Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

VSA anduri tuli süttib põlema armatuuris.

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

VSA anduri tuli süttib põlema armatuuris.

PostitusPostitas salim » 04 Dets 2012 20:34

Tere!

Mure selline, et kui auto köivitan, siis mingi aja pärast läheb VSA anduri tuli põlema.
Kui "nn" auto on soe juba, siis taaskäivitamisega see kaob ära ja ei ilmu tagasi.
Selline anomaalia algas külmade ilmadega.
Esinduses käidud ja ei osanud nemad ka midagi öelda, puhastasid mingid pistikud ja seadistasid VSA.

Netis ringi vaadates on see üsna tüüpiline viga, aga enamustel on ratta ABS andur läbi.
Keegi oskab vb midagi kaasa rääkida, kellel on sama mure olnud.
Viimati muutis salim, 05 Dets 2012 22:02, muudetud 1 kord kokku.

Hendri
Honda Paranoic
Postitusi: 365
Liitunud: 28 Aug 2012 11:42
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Hendri » 04 Dets 2012 21:34

Mis auto ja aasta on? Piduriõli tae normis? Veakoodi võtsid?


Inglisekeelset teksti ka veidi, ehk on abiks:
When VSA modulator/control unit detects a problem and either indicator light comes on, VSA modulator/control unit will store a DTC. VSA modulator/control unit can store any number of DTCs. The DTCs are indicated in order of ascending number. DTCs are memorized in EEPROM (non- volatile memory) and cannot be erased from memory by disconnecting battery. When 2 or more DTCs are stored in VSA modulator/control unit, trouble shoot DTCs in order of appearance. If complaint cannot be verified, establish conditions present when indicator light came on. If possible, test drive vehicle under similar conditions. If neither indicator light comes on during test drive, check for loose connectors and/or terminals. Shake wiring and connectors while diagnosing. Attempting to follow diagnostic test procedures when indicator is not lit may lead to faulty diagnosis.

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

PostitusPostitas salim » 04 Dets 2012 23:05

Accord 2003
2,4

25-1 oli vea kood. yaw rate sensor failure.

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 05 Dets 2012 07:22

Kas sul läheb ka ABS-i tuli põlema või ainult vsa tuli jääb?

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

PostitusPostitas salim » 05 Dets 2012 08:40

ABS jääb toimima. ABS tuli ei põle. On VSA ja see kolmnur hüüumärgiga.

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 05 Dets 2012 16:03

salim kirjutas:ABS jääb toimima. ABS tuli ei põle. On VSA ja see kolmnur hüüumärgiga.

Ok ja kui sa kindla seadmega said yaw anduri viga siis on see läbi. Asub juhi istme all kuskil.

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

PostitusPostitas salim » 05 Dets 2012 20:02

Kaspar_ kirjutas:
salim kirjutas:ABS jääb toimima. ABS tuli ei põle. On VSA ja see kolmnur hüüumärgiga.

Ok ja kui sa kindla seadmega said yaw anduri viga siis on see läbi. Asub juhi istme all kuskil.


Aga ma ei saa aru, miks ta siis toimib, kui auto on soe?
Kui sõidan 10-15min ja teen taaskäivituse autole, siis kõik toimib jälle.

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 05 Dets 2012 20:29

salim kirjutas:
Kaspar_ kirjutas:
salim kirjutas:ABS jääb toimima. ABS tuli ei põle. On VSA ja see kolmnur hüüumärgiga.

Ok ja kui sa kindla seadmega said yaw anduri viga siis on see läbi. Asub juhi istme all kuskil.


Aga ma ei saa aru, miks ta siis toimib, kui auto on soe?
Kui sõidan 10-15min ja teen taaskäivituse autole, siis kõik toimib jälle.

Võibolla niiskust saanud võibolla on kuskil külmjoode võibolla on seal veel midagi. Aga tavaliselt korrektse seadmega sellist viga niisama diagnostika seadmed välja loe.

Kasutaja avatar
Ralf
#Honda-Club Member
Postitusi: 5094
Liitunud: 12 Okt 2004 09:34
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Ralf » 05 Dets 2012 20:29

Lihtne, põrandamatt võib olla niiske ja andur on niiskust saanud, ning külmaga mingi ühendus jamab, kuid soojenedes saab jälle ühenduse tagasi. tahaminev kliimaava õhkab sooja peale ja sulatab anduri uuesti ülesse.
Võta see andur sealt lahti ja vaata üle pistik ning vaata üle, kas on mingit välist kahju näha. Vii andur tuppa sooja, lase korralikult ülesse soojeneda, kasvõi tööstusliku soojaõhu puhuriga, kui pliidikõrvale ei julge panna ja siis vaata, ega kuskilt istme alt veel niiske pole.
Tegelen motoriseeritud 2-3 rattalistega. Punnvõrr on abimootoriga jalgratas, motikas on retro ja bike on midagi pedaalidega. kaasaegselt õige termin on mootorratas. :D Hooldus ja lihtsam remont. kindlustuslaksud ja kohandamine sõltuvalt tingimustest ja võimalustest kuhu iganes.

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

PostitusPostitas salim » 05 Dets 2012 21:42

Ralf kirjutas:Lihtne, põrandamatt võib olla niiske ja andur on niiskust saanud, ning külmaga mingi ühendus jamab, kuid soojenedes saab jälle ühenduse tagasi. tahaminev kliimaava õhkab sooja peale ja sulatab anduri uuesti ülesse.
Võta see andur sealt lahti ja vaata üle pistik ning vaata üle, kas on mingit välist kahju näha. Vii andur tuppa sooja, lase korralikult ülesse soojeneda, kasvõi tööstusliku soojaõhu puhuriga, kui pliidikõrvale ei julge panna ja siis vaata, ega kuskilt istme alt veel niiske pole.


Tere!

Kus see andur täpselt asub?

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 05 Dets 2012 22:09

Juhi istme all asub see anudr. Et ligi pääseda sellele andurile tuleb juhi iste välja tõsa ja siis näed see andur on põranda tala küljes kinni (katte alla. kate kahe poldiga kinni). See andur on VÄGA õrn. Seda ei tohi koputada,maha kukutada,peksta jne... Anduri külge läheb veel neli juhet ,et oleks lihtsam seda tuvastada.

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

PostitusPostitas salim » 05 Dets 2012 22:13

Kui keeruline on juhi istme eemaldamine?

Kasutaja avatar
Kaspar_
Honda Paranoic
Postitusi: 678
Liitunud: 13 Aug 2011 15:58
Asukoht: Keila

PostitusPostitas Kaspar_ » 05 Dets 2012 22:30

neli polti lahti mõned pistikud kui elektriline iste ja palju jõudu ,et see välja tõsta

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

PostitusPostitas salim » 05 Dets 2012 23:13

Kaspar_ kirjutas:neli polti lahti mõned pistikud kui elektriline iste ja palju jõudu ,et see välja
tõsta


Proovin siis ära nv, eks annan teada, kuidas läks ja kas sain asja korda.

Kasutaja avatar
Ralf
#Honda-Club Member
Postitusi: 5094
Liitunud: 12 Okt 2004 09:34
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Ralf » 06 Dets 2012 01:54

Soovituslik tegutsemisviis oleks kõigepealt iste võimalikult ette tõmmata ja seljatugi ka ette lasta. Siis tagumised poldid lahti, siis iste täiesti taha lükata ja seljatugi lasta normaalasendisse. Seejärel esimesed poldid lahti, siis iste seljatoest taha poole kallutada, nii et istmepadi kerkiks ülesse ja saaks alt pistikutele ligi ja need avada (eeldusel, et neid on) ja siis kui see on tehtud, kallutada iste vastupäeva külili ja istmepadi ees juhi uksest välja keerata. Üldjuhul on nii asi toiminud ja ei kraabi midagi ära.
Sisse tagasi läheb kõik toimingud vastupidiselt tehes!
Muidugi võid ka seda proovida, et kui istmepadja oled seljatoest ülesse kergitanud ja pistikud lahti lasnud, siis kui midagi istme ja põranda vahele toeks panna, äkki saad ilma istet välja võtmata sellele andurile ligi. Tegelikult täiesti reaalne võimalus.
NB!!!! Enne kui pistikud eemaldad istme küljest, keera süütevõti "0" asendisse ja eemalda süütelukust, ning enne tagasi süütelukku seda ei pane, kui oled uuesti pistikud ühendanud!!!
Tegelen motoriseeritud 2-3 rattalistega. Punnvõrr on abimootoriga jalgratas, motikas on retro ja bike on midagi pedaalidega. kaasaegselt õige termin on mootorratas. :D Hooldus ja lihtsam remont. kindlustuslaksud ja kohandamine sõltuvalt tingimustest ja võimalustest kuhu iganes.

salim
Honda Guru
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Apr 2009 23:17

PostitusPostitas salim » 06 Dets 2012 21:07

Täna -1 kraadiga tuli enam põlema ei läinud. Täiesti uskumatu :S


Ma ise arvan, et viga on anduris, milles võib niiskus sees olla. Alati kui auto soe ja pikemalt sõidetud, siis tuli enam põlema ei hakka.
28.12 läheb VSA andur vahetusse ja siis saab teada, kas viga on anduris või mitte.

maxxl
New Honda Lover
Postitusi: 11
Liitunud: 28 Okt 2010 21:43

PostitusPostitas maxxl » 27 Jaan 2015 22:12

Tere,

Mul siis sõites hakkas põlema VSA ja ABS armatuuris. Honda Accord 2,0 2006

maxxl
New Honda Lover
Postitusi: 11
Liitunud: 28 Okt 2010 21:43

PostitusPostitas maxxl » 13 Veebr 2015 20:32

Diagnostikas käidud ja öeldi tagumine vasak abs andur ... Sai uus ostetud ja paigaldatud. Vana kätte ei saanud, pidi välja puurima plastiku... Nii probleem on ikka . Abs kustub ära süüde sisse keerates aga
( ! märk) jääb põlema ja sõites natuke hakkab VSA check control põlema... Mis võiks veel viga olla?
Kas abs uus andur vigane või sai viga uus paigaldamisel?

maxxl
New Honda Lover
Postitusi: 11
Liitunud: 28 Okt 2010 21:43

PostitusPostitas maxxl » 14 Veebr 2015 14:05

PostitusPostitatud: Laup 02 14, 15 3:1 pm Teema: Vasta viitega Muuda/Kustuta postitus Kustuta postitus Report this post to the moderators of this forum
Probeem lahendatud! Võtsin uuesti anduri ja rattalaagri lahti. Vana anduri eemaldamisel oli plastik tükke läinud vöö sisse. Seega ei andnud VSA ühendust! Peale seda ei kustunud ikka ära, oli vaja ära nullida vead. Lihtne õpetus ise diagnostika pistikusse juhe panna! 4 ja 9 omavahel ära ühendada ja VSA vaja 9 ühendada ja teine ots uksele massi.

Õpetus:
http://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-e ... ation.html


VSA nullimine:

Hüppa sõrmed 9 korpuse maandusega (olen kasutanud polt ukse hinge).
Keera süüde sisse, pärast ABS tuli kustub, vajutage kiiresti "VSA off" nuppu.
Pärast ABS süttib uuesti, vajutage kiiresti "VSA off" nuppu.
Nüüd shoud olla palju erinevaid vilgub ja fashes ja kõik tuled ABS, VSA ja kolmnurk peaks kustuma. Probleem on lahendatud. (Google translate icon_biggrin)


ABS nullimine:

1) Mine sõrmed 4 ja 9.
2) Vajutage ja hoidke piduripedaali ja süüde sisse lülitada.
3) Oodake ABS tuli välja lülitada ja seejärel eemaldada jalg piduripedaali.
4) Oodake ABS tuli sisse lülitada, siis vajutage ja hoidke piduripedaali uuesti.
5) ABS tuli peaks kustuma, siis eemalda jalg piduripedaali.
6) Oodake kaks vilgub ABS tuli. Kui see vilgub, tähendab see, et vead on kustutatud.
Manused
OBD-connector-pinout.png
OBD-connector-pinout.png (5.41 KiB) Vaadatud 3275 korda
OBD-connector-pinout.png
OBD-connector-pinout.png (5.41 KiB) Vaadatud 3275 korda


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline