Tere,
Mure järgmine: ühtlase sõiduga hakkab auto nõksutama. Annad gaasi ja mure kaob. Teinekord on seda teinud ka kohapeal seistes tühikäigul.
Autoks siis CRV 2007, 2,0 bens automaat.
Ettetänades!
Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!
CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
EP3 Type-r
-
- New Honda Lover
- Postitusi: 19
- Liitunud: 24 Apr 2018 22:19
- Asukoht: Tallinn
- Telefon: 55674725
- Kontakt:
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Teeb enamasti sooja mootoriga või koguaeg? Kui sooja mootoriga, siis võimalik , et mõni süütepool hakkab alla andma või süüteküünlad löövad üle.
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Ma julgeks väita et olenematta mootori temperatuurist, kuid pean igaks juhuks üle proovima.
Vahetan prooviks küünlad ära, vaatan kuidas mõjub
Tänud vastamast!
Vahetan prooviks küünlad ära, vaatan kuidas mõjub

Tänud vastamast!
EP3 Type-r
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Viga tuvastatud: vahetust vajas käigukasti turbiin. Kuludest: tutikas turbiin (esinduses) 1850.- õli ~30eur/l (7l vaja) + vahetus ca 500.- (esinduses).
Alternatiiv: turbiine taastatakse Lätis, kuid leiab ka siit hind 280-300eur (enda oma pead andma ära), õli Motul ca 10eur/l (kogus 7l), vahetus 200-300eur (oleneb kuhu viia).
Ehk siis esinduse kulu kokku ~2500eur
Alternatiiv kokku ~650eur
Alternatiiv: turbiine taastatakse Lätis, kuid leiab ka siit hind 280-300eur (enda oma pead andma ära), õli Motul ca 10eur/l (kogus 7l), vahetus 200-300eur (oleneb kuhu viia).
Ehk siis esinduse kulu kokku ~2500eur
Alternatiiv kokku ~650eur
EP3 Type-r
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Oskate äkki öelda, kes neid turbiine Eestis taastab?
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Taastamisega tegeleb koht nimega "automaatkast" Tuuliku tee 2, Tallinn www.automaatkast.ee
levcom kirjutas:Oskate äkki öelda, kes neid turbiine Eestis taastab?
EP3 Type-r
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Saaga jätkub: peale turbiini vahetust kadus varasem viga. Asendus see viga uute huvitavate vigadega. Külma mootoriga kui hakata kohe sõitma, teeb kast ülimalt koleda kolksu (justkui lööks käigu jõuga sisse), millele järgneb ebanormaalselt kole ragin, müra jne. Lisaks käik mis sisse läheb ei tundu olevat õige, ehk esimese asemel pigem 2 või 3. Proovid seisma jääda, siis auto ei aeglustu vaid üritab jõuga edasi suruda, mis päädib auto välja suremisega kuna vaja ju ikkagi enne ristmiku pidama saada... Kui nüüd jääda seisma, lasta mootoril ja kastil soeneda, siis kaovad helid ja mured ja sõidab nagu korras auto.
Mainin ära, et õli ei läinud originaal! Õliga koos vahetasin ära ka kasti välise õlifiltri, sisemist ei vahetanud (kuna esinduses polnud ja lisaks öeldi, et pole ka kunagi läbi köinud seda varuosana).
Kui hommikul aga lasta mootoril soeneda ja alustada sõitu ülimalt vaikselt, siis antud asju ei juhtu.
Kellel sellist asja juhtunud on? Mida võiks kahtlustada, mida kontrollida?
Mainin ära, et õli ei läinud originaal! Õliga koos vahetasin ära ka kasti välise õlifiltri, sisemist ei vahetanud (kuna esinduses polnud ja lisaks öeldi, et pole ka kunagi läbi köinud seda varuosana).
Kui hommikul aga lasta mootoril soeneda ja alustada sõitu ülimalt vaikselt, siis antud asju ei juhtu.
Kellel sellist asja juhtunud on? Mida võiks kahtlustada, mida kontrollida?
EP3 Type-r
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Turbiini viga, nüüd tõenäoliselt terve kast rauapuru täis. Ennegi juhtunud et taastatud turbiin katki läheb.
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Kui turbiin oleks vigane, siis kuidas selgitada olukorda, et sooja õliga mured puuduvad?
-SimplE- kirjutas:Turbiini viga, nüüd tõenäoliselt terve kast rauapuru täis. Ennegi juhtunud et taastatud turbiin katki läheb.
EP3 Type-r
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Ei oska selgitada. Endal sarnane olukord olnud taastatud turbiiniga samasugusel autol. Kontrolli kas õli on puhas, kui metalli puru sees siis pole mõtet edasi sõita nii.
Re: CRV 2007 2,0 ühtlase sõiduga nõksutab
Olukord lahendatud. Taastatud turbiin oli vigane ja pandi uus. Seekord lasin turbiini vahetuse teha samas kohas kust ostsin turbiini, ehk siis automaatkasti keskuses. Soovitus teistele, kui kunagi sama vea otsa satute, siis laske kohe vahetus teha samas kohas kelle käest ostate turbiini! Selliselt kehtib garantii nii tööle kui ka varuosale ja probleemi korral vahetatakse turbiin 0 eur kuluga ära.
EP3 Type-r