Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

maki probleem.

Kasutaja avatar
JU57FL1P
Honda Paranoic
Postitusi: 355
Liitunud: 27 Juul 2013 10:27

maki probleem.

PostitusPostitas JU57FL1P » 10 Mär 2014 21:03

Nonii, natuke imelik on teemat teha ja google ei aidanud, nimelt kakkusin maki välja, proovisin sõbra makki tööle saada, ei saanud, siis enda maki panin vahepeal tagasi, töötas, pärast kakkudin lahti ka nö tehase stereo pistiku, mis tagapool oli, sinine lai pistik, peale seda enda makk ega ükski teine tööle ei lähe, kaitsmed korras, juhtmeid näppisin, ei tööta.
Samas vool tuleb sisse ja plaadi lükkab välja ja tõmbab sisse.
Klemmid paistsid igalpool korras olevat. Netist juhtmestiku diagrammi ei leidnud, et kus on juhe mis süütega maki tööle peaks panema, kuna too on hetkel peamine kahtlusalune. Autoks siis 99 civic ek3 sedaan . Google pakkus vaid vanemate civicute diagramme, kuid kas need ka kokku istuvad? Juhtmestikku liigutades ikka makk pilti ette ei võta.

Puhas müsteerium juhtum. Kui asja ei saa siis tuleb eesmine konsool lähipäeval lahti ja vaatan kõik üle.

Äkki kellegil on siukest juhust olnud?

Kasutaja avatar
armin81
Honda Paranoic
Postitusi: 760
Liitunud: 01 Apr 2005 22:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas armin81 » 10 Mär 2014 22:33

Ma just hiljuti lahendasin ühte pornot. 96-00 aasta civicu manual otsi omale. Kasulike asjade all oli link ka olemas. Aga siis juhtmed manualist:
Red/blk - Lights on Signal
Wht/blu - Constant power (tuning memory)
Yel/red - ACC (Main stereo power supply) see peaks süütest tulema?
Red - Dash lights brightness controller
Blk - Ground
Kõlari juhtmed välja ei toonud. Noid peaks siis 8tk järgi jääma.
Kui manuali saad siis lk 23-192.
Soovid kolida? Eestis või üle piiri? Vaata Siia.
GSM +372 58 52 06 02

Pilt

Kasutaja avatar
JU57FL1P
Honda Paranoic
Postitusi: 355
Liitunud: 27 Juul 2013 10:27

PostitusPostitas JU57FL1P » 11 Mär 2014 16:38

Saingi korda selle risu, probleem oligi selles et ACC juhe sai liigse kakkumise tõttu vigastada, kuid taga ajamiseks oleks vaja armatuur maha kakkuda. Leidsin lihtsama lahenduse ja kasutasin ära 2 traati ja lülitit, millega tavaliselt veakoode vaatan. Tolle constant power ja acc juhtmesse ning makk hakkab tööle. Lüliti jätsin vahele sest süütest omenemata töötab makk alati. Hea lihtne välja lülitada.

Kasutaja avatar
JU57FL1P
Honda Paranoic
Postitusi: 355
Liitunud: 27 Juul 2013 10:27

PostitusPostitas JU57FL1P » 20 Apr 2014 23:09

Lõpuks viga otsides... kaitse läbi, aga ilma põlemisjälgedeta ja peenelt, nii et vaadake korralikult need üle kui peaks tekkima siuke olukord.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline