib ka küsimus, mis otstarbel vastavaid kettaid-klotse kasutama hakatakse (st. kas tegu puhtalt tänavasõiduga, või viskab rinkat kah vahele?). Ferodo klotsid on ennast ammu tõestanud, neid peaks Taibule kah leiduma.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
OliverV
Honda Paranoic
Postitusi: 3752
Liitunud: 15 Mai 2006 20:29
Asukoht: Kiiu kesklinn
Telefon: +61450092676
Kontakt:

PostitusPostitas OliverV » 04 Mär 2015 22:09

zimmermann või brembo toodangut võid ka julgelt ju kasutada. endal on need ja ei kurda :076:
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11785
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas HoCi » 04 Mär 2015 22:28

Lihtsalt infoks. Zimmermanni puuritud ketas rajasõitmiseks ei sobi. Hakkavad pragunema. Tegelikult kõik puuritud kettad varem või hiljem hakkavad pragunema kuuma andmisega. Niisama tänavasõiduks käivad küll :)
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
Pilt

Sann
Honda Lover
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Sept 2014 11:17

PostitusPostitas Sann » 04 Mär 2015 23:25

TRW on igati korralik toodang, isegi seda mõnele autole alla keeranud.
Blue print on suht "uus tulija" varuosa maailmas ja ise pole veel neid kasutanud.
Üldjuhul kui on lihtsalt tänava masin mis vahel kiiremat sõitu teeb, siis delphi/TRW ketas ja ferodo/remsa/brembo klots sinna on täiesti okei.
I wanna be the taillight in your eyes !

Honda Prelude 2.0 TwinCarb '91 :)

riuno91
Stock user
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Aug 2014 14:33

PostitusPostitas riuno91 » 05 Mär 2015 08:52

Selge, tänan vastuste eest, siis lähevad hetkel ette Blue printid ja trw klotsid, loodetavasti väga kiirelt kõverakse ei tõmba. Muidu enamus aega saab linnas tiirutatud, aga vahepeal saab ikka natuke äkilisemat sõitu ka tehtud, lisaks plaan suvel A24-le sukelduda.
Hetkel on taga ei tea mis kettad, kuid PAGID-i klotsid, väga hea toodang võiksin öelda kahju, et neid ainult ette ei toodeta.

Bremboga on see kurb lugu, et ette taibile ta ei paista klotse/kettaid tootvat.

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11785
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas HoCi » 05 Mär 2015 09:17

tavaliste b-osa klotsidega ole algul kindlasti ettevaatlik a24ringil, sest nad kipuvad seal maha kohe surema :) Ehk siis kõigepealt katseta, kas nad seda kuumaandmist vastu ka peavad.
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
Pilt

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5384
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 05 Mär 2015 16:54

Veiks unustas ühe "pisiasja" mainimata, A24 ringil pole ka parimate piduritega midagi teha, kui pidurivedelik kangema vastu pole vahetatud :no:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

riuno91
Stock user
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Aug 2014 14:33

PostitusPostitas riuno91 » 06 Mär 2015 09:15

Õnneks sellel on eelmisest omanikust sees bike piduriõli ehk siis keema ei tohiks minna.

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11785
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas HoCi » 06 Mär 2015 09:35

Kangeid pidurivedelikke soovitatakse tegelikult igal aastal vahetada, sest nad koguvad kiiremini niiskust endasse (ja keemistemp langeb drastiliselt), kui tavalised pidurivedelikud. Ma ise olen 2a. järel vahetanud ja pole ka hullu olnud nii, et peaks ka nii ok olema :)
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
Pilt

riuno91
Stock user
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Aug 2014 14:33

PostitusPostitas riuno91 » 06 Mär 2015 10:26

Tänan soovituste eest, saab jälle targemaks. :applaus:


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline