Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

TypeR immo viga

Kasutaja avatar
ccve
Honda Paranoic
Postitusi: 300
Liitunud: 11 Veebr 2009 18:00
Kontakt:

TypeR immo viga

PostitusPostitas ccve » 14 Veebr 2015 16:41

Võidusõidukal sai juhtmestiku harutatud ning eemaldatud kõik ebavajalik. Tuledejuhtmestik, uste jne. Otsast arutama hakatud ning korralikult ebavajalik välja poogitud. Mootori juhtmestiku ei näppinud.

Nüüd enam auto ei käivitu :) Mootor ketrab. Sädet pole ja kütusepump ei käivitu. Armatuuris roheline võtme kuju ka ei sütti enam. Järelikult seotud midagi immoga?
Süütelukust ja selle kõrval olevast karbist (järelikult immo?) ei näppinud otseselt midagi, kuigi 1 juhe sealt siiski eemaldatud sai. Süüdet sisse keerates tuleb sinna vool peale. Ise kahtlustan esialgu selle juhtme puudumist.

Googeldasin kuid ei leidnud skeemi, et esialgu see tagasi vedada omale kohale ning siis proovida.
Puudu on halli värvi juhe ja süüteluku tagant.

Pilt

Super oleks kui keegi targem leiaks mulle skeemi või ütleks kuhu see ühendada tuleb, et proovida kas viga seisneb selles.

Teiseks küsimus kas ise on võimatu/liialt raske üldse immot vahelt võtta?
Ning kas olen õigesti arusaanud, et Hondata lisandumisega immo üldse kaob? Lähikuudel ka see autole lisandub.

Kasutaja avatar
DH48
#Honda-Club Member
Postitusi: 5589
Liitunud: 21 Jaan 2003 10:14
Asukoht: Tallinn
Telefon: +378 5110378

PostitusPostitas DH48 » 14 Veebr 2015 18:57

Kui immot ei oleks siis vilguks spidol võti.


Küsimus aga selline kas inerts lüliti jäi alles ?


Selgita ka mis on "ebavajalik" K20 puhul on vajalik ka kaitsmekarp (salongi oma) kui ei taha mootorituld.

Paned ehk kirja PM-i et mis eemaldasid. Siis saaks edasi uurida ja aidata. Ei ole välistatud ka et nullisid ajul immo ära ja ei tunne võtit ära.


Kui Kpro.d ei plaani tellida siis telli K-swap box ...immo ja multiplexer bypass....sõltuvalt kuskohast ostad...kuni 200 EUR võib maksma minna
Projektid ...projektid ...projektid....ajab ikka peast lolliks :P
Pilt

Kasutaja avatar
ccve
Honda Paranoic
Postitusi: 300
Liitunud: 11 Veebr 2009 18:00
Kontakt:

PostitusPostitas ccve » 14 Veebr 2015 20:36

DH48 kirjutas:Kui immot ei oleks siis vilguks spidol võti.


Küsimus aga selline kas inerts lüliti jäi alles ?


Selgita ka mis on "ebavajalik" K20 puhul on vajalik ka kaitsmekarp (salongi oma) kui ei taha mootorituld.

Paned ehk kirja PM-i et mis eemaldasid. Siis saaks edasi uurida ja aidata. Ei ole välistatud ka et nullisid ajul immo ära ja ei tunne võtit ära.


Kui Kpro.d ei plaani tellida siis telli K-swap box ...immo ja multiplexer bypass....sõltuvalt kuskohast ostad...kuni 200 EUR võib maksma minna


Kuna tegemist juba aastaid Ringraja autoga siis inertslüliti oli eemaldatud juba eelnevalt.
Eemaldatud sai: esi- ja tagatulede juhtmestik, ustest tulev juhtmestik, välistemp. anduri juhtmed, juhtmed mis tulid suunatulede-kaugtule kangi tagant, lisaks paar lahtiselt vedelenud pistikud armatuuri tagant ning lahtiseid juhtmeid (olid läbi lõigatud eelneva omaniku poolt ning lihtsalt rippusid). OBD pistik sai ka eemaldatud.

Nagu eelmises postituses mainisin siis Hondata lisandub ka selle või järgmise kuu jooksul.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline