Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

mtd
Stock user
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Veebr 2018 13:00

2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

PostitusPostitas mtd » 22 Veebr 2018 16:40

Kas kellelgi on viisakaid täppisteadmisi, kuidas Hondadel salongisoojendus toimib? Mureks on 2005 a FRV (2.2 CDTI), mis külma mootoriga salongi soojendades akut ära kipub kurnama, kui väljas temperatuur alla nulli langeb. Praegune ilm ei tee just headmeelt ja otsad kipuvad ka igapäevaselt liiga lühikesed olema, et lihtsalt käega lüüa. Endal kahjuks Hondaga varasemad kogemused puudu, eurooplastel ja ameeriklastel ei mäleta, et sellist muret näinud oleks.

Praegu tean niipalju:
  • Laadimispinge tühikäigul on kenasti 13.8-14.1V, kui külma mootoriga salongisoojendus välja lülitata (antud isendil tähendab see temp "Lo" peal, A/C sisse-välja lülitamine muudab pinget ca 0.1V võrra, seega sealt muret ei otsi)
  • Kui salongisoojendus sisse lülitada (külm mootor), langeb laadimispinge tühikäigul 11.2V kanti.
  • Kui mootor on soe ja soojendus sees, on laadimispinge ka tühikäigul ilus, ca 13.9V
Alguses arvasin, et genekas on õhtule minemas, mis oli ka tõsi. Aga kui pärast geneka renoveerimist sama jama jätkus, tekkis kahtlus, et mingi muu asi on veel peetis. Ehk oskab keegi siit mulle tarkust juurde anda.

Praegu on pähe jäänud sellised küsimused tiksuma, millele vastust ei oska kusagilt otsida.
  • Kas FRV-l või mõnel sarnasel loomal on jaheda mootori korral salongisoojendusse peidetud elektriline lisaküte? Kui jah, siis kust teda ja tema probleeme otsida võiks? Millegipärast ei taha uskuda, et see küte geneka nii kuivale peaks tõmbama.
  • Või ongi FRV generaator kergelt aladimensioneeritud tühikäigu ajaks (võrreldes võimaliku kogutarbega)? Samas tundub see endale kahtlane, kuna sisselülitatud soojendusega on külma mootori 1600 pöörde peal pinge ikka veel veidi madal - nii 13.1V.
  • Mis on levinumad mured sarnase teema juures?
Igal juhul olen väga tänulik, kui kellelgi häid ideid on, mida edasi uurida. Suht pläss on pidevalt naise autole täkku andmas käia, võiks ju naistepäevaks lahenduse välja mõelda :gent:

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: 2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

PostitusPostitas tets » 22 Veebr 2018 17:37

Crv'l oli mul sama häda, aitas kaitsme eemaldamine.

mtd
Stock user
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Veebr 2018 13:00

Re: 2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

PostitusPostitas mtd » 23 Veebr 2018 09:21

Mis kaitsme sa CRV-l välja tõmbasid? Ja kui sa ütled, et "eemaldamine", siis see ilmselt tähendab, et lõikasid mingi funktsiooni välja süsteemist?

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: 2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

PostitusPostitas tets » 23 Veebr 2018 13:57

Alustan algusest.
Oli külmem ilm, panin auto maja ees käima, ise lippasin tuppa tagasi. 10-20 minuti pärast naastes akutuli põles, jõudsin juba igasugu koledaid mõtteid mõelda, et kas on genekas või aku nahkas, või hoopis midagi hullemat.
Kõne esindusse rahustas mind maha, et tulgu ma läbi, saab abi.
Igatahes seal eemaldati kapoti all olevas kaitsmekarbis üks 40 amprine kaitse, selline suurem ja tummisem. See pidigi olema selle elektrilise soojendi oma.
Igatahes nüüd seda muret pole, et aku tühikäigul ennast tühjaks laeks.
Seal karbis on neid suuri kaitsmeid mitu (oli veel poldi/kruviga fikseeritud), vaevalt et Hrv ja Crv kaitsmete asetsus sama on, peast ei mäleta, äkki oli mindi sikk-sakk sümbol ka kaitsmekarbi kaanel mis peaks viitama soojendusele?
Seda nüüd küll, auto soojeneb nüüd aeglasemalt.
Kui huvi, võin kasvõi kaitsmekarbist ning eemaldatud kaitsmest pilti teha?

mtd
Stock user
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Veebr 2018 13:00

Re: 2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

PostitusPostitas mtd » 27 Veebr 2018 10:06

Tänud lähemalt rääkimast, sain vähemalt targemaks. Samas on nii, et amputeerimist ma raviks ei pea, nii et jätkan veel otsimist :)

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11748
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: 2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

PostitusPostitas HoCi » 27 Veebr 2018 10:58

Hm, peaks vaatama endal accordil ka. Ma ei saa küll aru, et seal mingi lisaküttekeha oleks. Päris halvasti läheb disla soojaks ikka võrreldes bensiinikaga.
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
RACE.EE - Hondale LSD, Peaülekanded, Sünkronisaatorid ja palju muud.
Pilt

Kasutaja avatar
tets
Honda Paranoic
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Dets 2006 18:23
Asukoht: viljandimaa

Re: 2005 2.2 CDTI FRV salongisoojendi voolutarve

PostitusPostitas tets » 27 Veebr 2018 11:10

Ega seal midagi muud väga teha polegi.
Asi on niimoodi mõeldud, et alustad kohe sõitu ning mootor saab soojaks, elektriline soojendus lülib välja ja aku laadimine normaliseerub.
Kurjajuur ongi selles, et hommikul paned auto käima, puhur esiklaasi peale, tagaklaasisoojendus, mõni paneb istmikukütte ka veel järgi ning jätad kohapeale tiksuma.
Siis jääbki laadimisest vajaka.


Mine



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist