Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!
2005 a. accord 2.4 a/t immo probleem!(korras)
2005 a. accord 2.4 a/t immo probleem!(korras)
Tervist, tekkis täna väikene probleem mille tõttü auto ei käivitu. Nimelt auto seisis nädal täna tahtsin auto käima panna auto käima ei läinud. Armatuuris ei syttinud immo tuligi, tavaliselt syttib see tuli ja auto laheb käima. Arvasin, et võti on vigane vms, seega proovisin varuvotit aga tulutult. Auto käima ei läinud. (mootor käib ringi kõik jutud, aga. Immo takistab kütte systeemi vms). Võtsin ka mõneks ajaks aku juhtme maha, aga seegi ei aidanud. Oskab keegi öelda mis probleem on selle immoga ?? Vaatasin ka kaitsmed yle jne. Ei leidnud miskit viga.
Viimati muutis ShadowCat, 16 Veebr 2013 23:09, muudetud 1 kord kokku.
Be Cool:)
Samas, ma votsin stange eest ära ja mõlemad esirattad. Ehk tuli kuskilt mingi immo pistik vms. Lahti ? Oskab keegi öelda kus immo ühendused on? Krt samas kui immo ei funka ( armatuuris tuli ei põle üldse)) siis peaks ta käima minema ikka. Homme helistan uurin esinduses selle immo kohta ja siis hakkan autot lammutama ja viga otsima.
Be Cool:)
ShadowCat kirjutas:Samas, ma votsin stange eest ära ja mõlemad esirattad. Ehk tuli kuskilt mingi immo pistik vms. Lahti ? Oskab keegi öelda kus immo ühendused on? Krt samas kui immo ei funka ( armatuuris tuli ei põle üldse)) siis peaks ta käima minema ikka. Homme helistan uurin esinduses selle immo kohta ja siis hakkan autot lammutama ja viga otsima.
Arvan pigem ,et viga automaat kasti asendi andueis (tüüpiline viga mustus läheb vahele ja andur ei anna õiget infi ja läheb katki). Kas süüte sisse keeramisel läheb ka korrad armatuuris põlema P ja D indikaator tuled kui jah siis peaks asi korras olema aga võid proovida panna korra N (vabakäigu) peale ja siis käivitada. Kui siis läheb käima on asendiandur kas tööd lõpetamas või seal mingi mustus ees. Immo värki seal stange all ei ole olen enda autol stanget korduvalt eemaldanud.
Kuivatasin salongi 2h puhuriga, ehk niiskust saanud vms. Panin teise aku peale milles oli rohkem voolu sees. Esindus ka ei osanud rohkemat öelda, kui aju võib liiga vähe voolu peale saada vms. ülehomme vaatan kõik pistikud üle, möödan voolu ka pistikutest, ehk seal peitub viga. Proovin seda käigukasti asendit ka muuta. Aga jah, siiani pole käima läinud
Tundub, et lähiajal on treilerit vaja auto jaoks
Aga kas immol eraldi releed ei ole ? Tuttaval on 2004 a. kia sorento sellel pidavat olema suurema külmaga see relee jamama. Võtab relee 5min välja ja paned sisse, siis kõik jälle ok.


Be Cool:)
- DH48
- #Honda-Club Member
- Postitusi: 5591
- Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
- Asukoht: Tallinn
- Telefon: +378 5110378
Immo tuli ei tee midagi ? Ka mitte süüted keerates ei lähe korra põlema või siis võtit süütest eemaldades ei vilgu ?
Kui tuluke ei vilgu siis üldiselt on pistik lahti. Kuna enda masinal immo ajab näkku siis ühendasin selle lihtsalt lahti süütelukutagant ja armatuuril tuli lakkas vilkumast(endal on vahel immot nulliv seade). Teine võimalus on ,et pirn/led läbi ja tänu sellele et auto seisis tühjeneva akuga unustas aju võtme ära (tüüpiline viga) Lahendus on teeninduses programeerimine.
Kuna sa ütled, et mootor käib ringi siis kasti viga see kindlasti ei ole. Kui oleks kasti andur paigast siis käik klõks ja mootor ei lase ringi. Pane kang D asendisse ja proovi auto käima panna. Ei tohiks midagi teha.
Eraldi on kütuserelee mis asetseb armatuuri all kunde pool. Manualist pead täpsema asukoha otsima....aga kuna tegu K2X mootoriga siis selle lühistamine ,et pump koguaeg vahel oleks ei aita kuna immo keelab pihustitel töötamise samuti. See signaal aga on otse ajust.
Mida võid lisaks proovida on aju enda pistikut korra välja võtta ja tagasi panna. Ei taha eriti uskuda, et selle asi aga mine sa tea. Võibolla tõesti halb kontakt.
Kui tuluke ei vilgu siis üldiselt on pistik lahti. Kuna enda masinal immo ajab näkku siis ühendasin selle lihtsalt lahti süütelukutagant ja armatuuril tuli lakkas vilkumast(endal on vahel immot nulliv seade). Teine võimalus on ,et pirn/led läbi ja tänu sellele et auto seisis tühjeneva akuga unustas aju võtme ära (tüüpiline viga) Lahendus on teeninduses programeerimine.
Kuna sa ütled, et mootor käib ringi siis kasti viga see kindlasti ei ole. Kui oleks kasti andur paigast siis käik klõks ja mootor ei lase ringi. Pane kang D asendisse ja proovi auto käima panna. Ei tohiks midagi teha.
Eraldi on kütuserelee mis asetseb armatuuri all kunde pool. Manualist pead täpsema asukoha otsima....aga kuna tegu K2X mootoriga siis selle lühistamine ,et pump koguaeg vahel oleks ei aita kuna immo keelab pihustitel töötamise samuti. See signaal aga on otse ajust.
Mida võid lisaks proovida on aju enda pistikut korra välja võtta ja tagasi panna. Ei taha eriti uskuda, et selle asi aga mine sa tea. Võibolla tõesti halb kontakt.
Võtab vaevaks ja heidab kerge pilgu "aju" enda peale. Kui seal näha oksüdeerumise jäljed, siis kruvi maha ja vaata sisse. Mõnel juhul kui kahjustus algstaadiumis saab trükiplaadi pesu ja uuesti ülelakkimisega hakkama. Kui tõsisem jama siis ei ole muud varianti, kui uus "aju" otsida. Neil kipub selline oksüdeerumise värk kallal käima.
Asjad nii kaugele jõudnud, et kuivatamine, pistikute puhastamine ja kontaktide üle vaatamisest oli kasu
sain auto käima
aga viga on/oli pea relee halvas kontaktis või lihtsalt relee vigane. Esmaspäeval panen sinna uue relee ja asi peaks toimima
See immo pirn oligi läbi
Aitäh kõigile kes mind aitasid









Be Cool:)