Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

CRV ei käivitu.

Kõik teemad, mis on seatud CR-V remondiga
Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 385
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

CRV ei käivitu.

PostitusPostitas tets » 06 Nov 2014 18:24

Nii mure selline, et diisel CRV (2007a) ise käima minna ei taha (eriti soojast peast). Lükates käivitub kohe. Tehti kindlaks, et käivitushetkel kütuselatis surve nadi, kui käib siis on kõik ok. Mootor käib ühtlaselt, ei suitse, jõudu on, küttekulu ka paigas. Selle kõigega tundub kaasnevat ka pidev DPF tahmumine. Käivitumise viga tuli külge suht järsku, peale esimest külma, kui küte kinni jäi, sai auto sooja viidud ning hommikul käivitus hästi, korralik küte sai veel peale pandud, järgmise päeva õhtul hakkas see jant pihta, et käima ei tahtnud minna. Puhastatud on EGR klapp, tahmafilter (läbi pestud), paagisõel (suht sitane oli) ning vahetatud kütusefilter. Veakoode käivitamisel ei esine, mis ennem olid, said kustutatud, umbes tahmafiltriga sai muidu mingi 200 kilomeetrit ''limp modes'' sõidetud. Keegi oskab aidata?

Kasutaja avatar
Zegane69
Honda Guru
Postitusi: 131
Liitunud: 07 Jaan 2012 18:12
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Zegane69 » 06 Nov 2014 21:49

Paagisisene etteandepump läbi.
Enamustel külmunud diisli omanikel esimene probleem. Eelmine nädal sai nii mõnelgi see vahetatud.
Ja kui kätte saabub hetk, mil turbo puhub, vaatan tahavaate peeglisse ja naeran, laialt ;)

Sann
Honda Lover
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Sept 2014 11:17

PostitusPostitas Sann » 06 Nov 2014 21:52

Kui kütusefilter vahetatud sai, kas kõik kinnitused said korralikult kinni, nii et lisaõhku vms vahele ei tõmba ? Kui endal käid küljes ja mässata viitsid, pane läbipaistev voolik vahele (kui juba ei ole) ja näed ära kas õhumullid on vahel või mitte.
Muidugi hoiatan ette ära, et kui sul paagis pump, siis sealt tulev surve on suht suur, nii et tavaline klamber seda kinni hoida üldjuhul ei jõua.
Käivitushetkel surve latis madal võib tuleneda ka sellest et üks/mitu pihustitest lihtsalt lekivad.
Üldjuhul kui auto seisma jätad, siis peaksid kõik pihustid korralikult sulguma ning latist ja kütusetorudest (mis lähevad latist pihustisse) peaksid survet korralikult hoidma.
Juhul kui mõni pihusti "kuseb" kaob ka latist surve ja siis peab masin ennast ise uuesti käima vedama. Kütust peaks tal "ette imema" pump mis on nukkvõlli küljes.

Vaata kapoti alla, kas pihustite ümbert on kõik ilus kuiv. Ma pole väga kindel aga minuarust peaks diagnostika näitama pihustamise kogust põlemiskambrisse, lase üle vaadata.

Variante võib veel mitmeid olla - vaakumileke kuskil, imeb õhku vahele, pumba tihend lekib ja laseb surve maha jne.

Samuti kui tahmafilter väga umbes on, siis võib sama jama esineda. Kindlasti jälgi õlitaset, kui see tõusma hakkab siis on sul kütus karteris !!

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 385
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitas tets » 06 Nov 2014 22:41

Kõik see kamm saigi alguse DPF filtri ummistusest ning sellega kaasnevast õlitaseme tõusust. Sai esimest korda see viga parandatud õli vahetuse ja filtri põletamisega. Nädal möödas, kontrollisin õli, oli jälle tase tõusnud - veelkord õlivahetus ning filtri põletamine, lisaks sai auto uuema tarkvara ka endale. Peale seda elu nagu lill, õlitase püsis normis, 500 kildi pärast jälle filter umbes, vähemalt õlitase püsib nüüd normis. Paagis tal jah mingit etteande pumpa pole, filter vahetati esinduses, vast tehti korralikult see, mootor ja pihustiümbrusd on kuivad, ja ei usu, et üleöö vaakumleke tekib. Veider on see, et too viga lõi suht järsku välja, vat enam ei taha käivutada ja kõik. Eriti soojast peast, külmast peast veab suure hädaga pika peale käima. Lükates käivitub poolest pöördest. Mingeid UK foorumeid kammides leidsin sealt ka sarnaseid probleeme, noh seal lükkamisest juttu polnud, aga sama jama puhul üks vend vahetas ka kõik pihustid välja ning kasu sittagi, hoopis mingi surveklapp pumbal andis saba. Tema sümptomid olid sellepärast samad, et ei tahtnud samamoodi üleüldse käima minna. Teistel vigastel läks külmastpeast suht normaalslt käima pluss igasugu tossamised ja lonkamised.

Sann
Honda Lover
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Sept 2014 11:17

PostitusPostitas Sann » 06 Nov 2014 23:41

Millegipärast arvan, et tegu on ikkagi kuskil kõrgsurve pumba juures. Kui diagnostika veakoodi ei näita, on tegemist mehaanilise veaga ja selle otsimine üsna keeruline, kuigi diagnostis live datat uurides peaks ära nägema igasugused rõhud, andurite tööd jms. Lihtsalt peab olema kõrval paber kuhu on õiged parameetrid üles kirjutad mis need näitajad peaksid olema. Samuti on auto ajusse programmeritud andmed, mida auto tahab saada ja mida ta hetkel saab. Näiteks MAF anduri signaal, kõrgrõhulati surve jne. Täpselt peast ei mäleta kuidas see inglise keeles seal arvutis kirjutatud oli.

Tahmafiltri kohapealt niipalju, et kui auto ajus on kasvõi 1 veakood "engine electronics" all, siis ta tahmakat põletama ei hakka. Sama on siis kui mootor pole saavutanud teatud töötemperatuuri. Peast ei mäleta mis see hondal oli, aga vist oli 82+ kraadi, ennem kui auto tahmaka põletamise tööle paneb.
Kõiksugu eelsüüte küünlad, temperatuuri andurid, EGR, kütusesegu, õli jne mõjutab tahmafiltrit. Tahmaka ummistumine on juba tagajärg ja viga tuleks hakata otsima eestpoolt.

Näiteks mittetöötavate eelsüüteküünalde puhul (kasvõi 1 ainus küünal) tekitab külmkäivitades piisavalt tahma mootoris, et tahmafilter järkjärgult täis ajada.
Üsna levinud on ka EGR cooleri leke, olgu ta kui minimaalne tahes, jahutusvedelik satub läbi EGR-i uuesti sisselaske kollektorisse, sealt edasi põlemiskambrisse ja sealt edasi juba tahmafiltrisse. Enda katsed on näidanud, et veega seda tahma filtrist välja pesta pole võimalik, pigem tekitab see veel suuremaid ummistusi.

Praegusel kellaajal ei suuda aju enam funktsioneerida, aga kui jäi veel mingeid küsimusi millegi kohta siis ehk homme teravama peaga suudan paremat informatsiooni välja jagada.

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 385
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitas tets » 07 Nov 2014 13:33

Jahutusvedeliku kadu pole täheldanud. Ühed Tartu meistrimehed pakkusid ka välja temperatuurivariandi, aga DPF'i ei pidavat saama isegi sundkorras põletada, kui temperatuur liiga madal on. Pakuti välja ka EGR klapp, puhastasin tolle ära, klapp tundus ka ilusasti liikuvat. Mis seal kõrgsurve pumbas võiks nahkas olla ja kas seal üldse midagi parandada on?

Sann
Honda Lover
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Sept 2014 11:17

PostitusPostitas Sann » 07 Nov 2014 21:34

Kus kohas sa tartus käisid, ehk meie juures (autode hooldekodu) ?
Ei tule hetkel meelde, aga keegi käis näitamas küll ühte CRV-d, ehk olidki sina ?

EGR klapp töötab margiti masinatel erinevalt, on n.ö negatiivsed ja positiivsed klapid, ehk siis kui ühel margil näitab klapp 0% tähendab see, et klapp on täiesti kinni, samas teisel margil tähendab 0% seda, et klapp on täiesti lahti.

Puutusin kokku ka ühe 2009 mazda 6-ga millel EGR klapp läks "avarii seisu" ehk ei liikunud üldse kui tahmakas umbes oli.

Kui meie juures käinud juba korra, siis tead kuhu tagasi tulla ja võtame asja luubi alla. Kui mitte siis helista esmaspäeval 56568767 (töökoja telefon) paneme aja kirja ja teeme masina korda.

PS: Vabandused, et PS ei ole vastanud, jõudsin just töölt.

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 385
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitas tets » 07 Nov 2014 22:48

Sann kirjutas:Kus kohas sa tartus käisid, ehk meie juures (autode hooldekodu) ?
Ei tule hetkel meelde, aga keegi käis näitamas küll ühte CRV-d, ehk olidki sina ?

EGR klapp töötab margiti masinatel erinevalt, on n.ö negatiivsed ja positiivsed klapid, ehk siis kui ühel margil näitab klapp 0% tähendab see, et klapp on täiesti kinni, samas teisel margil tähendab 0% seda, et klapp on täiesti lahti.

Puutusin kokku ka ühe 2009 mazda 6-ga millel EGR klapp läks "avarii seisu" ehk ei liikunud üldse kui tahmakas umbes oli.

Kui meie juures käinud juba korra, siis tead kuhu tagasi tulla ja võtame asja luubi alla. Kui mitte siis helista esmaspäeval 56568767 (töökoja telefon) paneme aja kirja ja teeme masina korda.

PS: Vabandused, et PS ei ole vastanud, jõudsin just töölt.


Käisin jah teie juures, vist oli kaks-kolm päeva teie juures, lubati veel tagasi helistada. Nädal möödas. UK foorumeid mööda kolades ühtisid minu auto sümptomid täpselt ühe sealsega millel lati surveandur/klapp nahkas oli: külmast peast hädapärast käivitub, soojast peast lootusetu. Nüüd üks tuttav andis mõtte, kes on diislitega suht sinapeal, tagasivoolud ära kontrollida, kui annab liiga palju pihusti tagasivoolust tagasi, siis selge. Autol läbisõit 160 tuhat, pump ei tohiks selle aja peale läbi minna/ära kuluda. Siis saab seda klappi vaatama hakata.

Sann
Honda Lover
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Sept 2014 11:17

PostitusPostitas Sann » 08 Nov 2014 03:31

Tuli meelde tartus siuke koht nagu diisel abc, asub võru tänava ja koplu nurga peal, kohe teeäärest näha. Ma muidu ei tea mis kujul nad neid asju sinna tahavad, aga nemad peaksid sulle üsna täpselt ära ütlema mis teema sul seal on. Number neil on 53310900
Ehk leiad sealt abi :)

Tahmakat puhastada vaja jälle uuesti siis pöördu meie juurde, saime uued kemikaalid kätte hollandist ja toimetavad vägagi hästi :)
I wanna be the taillight in your eyes !

Honda Prelude 2.0 TwinCarb '91 :)

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 385
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitas tets » 12 Nov 2014 11:13

Nii, Türil tublid mehed, tunniga viga käes. Kolmel pihustil tagasivoolud liiga suured, ju see tahmakajama sai ka alguse nendest. Eks nüüd proovib need ära remontida/taastada, uusi ei viitsi (loe: ei raatsi) veel osta.

Sann
Honda Lover
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Sept 2014 11:17

PostitusPostitas Sann » 13 Nov 2014 22:51

Pihustite välja vahetamine suht kallis lõbu ja.
Anna siis teada kui asi konkreetselt korda saab, teistelgi hea teada ;)
I wanna be the taillight in your eyes !



Honda Prelude 2.0 TwinCarb '91 :)

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 385
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitas tets » 14 Nov 2014 16:11

Ja korras ta ongi, käivitub hästi, koju tulles põletas korralikult tahmakat (kütusekulu järgi aru saada), ehk nüüd aitab sellest jamast :applaus:
Ja ongi see ütlemine õige, et tahmaka ummistumine on tagajärg. Lihtsalt ennem otsisin valest kohast seda põhjust, teised ka. Kolmel pihustil vahetati tagasivooluklapp, töö tegijaks Dieselland Tartus. Õhtul viisin, järgmise päeva lõunaks käes. Auto korras kolme päevaga.
Selle kõige põhjuseks oli arvatvasti odav kütusefilter, mul oli japanpartsi oma, wixi oma pidi veel hullem kompost olema, nüüd kasutan ainult originaali.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline