Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Accord 2000. a. klõbin

Kõik teemad, mis on seatud Accordi remondiga
ReigoM
Honda Lover
Postitusi: 56
Liitunud: 15 Sept 2015 00:14
Telefon: 58212262

Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas ReigoM » 11 Dets 2017 09:07

Tere

Mure selline, 2000. aasta accord 2.0 108kw ja automaatkast. Umbes 2500 pöörde juures poob mootori õrnalt kinni, ja mingi klõbin tekib mootorisse. Üpris tihti juhtub seda, aga mitte igal kiirendusel. Äkki kellelgi on sama jama olnud?

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5841
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas matu253 » 11 Dets 2017 09:14

Jagaja rootor või midagi VTEC süüsteemis häda
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5383
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

Re: Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas Jackpuuk » 12 Dets 2017 22:31

Klõbin või tilin? No selline heledam metallne hääl (klõbin tumedam, tilin heledam) ma ei oska täpsemalt seletada. Ma ei ole muusikamees, aga umbes nagu bassi ja baritoni vahe :gigi:. Kui see on pigem tilin, siis viitab see detonatsioonile, ehk klappe ei sulge mitte vedru vaid silindris toimuv kütuse detoneerimine. Ehk siis mingil põhjusel läheb kas süüde väga varajaseks või segu väga lahjaks.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5841
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas matu253 » 13 Dets 2017 07:54

õli ja jahutusvedeliku tase ning ka EGR on sellel mootoril vahel probleemiks
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

ReigoM
Honda Lover
Postitusi: 56
Liitunud: 15 Sept 2015 00:14
Telefon: 58212262

Re: Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas ReigoM » 13 Dets 2017 10:16

Niiet võiks benafiltri ära vahetada? olen proovinud ilma õhufiltrita, aga sellest abi ei olnud. Peale on küll pandud mingi koonusfilter (Vteci hääl on vägev) Aga klõbin on selline imelik, no salongist kuuldes võib 110 asja seda heli muuta ka veel. Klõbin on klõbin, ei ole kolin, ei ole väga madal, ega kõrge ka. 2500-3000 pööret tekib see klõbin sisse, samal ajal nagu pooks kinni ka, aga muudel pööretel töötab ilusti.

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5841
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas matu253 » 13 Dets 2017 16:40

see on VTEC-le ülemineku koht. Pakun, et kas klapivahed valed või rootoriga midagi jagaja kaane all juhtunud.
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

ReigoM
Honda Lover
Postitusi: 56
Liitunud: 15 Sept 2015 00:14
Telefon: 58212262

Re: Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas ReigoM » 14 Dets 2017 07:49

VTec tuleb järgi muidu umbes 5000 pöörde peal.

Kasutaja avatar
Ralf
#Honda-Club Member
Postitusi: 5094
Liitunud: 12 Okt 2004 09:34
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Accord 2000. a. klõbin

PostitusPostitas Ralf » 19 Jaan 2018 00:21

Hei. Minul on ka sama masin. Usun et hetkel pole vahet, kas MT või AT.
Üks asi see, et sellel masinal on ettenähtud 40 000km pealt klappide reguleerimine. Millal seda viimati on tehtud? Ka üldse on tehtud?
Teiseks, minul endal oli peaaegu sarnane probleem, kuid väiksematel pööretel ja pahatihti külmast peast ja mõtlen külma all just talvist külma. Probleem oli selles, et mootori rihm oli lõtv ja tegelikult vajas just vahetamist. PEale hammasrihma vahetamist minul kadus see lõgin ära.
Matu, sellel autol jah Vtec klapp avatakse elektrooniliselt 2800 rpm juures, kuid Vtec tihftide hüdraulika, mis sulgeb kõik 3 nookurit, rakendub 4500rpm juures.
Seega esmalt mina laseks klapivahed üle kontrollida ja teiseks rihma olemusele sotid selgeks tegema. Kas on lõtv või peaks välja vahetama. Positiivne uudis on see, et sellel mootoril rihma üleviskamisel või purunemisel klapid pähe ei lenda, seega ohtu mootorist ilma jääda pole - kah järgi proovitud. Mudugi on inimfaktor ka olemas, et kui juba on plokikaane kallal käidud ja põlemiskambrit väiksemaks tehtud, siis on oht olemas.
Tegelen motoriseeritud 2-3 rattalistega. Punnvõrr on abimootoriga jalgratas, motikas on retro ja bike on midagi pedaalidega. kaasaegselt õige termin on mootorratas. :D Hooldus ja lihtsam remont. kindlustuslaksud ja kohandamine sõltuvalt tingimustest ja võimalustest kuhu iganes.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline