Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Accord-i aku

Kõik teemad, mis on seatud Accordi remondiga
Tasane
Stock user
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Mär 2010 21:56

Accord-i aku

PostitusPostitas Tasane » 19 Nov 2017 20:48

Olen äsja saanud accordi omanikuks ja esimene automaatkastiga isend. Küsimus nimelt et olen kuulnud et mõnedel masinatel ei tohiks aku klemme lahti ühendada niisama et juhtmetel peaks voolu teise aku pealt peale jätma näiteks, et elektroonikat lolliks ei keeraks. Kas 2006 accord automaat kastiga võib juhtuda et pärast klemmide lahti olekut võib käigukast segast panna ja makk küsib koodi?
Tänan kõiki kes vastasid.

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1864
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas MarkkoN » 19 Nov 2017 21:25

Miski muu ei tohiks lolliks minna, kuid makk suure tõenäosusega küsib koodi. Ja koodi saad esindusest teada, kui vaja.

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5757
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas Raigo » 19 Nov 2017 21:58

MarkkoN kirjutas:Miski muu ei tohiks lolliks minna, kuid makk suure tõenäosusega küsib koodi. Ja koodi saad esindusest teada, kui vaja.

Honda esindus küsib ka selle ette raha ?

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1864
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas MarkkoN » 20 Nov 2017 09:35

Meie ei ole küsinud. Kuidas teistel, ei oska öelda.

raido90
Honda Lover
Postitusi: 34
Liitunud: 29 Sept 2015 14:32

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas raido90 » 20 Nov 2017 12:47

Mul 2006 alguse Accord ja suvel sai seda makki kõvasti välja võetud. Proovisin teist makki asemele panna ja siis ei küsinud kummalgi koodi

Kasutaja avatar
Murupallur
New Honda Lover
Postitusi: 17
Liitunud: 12 Aug 2017 10:34
Asukoht: Tapa
Telefon: 56631900

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas Murupallur » 21 Nov 2017 16:20

Endal ka 2006 AT Accord. Vahetasin just hiljuti akut. Midagi ei juhtunud, aint kellaaeg läks valeks ;)

Kasutaja avatar
al101
Honda Paranoic
Postitusi: 463
Liitunud: 30 Sept 2008 18:24

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas al101 » 26 Dets 2017 11:00

2006 Accordi kohta ei tea, aga minu 2008 Accord 8nda generatsiooni oma siis, selle makk küsib küll koodi.
Sellepärast sai ka esimene akuvahetus tehtud laadijaotsad peal, kuna algul mul koodi polnud, hiljem sain selle esindusest.

Kui koodi küsisin, siis mulle öeldi esindusest, et esimene kord on tasuta, aga teine kord tahavad raha.
Kahjuks polnud eelmine omanik, mulle koodi kaasa andnud.
Ma ütleks, et sellised koodid on pigem autoomanikule tüliks, kui kasuks.

Kasutaja avatar
Ralf
#Honda-Club Member
Postitusi: 5094
Liitunud: 12 Okt 2004 09:34
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas Ralf » 19 Jaan 2018 00:12

Ma ei tea, kuidas uuematel, kuid 2000 aasta Accordil teeb mootori aju restardi, kui liiga kaua oled aku vahetamisega aega raisanud (orjenteeruv aeg on vist 10-15sekundit, sest nii kaua keskmiselt laevad kondekad ennast maha) Peale seda on vaja uuesti õpetada selgeks tühikäik, sest muidu ta küll jah õpib kuidagi, kuid liiga kaua läheb selleks aega, orjenteeruvalt nädal aega mööda linna ringi sõites. :).
Seega kui vähegi võimalik ja ohutu, siis enda mugavuse nimel oleks hea kui teine aku kõrvale krokudega tõsta, vahet pole, kas see on siis tsikli, murutraktori või mõne teistsuguse masina oma. Peaasi et 12V oleks nominaal pinge. Kindlasti ei kõlba induktiivlaadija, va.juhul kui seal pole eraldi pideva toite valikut. Miks, sest induktiivlaadijad ei hakka tööle, kui nad ei tunne aku olemasolu!
Samas jaapanlane on suht lollikindel, katastroof pole kui lisatoidet pole. Sakslane, eriti BMW on selline, et kui soovid kõike õigesti teha, siis enne peab arvutiga sisse minema ja ajule teadma anda, et nüüd toimub aku vahetus ja isegi täpsemalt milline aku peale läheb, kui see on erinev olemas olevast. Samas ütlen ausalt, neid BMW omanike kes seda väikest nüansi teavad on mõni üksik ja enamus vahetavad samuti nagu kõik teised, otsad maha, uus aku peale ja otsad tagasi, käivitavad ja sõit jätkub enda arusaamata, et tegelikult pole tehasest sedasi ettenähtud. :) Aga ega keegi ei ütle ka, mis seal tegelikult vahet on, kui just mõni märguande lamp põlema armatuuris ei sütti. :D
Seega alati on soovituslik ja endale mugavam lisa toide ühendada, kuid tegelikult midagi eluohtliku ei juhtu, kui ei ole toidet.
Mida elektroonika absoluutselt ei salli, kui aku pinge langeb alla ettenähtud tööpinge, tühjakslaadimine mis iganes tarbijaga ja siis pinge kiire tõstmine - teise aku pealt täkutamine nä'iteks. Vot saee rikub elektroonikat rohkem.
Muidugi ei tasu unustamast ka mõningasi autoalarme, mis peale aku juhtmete ühendamist koheselt soovivad puldi peal nuppude näppimist!
Tegelen motoriseeritud 2-3 rattalistega. Punnvõrr on abimootoriga jalgratas, motikas on retro ja bike on midagi pedaalidega. kaasaegselt õige termin on mootorratas. :D Hooldus ja lihtsam remont. kindlustuslaksud ja kohandamine sõltuvalt tingimustest ja võimalustest kuhu iganes.

Kasutaja avatar
al101
Honda Paranoic
Postitusi: 463
Liitunud: 30 Sept 2008 18:24

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas al101 » 19 Jaan 2018 19:49

Mul on kaks korda saanud 2008 2,0 115kw Accordil aku tühjaks, ma ei mäleta, kas esimene kord oli päris tumm, aga teine kord oli ja 2-3 päeva oli ta seisnud.
Seega ma ei tea, kaua ta ilma elektrita oli põhimõtteliselt, aga pool päeva kindlasti, samuti on summuti keevitamise jaoks olnud toide maas pool tundi kindlasti.
Mitte midagi pole juhtunud peale maki koodi alla mineku.
See käis minu Accordi kohta, teiste omade kohta ei tea.

harz
Stock user
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Aug 2006 11:09

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas harz » 29 Okt 2018 09:50

Tere

Accord, 2.0 bens, 2006
Akut vahetasin ~4 aastata tagasi ja nüüd jälle surnud.
Vaja uus osta ja mõtlesin, et kas keegi on natuke suurema aku ka sinna vahele surunud kui see 45Ah

Kui see aku plastist alus ära võtta siis võiks äkki midagi suuremat sinna minna.
Kas keegi on pannud ja kui siis millise?

Aitäh

3rik
Honda Guru
Postitusi: 175
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas 3rik » 29 Okt 2018 10:27

On võimalik suurem sinna vahele ratsida, aga mida see annab?
Aku tuleks vähemalt 1 kord aastas laadija otsas täis laadida (sõltumata, kui pikki sõite tehakse).
Korralikult hooldatud aku toimib ca 8-10 aastat.
Täiendavalt tasuks üle vaadata käivitusvoolu tarbijad ehk kas starter on veel värske, massi juhtmed jne.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
MarkkoN
Honda Paranoic
Postitusi: 1864
Liitunud: 26 Mär 2015 13:50
Asukoht: Jõhvi

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas MarkkoN » 29 Okt 2018 11:04

Ega see suurem aku halba ka ei tee (muidugi, mõistuse piires, 100Ah on ilmselt liiast :D ), seda enam, kui inimene sõidab ehk lühikesi linnaotsi ja nt korteris pole väga varianti kuskil laadida ka. Sama häda oli ka vanadel CR-V´del. Ise viskasin sealt ka 45Ah aku minema, sai pandud mälujärgi vist 62Ah ja toimetas nagu maasikas. 45Ah kippus teinekord ikka tühjaks minema suurte külmadega, aga suurema akuga probleeme polnud. Accordil on sama loogika- viska see plastist alus ära ja pane soovi korral suurem aku.

3rik
Honda Guru
Postitusi: 175
Liitunud: 03 Mai 2014 21:37

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas 3rik » 29 Okt 2018 11:31

Kui tarbid rohkem, kui tagasi laed, siis ei oma tähtsust kui suure mahutavusega aku seal vahel on. Ühel hetkel kasutad selle ressurssi nagunii ära ning kui genekas pole piisavalt suure laadimisvõimsusega, siis ei laegi seda suuremat akut täis.
Ehk piltlikult näiteks: kui sul on 2000 mAh telefoni aku ning selle jaoks ette nähtud tehaselaadija laeb selle täis 2 tunniga, siis ainult aku vahetusega 4000 mAh peale ei suurenda selle telefoni vastupidavust, kui laadida seda sama laadijaga sama kaua. Ehk suurem aku jääb ikka pooltühjaks ning suuremast mahutavusest kasutegurit ei teki. Lisaks kui sa nagunii ei lae seda korralikult täis, vaid laed 7% tarbimise korral ainult 5% tagasi.

Jah, sõidan ka linnas lühikesi otsi ning elan korteris, aga 1 kord aastas ikka leiad selle hetke, et aku tuppa vedada ja juhe taha panna. Ning kui -30 kraadi pealt (originaal 12 aastat vana) starter kinni külmub, siis ei aita ka 100 Ah akust. Määre asendub veega, mis omakorda raskendab käivitamist, kulutab rohkem voolu ning võib olla põhjuseks, miks tundub, et originaalmahutavusega asjast jääb väheks, sest tuleb kauem käijata.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue

Kasutaja avatar
matu253
Honda Paranoic
Postitusi: 6121
Liitunud: 13 Mär 2008 15:13
Asukoht: Viljandi, V6hma, P6ltsamaa, 56811599
Telefon: 56811599
Kontakt:

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas matu253 » 29 Okt 2018 14:16

+1
GOOD RICE! :gigi:
M/V: arvuti juppe
1km -> 180km/h
Save The SOHC-s

cdc
New Honda Lover
Postitusi: 10
Liitunud: 13 Juun 2014 12:50
Asukoht: Tallinn

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas cdc » 31 Okt 2018 17:56

harz kirjutas:Tere

Accord, 2.0 bens, 2006
Akut vahetasin ~4 aastata tagasi ja nüüd jälle surnud.
Vaja uus osta ja mõtlesin, et kas keegi on natuke suurema aku ka sinna vahele surunud kui see 45Ah

Kui see aku plastist alus ära võtta siis võiks äkki midagi suuremat sinna minna.
Kas keegi on pannud ja kui siis millise?

Aitäh



Mul endal täpselt sama plaan, et panna suurem alusplate ja aku. Interneti avarustest selline soovitus:
https://www.youtube.com/watch?v=31AfdoQJItc

Aga kes meil siin müüb selliseid Honda detaile:

31521-SDB-A00 Box, Battery
31531-SDB-A00 Cover, Battery
31512-SDB-A01 Plate, Battery Setting
31513-SP0-010 J-Bolt, Battery Setting (2 required)

Sooviksin osta.

Aitäh.

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11851
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas HoCi » 01 Nov 2018 10:45

Lammarist disla küljest ehk? :)
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS -TÜHJENDUSMÜÜK :pray:
Pilt

cdc
New Honda Lover
Postitusi: 10
Liitunud: 13 Juun 2014 12:50
Asukoht: Tallinn

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas cdc » 06 Nov 2018 14:46

Leidsin ühest lammutusest. Minu jaoks case closed.

Kasutaja avatar
al101
Honda Paranoic
Postitusi: 463
Liitunud: 30 Sept 2008 18:24

Re: Accord-i aku

PostitusPostitas al101 » 27 Jaan 2019 12:11

3rik kirjutas:Kui tarbid rohkem, kui tagasi laed, siis ei oma tähtsust kui suure mahutavusega aku seal vahel on. Ühel hetkel kasutad selle ressurssi nagunii ära ning kui genekas pole piisavalt suure laadimisvõimsusega, siis ei laegi seda suuremat akut täis.
Ehk piltlikult näiteks: kui sul on 2000 mAh telefoni aku ning selle jaoks ette nähtud tehaselaadija laeb selle täis 2 tunniga, siis ainult aku vahetusega 4000 mAh peale ei suurenda selle telefoni vastupidavust, kui laadida seda sama laadijaga sama kaua. Ehk suurem aku jääb ikka pooltühjaks ning suuremast mahutavusest kasutegurit ei teki. Lisaks kui sa nagunii ei lae seda korralikult täis, vaid laed 7% tarbimise korral ainult 5% tagasi.

Jah, sõidan ka linnas lühikesi otsi ning elan korteris, aga 1 kord aastas ikka leiad selle hetke, et aku tuppa vedada ja juhe taha panna. Ning kui -30 kraadi pealt (originaal 12 aastat vana) starter kinni külmub, siis ei aita ka 100 Ah akust. Määre asendub veega, mis omakorda raskendab käivitamist, kulutab rohkem voolu ning võib olla põhjuseks, miks tundub, et originaalmahutavusega asjast jääb väheks, sest tuleb kauem käijata.



Tahaks su juttu päris palju parandada.
Nimelt, generaatori võimsus ei ole aku puhul piirja, sest enamus aega kulub aku laadimiseks nagunii väike osa generaatori võimsusest, sest vähegi tänapäevastel autodel on need 70-100A kenasti.
Ma ei mõista, kust tuleb see laialt levinud müüt, et suuremat akut ei jõua generaator täis laadida? Jõuab küll, see lihtsalt võtab kauem aega, muud vahet mitte midagi, lisaks, hoiab suurem tühi aku, kauem suurt laadimisvoolu üleval 30-50A voolu näiteks, mis tähendab ,et ta sel hetkel laeb summaarselt kiiremini, kui väiksem aku.
Kuid jääb kehtima põhimõte, peale käivitust peab auto mootor töötama nii kaua, et aku saaks laetud.
Kui sõita palju lühikesi otsi, oleks mõistlik sõita ringiga ja vahepeal ka mootor tühikäigule tööle jätta ,et ära laeks ja mõnikord võib olla vajadus ka akut eraldi laadida, laadijaga.

Tõsi, seda räägin ka mina, et akusse tuleb panna tagasi sama vool, kui sa sealt võtad, kui seda ei tee, saab ka 1000Ah aku tühjaks, täiesti tõsi.
Kuid Eesti kliimas peab kindlasti olema mõistlik aku, see tagab piisava voolutagavara ja ka pikema aku eluea, suuremad akud kannatavad paremini, suure voolu võtmist, nagu käivitamine seda on.

Kui sa paned mobiilile suurema aku, siis see kestab kauem, miks sa peaksid teda sama kaua laadima? Sa lased mobiilil lihtsalt kauem laadida, see oli vanasti väga tavaline asi, et mobiilile osteti paks aku, isegi osadele nutitelefonidele sai seda alles hiljuti osta, koos teistsuguse tagakaanega.

Starteri rike on muidugi midagi muud jah, mis tuleb kindlasti korda teha.

Ise kasutan 48Ah Yuasa akut ja saan sellega hakkama, tõsi, mul auto garaazis ka, kuid isegi leian, et Eesti kliimas peaks ikka 60Ah aku olema.
Hea näide on kasvõi see, kuidas mul vanale tööautole, Transit, pandi kaks akut, 2x85Ah 12V, ehk siis paralleeli ja kokku teeb see 170Ah, mitte mingit probleemi, kõik töötas, väga kenasti.
Aga tõsi, kui pead autot hullult käiama ja selleks paned suurema aku, siis tapab see nii akut, kui ka starterit ja siis on autoga midagi valesti.
Tõsi, teinekord pole vana kulunud autoga, teist valikut, eriti veel vana diisliga.

Kuna siin 100Ah akut mainiti, siis sellega ei juhtuks ka Accordi peal mitte midagi, töötaks väga kenasti, lihtsalt see ei mahu sinna ja pole mõtet seda sinna panna.
See jutt, et aku tuleks aastas korra täis laadida ei pea küll paika, ma ei tea, kust see on tulnud, aga sellest pole mitte mingit kasu.
Kui sa sõidad autoga piisavalt palju jutti nii, et sul aku on alati laetud selle tulemusel, siis ei juhtu mitte midagi.
Sa võid ju laadijaga aku pinge laadida veidi kõrgemale, kui auto generaator seda teeb, aga see ei anna midagi, see kõrgem pinge kaob sealt esimese käivitusega või mingid päevad auto seismise ja lekkevoolu tarbimisega.
Lisan ka seda, et mida suurem aku, seda rohkem hakkab ta vanaks saades laadimisvoolu üleval hoidma, see miinus on tõesti.

Ma olen ikka mõelnud, kust kohast need müüdid tulevad?
Isegi osad autoremonditöökojad levitavad neid, tõsi autoelektrist ei saa tava remondimehed tihti aru piisavalt.
Teine teema võib see olla, et igaks juhuks öeldakse, et inimene, kes asjast midagi ei tea, ei hakkaks toppima mingit hullu akut oma autole ja kes võibolla sõidab nii, et ei lae akut ära, siis igaks juhuks laeks seda.
Ainuke asi, et kui pidevalt lühikesi otsi sõita, siis korra aastas laadimine ei aita, pigem iga nädal siis juba, peaks laadima.
Mina ikka sõites mõtlen, et aku saaks laetud, ei käivita suvalt palju korda, iga 500m peale, eriti talvel külmaga, kuna siis ei võta aku voolu vastu ka niipalju ja käivitus tarbib ka rohkem.

Kui rääkida veel tarbijatest, siis oma Accordil mõõtsin laadimisvoolu.
Panin enamiku tarbijaid järgi ja laadimisvool kukkus vaid 4A jagu. Tulede põlema panek või kustutamine, võib öelda, et ei muutnud midagi.
Panin auto käima, laadimisvool üle 30A, siis hakkas kukkuma paraja kiirusega, alla 30A, mõne hetke pärast alla 20A ja siis mõne aja pärast juba alla 10A ja lõpuks 5A, kuna aku oli enamus täis.
Generaatori võimsust ma pole ekstra vaadanud, aga küllap ta sinna 100A kanti on, ehk siis sellest puudu ei jää.