Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

accord 2004a pingekõikumine

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

accord 2004a pingekõikumine

PostitusPostitas photograph » 13 Sept 2012 22:11

Mure siis on selline et sõidu ajal täiesti lambist tõmbab tuled tuhmimaks. ja natukese aja pärast uuesti normaalseks tagasi. isegi siis kui ühtlaselt umbes 2000 pöördega sõida. kui harjad kulund oleks siis oleneks asi pöördest ju? pingeregulaaror hakkab saba andma?
aa kusjuures hiljem maja ees proovides oli madalate pööretega tuhmid ja lappi andes lõi eredamaks. Aga aru ma ei saa miks ta ühtlase sõiduga nii moodi mängib.
Autoks siis täpsemalt 2004 accord 2,2diisel 103kw

Kasutaja avatar
Lauri_s
#Juhatuse esimees
Postitusi: 4442
Liitunud: 22 Nov 2006 20:05
Asukoht: Tallinn/Klooga

PostitusPostitas Lauri_s » 13 Sept 2012 22:16

Asi võib sellest tulla, et sul kliima ntx lülitab end sõidu ajal vahepeal sisse-välja... või mõni muu automaatne elektritarbija(ventikas) see koormab el süsteemi ning tuled muutuvad tuhmimaks.

Soovitan lasta laadimine ja ka aku ära kontrollida.
www.hondatuning.ee <- Erinevat head kraami leiad siit.
www.indome.ee <- Tark kodu 500€ eest? Vaata järgi!

Kasutaja avatar
ZaintS
Honda Paranoic
Postitusi: 405
Liitunud: 04 Sept 2012 18:52
Asukoht: Peetri alevik/ Tallinn

PostitusPostitas ZaintS » 13 Sept 2012 22:28

Lisaks maanduspunktid üle kontrollida ja puhastada. Mass kehv, võib ka koorma järgi tulles tuhmiks tõmmata.

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 01 Okt 2012 05:43

Kahjuks pole siiani viga ülesse leidnud, asi läheb vaikselt hullemakski. Mõni hommik ei ole midagi ja kõik toimib nii nagu peab, aga eile õhtul tegi päris tihti nii. Ühtlase sõiduga tõmbab tuhmiks ja kui jalg gaasi pedaalid ära võtta, siis laseb eredamaks tagasi. Ei kujuta ettegi kus see seos on. Ja kui uuesti kiirendada või edasi kulgeda õrnalt gaasi vajutades tõmbab tuhmiks jälle. Hetkel veel soomes ka veel. Neljapäeval pikk sõit eesti poole? Loodame et hullemaks enam ei lähe. Päris häiriv on nii sõita.

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 01 Okt 2012 07:53

Siin on asi kas mingis kontaktis või hakkab tõesti genekas ära väsima.

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5864
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

PostitusPostitas matu253 » 01 Okt 2012 09:38

sõida nii et kliima on välja lülitatud ja vaata kas ikka tuhmub?
ise olen sama märganud kaasreisijana aga omanik ütles, et ma olen hull :D, tegu oli uuema kerega
Viimati muutis matu253, 01 Okt 2012 11:38, muudetud 1 kord kokku.
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
ZaintS
Honda Paranoic
Postitusi: 405
Liitunud: 04 Sept 2012 18:52
Asukoht: Peetri alevik/ Tallinn

PostitusPostitas ZaintS » 01 Okt 2012 10:20

Paari aasta eest oli Mustangil tuledega probleem see, et hakkasid lambist sõidu ajal vilkuma. Ise algul aru ei saanudki ja mõtlesin, miks maanteel kõik mulle kogu aeg tulesid vilgutavad. :gigi:
Oli ka see probleem nii, et kord on, kord ei ole. Lõpuks leidsin 2 probleemi, mis selle põhjustasid:

1. Tulede mass oli natuke kehv
2. Tulede ümberlülitusplokk armatuuris oli poolenisti põlenud :biggrin: Teine oli juba ilusti mustaks tõmmanud ja plastik poolenisti kadunud/kokku tõmmanud.

Äkki sul mõni sarnane probleem

kullassepp
#Honda-Club Member
Postitusi: 297
Liitunud: 21 Veebr 2012 15:09

PostitusPostitas kullassepp » 01 Okt 2012 10:46

mul ka vahel hakkab juhipoolne tuli vilkuma nagu strobo. ilmselt on tegu halva massiga kuna kõik see toimub järsu pidurdamise ajal. lisaks teadis mul sõber rääkida, et nendel pidid olema probleemsed pingeregulaatorid, mis põhjustavad ka pideva pirnide vahetuse.
1996 civic 1,4 55kw
2005 accord 2,2
2008 Accord 2,2 110 kw.

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 01 Okt 2012 12:33

See, et accordil kliimaga tuled vilguvad on normaalne nähtus ja seda ei saa eemaldada ka kontekaga ja võimsama akuga.

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitas tets » 01 Okt 2012 18:35

Nii see on, eelmine Accord tegi samamoodi, uuemaga pole veel tähele pannud.

Kasutaja avatar
ZaintS
Honda Paranoic
Postitusi: 405
Liitunud: 04 Sept 2012 18:52
Asukoht: Peetri alevik/ Tallinn

PostitusPostitas ZaintS » 01 Okt 2012 21:59

Vaatasin just, et mul Civicul sama teema. Kui kont järgi panna, siis läheb ka vahepeal tuhmimaks. Juhtub see iga kord siis, kui kapoti all vendikas tööle läheb. Seisma jääb-lähevad tuled jällegi eredmaks. Ei lähe nad muidugi häirivalt tuhmimaks, lihtsalt teise auto tagastangelt näha, et kergelt muudavad eredust.

Ju see ongi siis tüüpiline värk.

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5864
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

PostitusPostitas matu253 » 02 Okt 2012 01:17

sama juhtub ka kui mootori ventikas tööle hakkab, see mis tosooli jahutab, niiet eks ta ole tavaline, lihtsalt kondi käivitusel on seda tihemini näha...
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 02 Okt 2012 09:17

See, et accordil kliimaga tuled vilguvad on normaalne nähtus ning seda ei saa eemaldada ka kondekaga ja võimsama akuga.
Viimati muutis Kaspar_, 02 Okt 2012 11:45, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 02 Okt 2012 10:35

Jep suht tavaline asi, et kont- käivitumisel korraks lööb tuled tuhmiks aga. Selle kompenseerimiseks peaks olema sinul ELD andur kaitsmekarbis mis vastavalt koormusele reguleerib voolu. Kui antud julla peetis siis peaks olema konst 14V sõidu ajal. Kui korras siis aga üritab hoida 12v peal.

Kuna sa ei ole mootorituld maininud siis ei saa olla vist ELD viga kuna see peaks panema selle põlema. Nagu eelnevalt soovitatud siis esmalt klemmid ja massi kontaktid kontrolli üle ja kui anomaalia jätkub vaata gene. Soovitav oleks ka korra OBD scanneriga veakoode lugeda.....ehk on mingi veakood ootel? Low ELD voltage näiteks :)
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 19 Sept 2013 22:07

Pole siiani jälile saand sellele jamale, vahepeal leppisin juba sellega ja harjusin ära. Sai lähituledesse xenonid pandud, need ei vilgu. Pirnide tihe vahetus kadus ka sellega ära.
Aga nüüd sai panud ette led päevasõidu tuled. Osrami omad, igavesti popikad ja automaatsed. Aga jama selles et need tuled natukene liiga targad. Neil plokk vahel, saab aru ise kui auto käima pannakse. Ehk siis kui pinge tõuseb siis taipab et auto käib ning paneb tuled põlema jne. Lisa juhtmeid vedada pole vaja kusagile aint akult plus ja miinus, ning siis autoenda parktulesse juhe, et kui tuled põlema pannakse siis kustutab ledid ära. või laseb 50% peale.
Aga see selleks, kuna pinge kõigub siis arvab vahepeal et auto jäeti seisma ning kustutab tuled ning paneb põlema jälle mingi aeg. Natukene vähe kasu nendest päevasõidu tuledest nii. Tuleb ikka viga ülesse otsida.

Igast tulede enda massid ja asjad on välistatud. Ledide plokk saab otse akult. Sai akupealt ka mõõdetud, kui pinge ära kukub siis 12,5 ja kui uuesti korralik laadimine tuleb siis 14 nagu naksti.
Kliima vendi järgitõmbamine seda jama ei põhjusta hetkel kuna kõikumine on ka siis kui kliima offis on.
Diagnostika selle kohaseid vigu ei näidanud.
Peab vist geneka juhtmed uuesti ülekontrollima. Mootori mass tundub korras olema. See sukk mis üleval kapoti all on. On tal veel mõni?

Või äkki kellegil on ideid kuidas ma need päevasõidu tuled korralikult toimima saan. Siis võib see pinge seal kõikuda edasi kui ta tahab.

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 19 Sept 2013 22:13

Pole siiani jälile saand sellele jamale, vahepeal leppisin juba sellega ja harjusin ära. Sai lähituledesse xenonid pandud, need ei vilgu. Pirnide tihe vahetus kadus ka sellega ära.
Aga nüüd sai panud ette led päevasõidu tuled. Osrami omad, igavesti popikad ja automaatsed. Aga jama selles et need tuled natukene liiga targad. Neil plokk vahel, saab aru ise kui auto käima pannakse. Ehk siis kui pinge tõuseb siis taipab et auto käib ning paneb tuled põlema jne. Lisa juhtmeid vedada pole vaja kusagile aint akult plus ja miinus, ning siis autoenda parktulesse juhe, et kui tuled põlema pannakse siis kustutab ledid ära. või laseb 50% peale.
Aga see selleks, kuna pinge kõigub siis arvab vahepeal et auto jäeti seisma ning kustutab tuled ning paneb põlema jälle mingi aeg. Natukene vähe kasu nendest päevasõidu tuledest nii. Tuleb ikka viga ülesse otsida.

Igast tulede enda massid ja asjad on välistatud. Ledide plokk saab otse akult. Sai akupealt ka mõõdetud, kui pinge ära kukub siis 12,5 ja kui uuesti korralik laadimine tuleb siis 14 nagu naksti.
Kliima vendi järgitõmbamine seda jama ei põhjusta hetkel kuna kõikumine on ka siis kui kliima offis on.
Diagnostika selle kohaseid vigu ei näidanud.
Peab vist geneka juhtmed uuesti ülekontrollima. Mootori mass tundub korras olema. See sukk mis üleval kapoti all on. On tal veel mõni?

Või äkki kellegil on ideid kuidas ma need päevasõidu tuled korralikult toimima saan. Siis võib see pinge seal kõikuda edasi kui ta tahab.

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 19 Sept 2013 22:13

kas sa mõõtsid seda pinge langu otse genekalt?

kui genekas ise laeb 12,5v siis viga genekas.

Üks mass on veel see on vasakul käigukasti küljes (käigukasti peal) suht halvasti nähtav.

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 19 Sept 2013 22:16

Akult mõõtsin, homme proovin geneka pealt. Ei tulnud selle pealegi enne. Ei viitsi enam välja ka minna:D

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 19 Sept 2013 22:18

Akult mõõtsin, homme proovin geneka pealt. Ei tulnud selle pealegi enne. Ei viitsi enam välja ka minna:D

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 19 Sept 2013 22:24

geneka pealt mõõtes peaks olema 0,5 v suurem pinge kui aku pealt mõõtes. Siis kõik ok.


Mõõda töötava mootoriga ja koormuse all. Hea oleks kui keegi hoiaks 1500 pööret.

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 20 Sept 2013 20:56

Täna sai vähe mõõtmisega tegeldud. Minu ajud ei oska enam midagi mõelda selle peale.
Akupealt mõõtes vaatas vastu ilusti 14,2..v genekalt mõõtes 14,25v Ehk siis kuskil 0.05v vahe kõigest. Ühendused peaks siis olema ideaalsed. Niisiis mõtlesin et las käib maja ees, tööle minekuni nagunii pool tundi aega. Käib soojaks siis mõõdan uuesti, kuna nagu sooja mootoriga esines seda pinge kõikumist just rohkem. Läksin pooletunni pärast välja tagasi, nonii led päevakad kustund. Juu siis laadimist pole. Mõõtsin 12,5v akult ja genekalt siis sama moodi nagu enne vahe ca 0,05v.
Õhtul koju jõudes mõõtsin uuesti, nii 1,5k pöördega kui ka tühikäigul mõlemal juhul 12,6v. Siis märkasin et kui ventikad järgi võtsid siis tuli ka laadimine uuesti 13,9v... Vendid seisma jäid, uuesti 12..v..
Kui järsult gaasi anda siis tekib laadimine aga kui hoida ühekohapeal pöördeid siis pinge kukub jälle. Ning kui gaas lahti lasta siis jälle tõuseb.

Nende led päevasõidu tulede järgi ka hea vaadata seda kõikumist, Kuna nende automaatika toimib laadimise pealt. Ehk siis kui pinge tõuseb ca 13...+v lähevad põlema ja muidu kustus.

Segane tekst küll aga endalgi juhe totaalselt koos, ehk ei pahandata. :frown:

Kasutaja avatar
armin81
Honda Paranoic
Postitusi: 759
Liitunud: 01 Apr 2005 22:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas armin81 » 20 Sept 2013 21:01

Äkki ikkagi genekas või pingeregulaator näitavad väsimismärke kui tühikäigul aegajalt ei lae õieti.
Mul 94a civicul väsis ka genekas ära, et madal pöördel ei olnud laadimist ja kõrgemal tuli laadimine. Paar päeva sain sõita ja siis ei aidanud ka kõrgemad pöörded. Selline on minul kogemus olnud.

Nissanil lendas midagi muud ära, sest geneka suremisest armatuuris märku ei andnud. üks hetk oli lihtsalt aku kotis ja kogu moos. lammari genekas lahendas probleemi tookord.
Soovid kolida? Eestis või üle piiri? Vaata Siia.
GSM +372 58 52 06 02

Pilt

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 5864
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

PostitusPostitas matu253 » 20 Sept 2013 21:07

geneka pingeregulaator võib ka trikke teha, elukaaslase carismal oli ka geneka sokolaad kutu ja aku tuli ei põlenud, lammari genekas aitas hädast välja.
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 20 Sept 2013 21:24

Või siis hoopis on kõik korras? ELD andur ju peakski Seda 12,....v üritama hoida.? Mõned postid ülessepoole keegi mainis ka midagi. Ja google nagu väidab ka nii.
Kas peabki siis nii olema või mis värk on?

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 20 Sept 2013 21:31

Või siis hoopis on kõik korras? ELD andur ju peakski Seda 12,....v üritama hoida.? Mõned postid ülessepoole keegi mainis ka midagi. Ja google nagu väidab ka nii.
Kas peabki siis nii olema või mis värk on?

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 20 Sept 2013 21:31

Täna sai vähe mõõtmisega tegeldud. Minu ajud ei oska enam midagi mõelda selle peale.
Akupealt mõõtes vaatas vastu ilusti 14,2..v genekalt mõõtes 14,25v Ehk siis kuskil 0.05v vahe kõigest. Ühendused peaks siis olema ideaalsed. Niisiis mõtlesin et las käib maja ees, tööle minekuni nagunii pool tundi aega. Käib soojaks siis mõõdan uuesti, kuna nagu sooja mootoriga esines seda pinge kõikumist just rohkem. Läksin pooletunni pärast välja tagasi, nonii led päevakad kustund. Juu siis laadimist pole. Mõõtsin 12,5v akult ja genekalt siis sama moodi nagu enne vahe ca 0,05v.
Õhtul koju jõudes mõõtsin uuesti, nii 1,5k pöördega kui ka tühikäigul mõlemal juhul 12,6v. Siis märkasin et kui ventikad järgi võtsid siis tuli ka laadimine uuesti 13,9v... Vendid seisma jäid, uuesti 12..v..
Kui järsult gaasi anda siis tekib laadimine aga kui hoida ühekohapeal pöördeid siis pinge kukub jälle. Ning kui gaas lahti lasta siis jälle tõuseb.

Nende led päevasõidu tulede järgi ka hea vaadata seda kõikumist, Kuna nende automaatika toimib laadimise pealt. Ehk siis kui pinge tõuseb ca 13...+v lähevad põlema ja muidu kustus.

Segane tekst küll aga endalgi juhe totaalselt koos, ehk ei pahandata. :frown:

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 20 Sept 2013 21:43

kasutaja refused müüb kasutatud varuosasi. Leppi temaga kokku ,et saad genekat ja eld anudrit prooviks. Viga võiks olla kuskil külm jootes. Loogiline oleks see ,et külmalt on see ühendus olemas, soojalt hakkab joode kas sulama või midagi ja ühendus kaob ära. Jahtub maha joote koht sulab kokku ja jälle ühendus olemas. Kuna mingisugune laadimine jääb siis ka geneka tuli põlema ei lähe.

Genekat on ka õigem mõõta koormuse all (võimalikult palju tarbijaid peaks olema taga)

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 20 Sept 2013 21:52

Miks foorum mu poste mitu korda pannud on? Läksin backiga tagasi sellest?

Eks peab uurima jah neid varuosi, hetkel Eestis ei viibi ka eks see jääb järgmisesse kuuse siis.

Mida see ELD jubin siis tegelikult teeb? Ei ürita seda 12,...v hoida? Sain millestki valesti aru? Keegi võiks selle junni mõtet vähe selgitada.

Kasutaja avatar
Jackpuuk
#Honda-Club Member
Postitusi: 5383
Liitunud: 23 Mai 2009 22:58
Asukoht: Pärnu, enamik aega garaazis, kahjuks mitte Honda pärast.

PostitusPostitas Jackpuuk » 21 Sept 2013 10:38

Kulunud harjad teevad sellist trikki. Topeltpostid tulevad back nupu kasutamisest jah. Windows 7-ga seda muret polnud, aga 8-ga ei saa seda nuppu kasutada (samuti "nutikatel telefonidel ja tahvlitel sama probleem).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
Honda CRX II gen (möirgab jälle täiel rinnal)
Honda Accord Aerodeck perevagun.
09.08.2013 sai minust abielumees (jätkuvalt abielus)
Kui sul tõesti asja on, siis helista 53 093 664

photograph
New Honda Lover
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2012 22:44

PostitusPostitas photograph » 21 Sept 2013 19:34

Eks peab geneka lammutamise ikka ette võtma kui aega tekib. Vaatame mis karul kõhus on :)

PS. mul Win7 juu siis sellega teeb ka sellist jama ikka. Chrome on browser. Mujal foorumis pole seda täheldanud.
Ja oma topelt paska ma ka kustutada ei oska siin, ehk mõni mode vms teeb asja korda.

Kasutaja avatar
Preester
Honda Guru
Postitusi: 106
Liitunud: 12 Juun 2014 18:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Preester » 15 Juun 2014 13:39

Teema on küll eelmisest aastast, kuid isiklikust kogemusest, tõsi teist marki autoga, kus autol laadimine ühtlase sõidu peale ära kadus.
Müsteerium ise nägi välja järgmine:
Tühikäigul ja lastes mootori pöörded kuni 3000 oli laadimine olematu, ehk siis testriga mõõtes alla 13 voldi, nagu ma mäletan. Lastes aga mootor korra pöördesse, ehk siis 5-6000, tekkis kohe ka normaalne laadimine mingiks ajaks.
Kuna ma ise üldiselt elektrist eriti ei jaga, võrreldes oma isaga, siis tema juurde ma vesise näoga oma muret kurtma läksingi. Kusjuures eelnevalt sai genekal vahetatud nii harjad kui ka pingeregulaator, mis mingeid positiivseid tulemusi ei andnud.
Isa lahendas mu probleemi suht kiirelt. Nimelt oli genekalt tulev ergutusvoolu juhe väga kehva ühendusega, ehk sisuliselt katkestusega. Täpsemalt - ühendus toimis ühe-kahe karvaga. Pärast juhtme asendamist korralikumaga oli kõik jälle korras.
Kas nüüd teemas algselt kirjeldatud probleemiga saab paralleeli võtta, ei oska öelda, kuid kirjeldasin ühte võimalikku probleemi lahendust isiklikust kogemusest.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Eelistan Jaapani autosid Saksa autodele, sest Jaapani autotehastes ei tööta "türklased"

Honda Accord Coupe 2,0 ATM 108kW 2000
Opel Frontera B RS Sport 2,2 MT 100 kW 1999


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline