Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!
Honda CR-V uudised
Honda CR-V uudised
"Honda CR-V: hitt-linnamaasturi uudismudel lööb vinge varustuse ja mugavusega"
https://www.accelerista.com/proovisoidud/honda-cr-v-proovisoit/
Accelerista 10.09.2018
"Oktoobris Eestisse jõudva uue Honda CR-V hinnad algavad 25 990 eurost ja siin ei ole tegemist mingi rool-ja-rattad lahendusega, vaid väga rikkaliku aktiivturvalisusvarustusega manuaalkäigukastiga 173 hj esisillaveoline mudeliga.
CVT-käigukastiga 193 hj nelikveolise versiooni hinnaks on 32 990 eurot ja tippmudel maksab 36 990 eurot. Äärmiselt rikkalik põhivarustus ja konkreetne mudelivalik peaks hõlbustama valiku langetamist."
Uue CR-V TTA:
Mootor: 1498 cm3
Võimsus: FWD: 127 kW/173 hj, AWD: 142 kW/193 hj
Pöördemoment: FWD: 220 Nm, AWD: 243 Nm
Käigukast: 6-käiguline manuaal, CVT variaator
Tippkiirus: manuaal FWD: 210km/h,
AWD: 208km/h, CVT AWD: 200km/h
Kiirendus 0–100 km/h: manuaal FWD: 9.2-9.3s,
AWD: 9.3-9.8s, CVT AWD: 10,0s
Mõõtmed (pikkus/laius/kõrgus):
4600/1820/FWD:1679, AWD:1689 mm
Teljevahe: FWD 2662 mm, AWD 2663 mm
Kliirens: FWD 191 mm, AWD 201 mm
Tühimass: 1665–1705 kg
Kütusekulu: kombineeritud
manuaal FWD: 6.3l/100km
AWD: 6.6l/100km, CVT AWD: 7.1l/100km
Garantii: 3 aastat või 100 000 km Seda lühikest garantiid on hakanud paljud eesti autoajakirjad kajastama kui väga negatiivset nüanssi, mida ta ka on, arvestades üleüldisi arenguid turul.
https://www.accelerista.com/proovisoidud/honda-cr-v-proovisoit/
Accelerista 10.09.2018
"Oktoobris Eestisse jõudva uue Honda CR-V hinnad algavad 25 990 eurost ja siin ei ole tegemist mingi rool-ja-rattad lahendusega, vaid väga rikkaliku aktiivturvalisusvarustusega manuaalkäigukastiga 173 hj esisillaveoline mudeliga.
CVT-käigukastiga 193 hj nelikveolise versiooni hinnaks on 32 990 eurot ja tippmudel maksab 36 990 eurot. Äärmiselt rikkalik põhivarustus ja konkreetne mudelivalik peaks hõlbustama valiku langetamist."
Uue CR-V TTA:
Mootor: 1498 cm3
Võimsus: FWD: 127 kW/173 hj, AWD: 142 kW/193 hj
Pöördemoment: FWD: 220 Nm, AWD: 243 Nm
Käigukast: 6-käiguline manuaal, CVT variaator
Tippkiirus: manuaal FWD: 210km/h,
AWD: 208km/h, CVT AWD: 200km/h
Kiirendus 0–100 km/h: manuaal FWD: 9.2-9.3s,
AWD: 9.3-9.8s, CVT AWD: 10,0s
Mõõtmed (pikkus/laius/kõrgus):
4600/1820/FWD:1679, AWD:1689 mm
Teljevahe: FWD 2662 mm, AWD 2663 mm
Kliirens: FWD 191 mm, AWD 201 mm
Tühimass: 1665–1705 kg
Kütusekulu: kombineeritud
manuaal FWD: 6.3l/100km
AWD: 6.6l/100km, CVT AWD: 7.1l/100km
Garantii: 3 aastat või 100 000 km Seda lühikest garantiid on hakanud paljud eesti autoajakirjad kajastama kui väga negatiivset nüanssi, mida ta ka on, arvestades üleüldisi arenguid turul.
Viimati muutis T_K, 12 Sept 2018 15:18, muudetud 5 korda kokku.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Honda C-RV saab hübriidajami
"Eestlaste üks lemmikuid, linnamaastur Honda C-RV saab hübriidajami"
https://www.accelerista.com/soiduauto/hubriidauto/honda-cr-v-hybrid/
Accelerista 05.09.2017
https://www.accelerista.com/soiduauto/hubriidauto/honda-cr-v-hybrid/
Accelerista 05.09.2017
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Seda kõike olen ma siin juba maininud ühes-kahes kohas. Aga kõige selle valguses on ikkagi kuradi kahju, et diislit enam ei tule.
Re: Honda CR-V uudised
MarkkoN kirjutas:Seda kõike olen ma siin juba maininud ühes-kahes kohas. Aga kõige selle valguses on ikkagi kuradi kahju, et diislit enam ei tule.
Kordamine on tarkuse ema. Kahjuks otsingumootor vastavasisulisi tulemusi ei andnud. Ära siis pikka viha pea

Diisli suretamine on kurb teema. Samamoodi on pisut nukker väikemootorite kasutamine suurematel masinatel jne jne jne.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Ei, mis minul viha pidada.
Tore, et inimesed kätt pulsil hoiavad uue auto osas.

Re: Honda CR-V uudised
Kui nüüd uskuda inglaste konfiguraatorit, siis 7 kohaline maksab vastavale varustustasemele ca 2500 eurot lisaks ning seda executive ehk tipp-varustuses ei saa.
Automaati ehk CVT saab ainult nelikveona, kuigi pereuniversaalina võiks olla valikus ka ainult esiveoline automaat.
Huvitav oleks teada, palju see hübriid veel maksma hakkab ning millise sisepõlemismootoriga see kombineeritud on.
Rav4 on bensukas 2.0, aga hübriid 2.5 plus elekter. CR-V pigem 1,5 turbo+ elekter? Suuremaid sisepõlemismootoreid nad siin ju enam ei paku.
EDIT: Hübriid peaks tulema 2.0 i-VTEC+ kahe elektrimootoriga. Ilmselt sama, mida usas Accord hübriidil kasutatakse.
Allikas: https://www.autocar.co.uk/car-news/moto ... C2%A325995
Automaati ehk CVT saab ainult nelikveona, kuigi pereuniversaalina võiks olla valikus ka ainult esiveoline automaat.
Huvitav oleks teada, palju see hübriid veel maksma hakkab ning millise sisepõlemismootoriga see kombineeritud on.
Rav4 on bensukas 2.0, aga hübriid 2.5 plus elekter. CR-V pigem 1,5 turbo+ elekter? Suuremaid sisepõlemismootoreid nad siin ju enam ei paku.
EDIT: Hübriid peaks tulema 2.0 i-VTEC+ kahe elektrimootoriga. Ilmselt sama, mida usas Accord hübriidil kasutatakse.
Allikas: https://www.autocar.co.uk/car-news/moto ... C2%A325995
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V Hübriid
CR-V Hybrid prototüübi kahemootoriline süsteem i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) sisaldab elektrilist veomootorit, 2,0-liitrist Atkinsoni tsükliga neljasilindrilist i-VTEC bensiinimootorit, mis toodab elektrienergiat ja tekitab veojõudu, ning eraldi elektrigeneraator-mootorit. Hübriidsüsteem ei kasuta tavapärast käigukasti, selle asemel on kasutusel üks fikseeritud ülekanne, mis loob liikuvate komponentide vahel otseühenduse, edastades süsteemis pöördemomenti sujuvamalt. (http://www.lxmotors.ee/2018-aasta-cr-v-hybrid-prototuup/)
Ehks siis tegelikult kohitsetakse praegune 2.0 mootor ära säästlikumaks tänu Atkinsoni tsüklile mis muudab mootori jõuetuks ning elektrimootoritega lisatakse siis jõudu juurde. See oleks talupoja seletus suurele tehnilisele lahendusele
"HONDA AVALIKUSTAB FRANKFURDI AUTONÄITUSEL CR-V HYBRID PROTOTÜÜBI"
https://cars.honda.ee/experience-honda/news/2017-09-05-cr-v
Ehks siis tegelikult kohitsetakse praegune 2.0 mootor ära säästlikumaks tänu Atkinsoni tsüklile mis muudab mootori jõuetuks ning elektrimootoritega lisatakse siis jõudu juurde. See oleks talupoja seletus suurele tehnilisele lahendusele

"HONDA AVALIKUSTAB FRANKFURDI AUTONÄITUSEL CR-V HYBRID PROTOTÜÜBI"
https://cars.honda.ee/experience-honda/news/2017-09-05-cr-v
Viimati muutis T_K, 18 Sept 2018 15:41, muudetud 1 kord kokku.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Euroopas müüakse kõik CR-V'd sõltumata mootoritüübist ikka "käigukangiga" või tuleb hübriid nuppudega nagu Filipiinidel ja Jaapanis? 
https://d1hv7ee95zft1i.cloudfront.net/c ... d00e94.jpg

https://d1hv7ee95zft1i.cloudfront.net/c ... d00e94.jpg
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Ära hakka
See oleks ikka eriti rõve. Juba see diisli ufo slider on kohutavalt kole asi. Kõiki uute CR-V EU mudelite pilte vaadates on ikka "kangiga". Kangi kaotab ainult käsipidur. Kuskilt muidugi kindlalt välja midagi ei loe.

See oleks ikka eriti rõve. Juba see diisli ufo slider on kohutavalt kole asi. Kõiki uute CR-V EU mudelite pilte vaadates on ikka "kangiga". Kangi kaotab ainult käsipidur. Kuskilt muidugi kindlalt välja midagi ei loe.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Võib eeldada, et just vana maailma jaoks see kang ongi veel ellu kutsutud, samas minule teadaolevalt pole keegi veel hübriidist euroopa versiooniga sõitnud. Sõidetud on ainult bensuka erinevate varustustasemete ja kastidega ning neid pildistatud.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Hübriidi osas õigus.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Meie turu autodele peaks ikkagi jääma need klassikalised kangid, ka hübriidile (ei ole antud infot, et need autod peaksid erinema kuidagi bensiinimootoriga isenditest). Maksma hakkab ta päris palju, Executive Navi CVT varustuses hübriid maksab 40990.- € (sinna lisandub ka metallikvärv 490.- €), hübriidi hinnad algavad 29990.- € (2WD Comfort Navi CVT)... paraku täna me veel ei tea auto parameetreid, mis puudutab mootorit või kütusekulu.
Esiveolist automaati pakutakse küll, aga vaid viiekohalise hübriidina. Kõik 7-kohalised saavad olema nelikveolised, nii MT kui CVT kastiga.
7- ja 5- kohalise hinnavahe sama varustuse juures (nt Lifestyle on meie turul 1500.- €). 7-kohalise jaoks saab Lifestyle olema kõrgeim varstusaste, nagu 3rik ka ütles. Küll aga erinevalt tänasest Lifestylest saab uus juba täisnahksisu ja täis-LED tuled (need tulevad juba ka Comfortile tegelikult).
Suurim miinus minu jaoks on ikka see, et diislit ei pakuta enam...
Esiveolist automaati pakutakse küll, aga vaid viiekohalise hübriidina. Kõik 7-kohalised saavad olema nelikveolised, nii MT kui CVT kastiga.
7- ja 5- kohalise hinnavahe sama varustuse juures (nt Lifestyle on meie turul 1500.- €). 7-kohalise jaoks saab Lifestyle olema kõrgeim varstusaste, nagu 3rik ka ütles. Küll aga erinevalt tänasest Lifestylest saab uus juba täisnahksisu ja täis-LED tuled (need tulevad juba ka Comfortile tegelikult).
Suurim miinus minu jaoks on ikka see, et diislit ei pakuta enam...
Re: Honda CR-V uudised
Kas Executive Navi CVT ilma metallikvärvita ka saab?
-------------------------------------------------------------------------
Kaia ja Leia on minu sõbrad.
Kaia ja Leia on minu sõbrad.
Re: Honda CR-V uudised
MarkkoN kirjutas:Suurim miinus minu jaoks on ikka see, et diislit ei pakuta enam...
Kui arvestada, et diisli ja hübriidi hinnad jääks enamvähem samasse suurusjärku, siis mis oleks diisli eelis, et seda taga nutta? Elektrikad peaksid alt otsast vähemalt võrdväärset momenti pakkuma ning ilmselt kütusekulus ka suurt erinevust poleks?
Suudan ainult välja käia ühe teguri, et diislit oleks saanud manuaali, aga hübriid on eranditult ainult CVT.
Samas proovisõitude hinnangu kohaselt pidavat isegi bensukal CVT parem valik olema kui manuaal.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Diisel oli tiba odavam. Diisli eelis on see, et ta suudab pakkuda ökonoomsust kõikjal, nii linnas kui maanteel. Hübriid aga suudab vahet teha vaid linnas, maanteel ta elektri abil ei sõida (RAV4 proovitud). Ära aja segi täiselektrikat ja hübriidi, hübriid päris nullist ikka täismomenti ei paku (proovitud Rav 4 peal jällegi).
Siin on näide ka sellest hübriidi reaalsusest, pole küll Honda, aga siiski: https://auto.geenius.ee/uudis/toyota-pe ... d-kliente/
Kindlasti, kui ma oleks sunnitud valima, siis eelistaksin hübriidi bensukale.
Eks see ole regiooniti erinev ja ka inimeseti- mina näiteks eelistan diislit hübriidile just ülalnimetatud põhjustel.
Jah, CVT sobib uuele CR-V´le paremini, kui CVT, aga jällegi, see on ikkagi CVT...
Tanel, ma pead ei anna, aga minu mäletamist mööda üks värvitoon peaks olema mittemetallik ka Exe jaoks.
Siin on näide ka sellest hübriidi reaalsusest, pole küll Honda, aga siiski: https://auto.geenius.ee/uudis/toyota-pe ... d-kliente/
Kindlasti, kui ma oleks sunnitud valima, siis eelistaksin hübriidi bensukale.
Eks see ole regiooniti erinev ja ka inimeseti- mina näiteks eelistan diislit hübriidile just ülalnimetatud põhjustel.
Jah, CVT sobib uuele CR-V´le paremini, kui CVT, aga jällegi, see on ikkagi CVT...
Tanel, ma pead ei anna, aga minu mäletamist mööda üks värvitoon peaks olema mittemetallik ka Exe jaoks.
Re: Honda CR-V uudised
Uued mudelid ongi üldjuhul tiba kallimad ja arvestades uue mudeli tehnoloogiarikkust juba baasvarustuses, siis oleks ka diisel uuel mudelil kallim. Ilmselt annaks hinnastamisest adekvaatsema võrdluse regioon, kus mõlemad müügis on, aga seal võivad rolli mängida ka täiendavad maksustamised.
Olen nõus, et igale ühele oma. Aga ega need uued bensukad ka maanteel oluliselt rohkem ei võta, kui diislid.
Saab põnev olema jälida, kas 1,5 turbo ja 2.0 hübriidi kütusekulu ja efektiivsuse erinevus on reaalselt ka seda hinnavahet väärt.Rav4 puhul on hübriidi kasuks valik oluliselt ilmsem ja seda mitte ainult kütusekulu taga ajades.
Olen nõus, et igale ühele oma. Aga ega need uued bensukad ka maanteel oluliselt rohkem ei võta, kui diislid.
Saab põnev olema jälida, kas 1,5 turbo ja 2.0 hübriidi kütusekulu ja efektiivsuse erinevus on reaalselt ka seda hinnavahet väärt.Rav4 puhul on hübriidi kasuks valik oluliselt ilmsem ja seda mitte ainult kütusekulu taga ajades.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Eks see on see klassikaline "kellele liha-kellele kala (või siis tänases maailmas- kellele kapsas)" vaidlus. Ühest ja õiget valikut polegi. Aga eks seda võrdlust saab hakata tegema alates jaanuarist-veebruarist.
Re: Honda CR-V uudised
"New Honda CR-V Euro Spec Live From Geneva Motor Show"
https://www.motor1.com/news/234460/euro-honda-cr-v-unveiled/
"HONDA AVALIKUSTAB GENFI AUTONÄITUSEL UUE CR-V"
https://cars.honda.ee/experience-honda/news/2018-02-28-crv
Lihtsalt panen siia, et olemas oleks.
https://www.motor1.com/news/234460/euro-honda-cr-v-unveiled/
"HONDA AVALIKUSTAB GENFI AUTONÄITUSEL UUE CR-V"
https://cars.honda.ee/experience-honda/news/2018-02-28-crv
Lihtsalt panen siia, et olemas oleks.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Pole küll Crv teema, aga Civic diisel vs bens. Sai proovitud 1.6 diisel 9AT ja 1.5T bens cvt, 96kmh cruise peal nt Pärnu-Tln-Pärnu v Tartu otsad ja diislil jäi kulu 4.7-5 l/100km ning bensul täpsrlt 5 l/100km. Ehk siis vähemalt Civicu klassi autol ei näe diislil pointi. Aga eks paistab, mida uus Crv endast kujutab, andmete järgi nt kiirendus pole pmts praeguse mudeliga muutunud, ikka sinna 10s kanti.
Re: Honda CR-V uudised
No automaatkastiga CR-V´l on vahe ikka päris suur kiirenduses. Vana 5AT kiirendas sajani 12,3 sek, uus CVT kastiga ca 10 sek. Manuaalkastiga kiirendas praegune mudel 10-10,5 sek, uus aga 9,7-10 sek. Seega jah, manuaali puhul väga vahet pole, aga automaat on oluliselt käbedama astumisega (kuigi seda prsedünoga mina vähemasti ei tunnetanud väga, ilmselt CVT eripära).
Re: Honda CR-V uudised
Uuel CR-V'l või vähemalt hübriidil võiks olla ka selline moodne käiguvalits nagu praegusel 9AT diisel CR-V'l. Sobiks paremini täiselektrooniliste näidikute jms teemaga.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Ei ole, tuleb selline, nagu on bensukal CVT valits.
Re: Honda CR-V uudised
Nojah, siis julgeb Hondat ainult uuest peast osta, kui tal garantii on. Teise tiiru autodest peab kaarega mööda minema.
Tegelt paljud uued mikromootorid maadlevad igasuguste hädadega, ei ole siin midagi uut.
Tegelt paljud uued mikromootorid maadlevad igasuguste hädadega, ei ole siin midagi uut.
Re: Honda CR-V uudised
Ma selle põhjal väga mingit paanikat ei teeks. Elame-näeme, kuidas meil see asi siin olema hakkab. Kindlasti ei saa öelda, et kõik uued mikromootorid maadlevad hädadega- nt Civicute nn mikrokad on siiani end küll väga heas küljest näidanud (suurima läbisõiduga auto, mis meil käinud on, on aasta vana ja ca 40 000 sõitnud, siiani vaid 2 hooldust). Samas- tädipoja aasta vana 1.4TSI Passat sööb 19 000km peale 5L õli. Tehas ütleb, et kõik on normaalne... go figure.
Jällegi- eks aeg näitab. Ilmselgelt ei ole neil ressurssi nii palju, kui vanadel 3.5- liitristel V6-tel või mingitel suurtel diislitel.
Jällegi- eks aeg näitab. Ilmselgelt ei ole neil ressurssi nii palju, kui vanadel 3.5- liitristel V6-tel või mingitel suurtel diislitel.
Re: Honda CR-V uudised
Kui sa võtad Civicu (Max lubatud täismass 1740kg) mootori paned selle CR-V (Täismass 2100kg) pole ka ime, et midagi kuskilt lekkima hakkab. Aga loodame, et CR-V testturul on kõik suured vead leitud ning Euro mudelil need ka parandatakse/eemaldatakse.
Agendi linki lugedes leiab mõned huvitavad lingid mida siin hea väja tuua.
Hiinas on selle anomaalia põhjuseks öeldud temperatuur ja lühikesed otsad:
"The issue involving the CR-V and the Civic has occurred in northern China where temperatures can dip well below the freezing point and when drivers of the affected vehicles drive short distances frequently."
https://www.reuters.com/article/us-china-autos-honda/japans-honda-to-recall-350000-cars-in-china-over-engine-issue-idUSKBN1FW124
Lisaks saab lugeda ka siit:
https://www.reuters.com/article/us-honda-china-recall/honda-stops-selling-new-cr-vs-in-china-after-recall-plan-rejected-idUSKCN1GE1P8
Agendi linki lugedes leiab mõned huvitavad lingid mida siin hea väja tuua.
Hiinas on selle anomaalia põhjuseks öeldud temperatuur ja lühikesed otsad:
"The issue involving the CR-V and the Civic has occurred in northern China where temperatures can dip well below the freezing point and when drivers of the affected vehicles drive short distances frequently."
https://www.reuters.com/article/us-china-autos-honda/japans-honda-to-recall-350000-cars-in-china-over-engine-issue-idUSKBN1FW124
Lisaks saab lugeda ka siit:
https://www.reuters.com/article/us-honda-china-recall/honda-stops-selling-new-cr-vs-in-china-after-recall-plan-rejected-idUSKCN1GE1P8
Viimati muutis T_K, 20 Sept 2018 16:37, muudetud 1 kord kokku.
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Ühest artiklist loeb välja, et seda bensiini jama üritatakse lahendada tarkvaraliste uuendustega:
"Honda and its Chinese partner Dongfeng plan to resolve this issue by updating the engine’s gasoline injection control software."
http://www.vir.com.vn/honda-denies-possibility-of-similar-errors-in-vietnam-and-china-59547.html
"Honda and its Chinese partner Dongfeng plan to resolve this issue by updating the engine’s gasoline injection control software."
http://www.vir.com.vn/honda-denies-possibility-of-similar-errors-in-vietnam-and-china-59547.html
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
HR-V täismass on 1790kg ja peab hakkama saama 1.5 vabalthingavaga. Selle loogika järgi peaks iga 10 000 km tagant uue mootori ostma?
Naftakriisi ajal oli 3,5 liitrine V6 ka säästukas ja alamõõdune ning peljati, et ega sealt kauaks ressurssi ei jätku.
Honda puhul olen endiselt arvamusel, et enne lõppeb meie kliimas kere, kui mootor.
Naftakriisi ajal oli 3,5 liitrine V6 ka säästukas ja alamõõdune ning peljati, et ega sealt kauaks ressurssi ei jätku.
Honda puhul olen endiselt arvamusel, et enne lõppeb meie kliimas kere, kui mootor.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
3rikuga 100% nõus selle viimase lause osas.
Ma ei paneks siin seda mootoriprobleemi auto massi süüks. Pigem on põhjus muus. Eks elu näitab, kas meie turu autosid ka sellised mured kimbutama hakkavad või on tegemist pigem mingi USA turu anomaaliaga.
Ma ei paneks siin seda mootoriprobleemi auto massi süüks. Pigem on põhjus muus. Eks elu näitab, kas meie turu autosid ka sellised mured kimbutama hakkavad või on tegemist pigem mingi USA turu anomaaliaga.
Re: Honda CR-V uudised
Mind see probleem eriti ei häiri... sest kui ta esineb - garantiiga saab korda. MIs autol probleeme ei ole, eriti alguses.
Rohkem ajab murelikuks see et USAs ja muul maailmas see mudel on juba 2 aastat myygis, mis peaks tähendama et aasta pärast juba tuleb facelift. Osta uut autot teades et seda uuendatakse juba aasta pärast on nats kahtlane värk
Rohkem ajab murelikuks see et USAs ja muul maailmas see mudel on juba 2 aastat myygis, mis peaks tähendama et aasta pärast juba tuleb facelift. Osta uut autot teades et seda uuendatakse juba aasta pärast on nats kahtlane värk


Re: Honda CR-V uudised
Koolitusel räägiti, et USA ja Euroopa autod näevad vaid ühesugused välja, tehniliselt olla erinevad aparaadid.
Mis aga uuendusse puutub, Agent, ega siis meil sellepärast ei tule aasta pärast uuendus, meil tuleb ikka ca 3a pärast kerge facelift. Muu maailma pärast küll ei muretseks, kuna meil neid autosid niiehknaa müügis ei ole (kui just keegi mingit matsupannud asja USA-st ei too).
Mis aga uuendusse puutub, Agent, ega siis meil sellepärast ei tule aasta pärast uuendus, meil tuleb ikka ca 3a pärast kerge facelift. Muu maailma pärast küll ei muretseks, kuna meil neid autosid niiehknaa müügis ei ole (kui just keegi mingit matsupannud asja USA-st ei too).
Re: Honda CR-V uudised
CR-V 1,5 turbo ja 2.0 hübriidi mootorivõimsuste võrdlus:
1,5 turbo CVT - 193 hj (142 kW) at 5,600 rpm ja 243 Nm 2,000 kuni 5,000 rpm
2.0 hübriid - 184 hj (135 kW) ja 315 Nm
1,5 turbo manuaal - 173 hj (127kW) at 5,600 rpm ja 220 Nm 1,900 kuni 5,000 rpm.
EDIT: võrdluseks praeguse mudeli 1,6 turbodiisel (2WD MT)- 120 hj (88kW) at 4000 rpm ja 300 Nm 2000 rpm
Seega uuel hübriidil on paberite järgi isegi veidi rohkem väänet kui vana mudeli diislil.
1,5 turbo CVT - 193 hj (142 kW) at 5,600 rpm ja 243 Nm 2,000 kuni 5,000 rpm
2.0 hübriid - 184 hj (135 kW) ja 315 Nm
1,5 turbo manuaal - 173 hj (127kW) at 5,600 rpm ja 220 Nm 1,900 kuni 5,000 rpm.
EDIT: võrdluseks praeguse mudeli 1,6 turbodiisel (2WD MT)- 120 hj (88kW) at 4000 rpm ja 300 Nm 2000 rpm
Seega uuel hübriidil on paberite järgi isegi veidi rohkem väänet kui vana mudeli diislil.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Järgmine nädalalõpp peaks autod saalides olema üle Eesti.
Re: Honda CR-V uudised
https://honda.veho.ee/mudelid/cr-v
MOTOSHOW 2018
http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/6429/motoshow-2018-toob-publikuni-mitmed-uudismudelid
Seal saab väidetavalt ka juba näppida uut CR-V'd.
http://motoshow.ee/
MOTOSHOW 2018
http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/6429/motoshow-2018-toob-publikuni-mitmed-uudismudelid
Seal saab väidetavalt ka juba näppida uut CR-V'd.
http://motoshow.ee/
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Muidu on kellasid ja vilesid küll, aga el.tagaluuk on ainult exe varustuses bensukal.
Kas on lootust, et hübriidil tuleb see madalamas? (Näiteks Rav4 el tagaluuk ja võtmeta sisenemine ja käivitus juba Luxurys, kui bensukal samm kõrgemal ehk Luxury plusis).
Lifestyle nahksisu ja käsitsi kangutatav tagaluuk tundub veidi mööda.
Kas on lootust, et hübriidil tuleb see madalamas? (Näiteks Rav4 el tagaluuk ja võtmeta sisenemine ja käivitus juba Luxurys, kui bensukal samm kõrgemal ehk Luxury plusis).
Lifestyle nahksisu ja käsitsi kangutatav tagaluuk tundub veidi mööda.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Minule teadaolevalt saab jalaviipega avatava luugi vaid Exe. Kui aga panna veokonks, siis tuleb sellest luugist ka Exel suu puhtaks pühkida kahjuks. See on ka täitsa õige, et Catwees toob homme Motoshowle uue CR-V kohale. Plaanin ise ka läbi käia sealt, kuna Tartus olen niiehknaa ja abikaasa tahab kiiremini CR-V´d näha, kui see meie saali jõuab. 

Re: Honda CR-V uudised
Kas nüüd selle lingi vajutamist kangutamiseks nimetada
Meenub multifilm Wall-E

Honda Civic 2.2cdti 103kw 2009.a.
Re: Honda CR-V uudised
pistyk kirjutas:Kas nüüd selle lingi vajutamist kangutamiseks nimetadaMeenub multifilm Wall-E
Multikat ei ole näinud ja suhestuda ei oska, aga suure tagaluugi avatud asendist sulgemine ei ole 160cm naisterahvale ilmselt väga meeldiv tegevus väikelaste jms pudinate kõrvalt.
Miks peaksid nii pisikesed inimesed siis ikkagi suure "maasturi" ostma? Sest mahukaid universaale enam tootevalikutes pole ja muud ei jää üle.
Ilmselgelt pole 1.90 pikkade jõukapoiste jaoks see probleem, aga nemad pole ka selle auto sihtgrupp.
Veider lihtsalt, et 7gen univeraal Accordil oli 2.4 mootoriga bensukal el tagaluuk baasvarustus. Sai neid ka diislitele juba tol ajal...15 aastat tagasi.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Minu kaheksa aastane tütar, ei ole hiigekasvu, saab nüüd nn vana Crv luugi nii lahti, kui ka kinni.
Re: Honda CR-V uudised
El. luugi puhul on nupp ikka sama kõrgel ju kui käepide..?
Re: Honda CR-V uudised
Luuki saad puldilt või salongist olevast nupust ka sulgeda.
Jah, pseudoteema, aga millegi pärast on el aknad saanud elementaarseks (v.a VAG) kõikidel ustel. Kuigi tagumised võiksid ju vabalt olla vändaga või üldse avanematud, sest nagunii palavaga kasutad kliimat (mis samuti Hondal standard) ning juhi akent ainult parkimispiletite võtmiseks vms.
Uue CR-V hinnaklassis oleks võinud selline ammu leiutatud lisavidin olla ka standardvarustus, kui igasugused passiivse turvalisuse piuksud ja sekkumised juba on.
Jah, pseudoteema, aga millegi pärast on el aknad saanud elementaarseks (v.a VAG) kõikidel ustel. Kuigi tagumised võiksid ju vabalt olla vändaga või üldse avanematud, sest nagunii palavaga kasutad kliimat (mis samuti Hondal standard) ning juhi akent ainult parkimispiletite võtmiseks vms.
Uue CR-V hinnaklassis oleks võinud selline ammu leiutatud lisavidin olla ka standardvarustus, kui igasugused passiivse turvalisuse piuksud ja sekkumised juba on.
Honda Accord Tourer 2.0 Sport, A/T, Arctic Blue
Re: Honda CR-V uudised
Mida rohkem seda uut CR-V asja vaadata seda apetiitsemaks see hybriid muutub
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Selle el.luugiga on nii, et seda saab seadistada vastavalt oma vajadusele, kui kõrgele see tõuseb. Muidugi, mehaanilise luugiga on pisut jama lühemal inimesel, aga midagi pole parata.
3rik, luugi osas nõus, aga muus osas küll ei nõustu- selles hinnaklassis on kõik el.aknad elementaarne. Ma saan aru jah mingil 10k maksval asjal on taga vändaga aknad, aga 26+k maksval autol võiks ikka need asjad juba elektrilised olla (õnneks ongi).
Hübriid on tõesti huvitav, paraku, hinnaklass seab ilmselt omad piirid väga paljudele (ka mulle), mistõttu väiksemate läbisõitude korral on ikkagi bensukas õigem valik tõenäoliselt. Aga jälle- kuidas kellele.
Uue CR-V ümber oli eile Motoshowl ikka päris palju uudistamist, tundub, et rahval on suur huvi selle eluka vastu. Ja miks ei peakski olema- CR-V on alati popp olnud, igas põlvkonnas. Ja kui eile sai paari konkurenti ka põhjalikumalt uuritud (mõttega vaadata järgmise auto suunas, siis jäid silma Tucson, Sportage, X-Trail, CX-5 ja uus CR-V), siis olgem ausad- Honda on teistest küll gramm kallim, aga seal on ka rohkem autot. Ja see pole vaid minu arvamus, vaid ka minu autokauge abikaasa jagas sama arvamust.
3rik, luugi osas nõus, aga muus osas küll ei nõustu- selles hinnaklassis on kõik el.aknad elementaarne. Ma saan aru jah mingil 10k maksval asjal on taga vändaga aknad, aga 26+k maksval autol võiks ikka need asjad juba elektrilised olla (õnneks ongi).
Hübriid on tõesti huvitav, paraku, hinnaklass seab ilmselt omad piirid väga paljudele (ka mulle), mistõttu väiksemate läbisõitude korral on ikkagi bensukas õigem valik tõenäoliselt. Aga jälle- kuidas kellele.
Uue CR-V ümber oli eile Motoshowl ikka päris palju uudistamist, tundub, et rahval on suur huvi selle eluka vastu. Ja miks ei peakski olema- CR-V on alati popp olnud, igas põlvkonnas. Ja kui eile sai paari konkurenti ka põhjalikumalt uuritud (mõttega vaadata järgmise auto suunas, siis jäid silma Tucson, Sportage, X-Trail, CX-5 ja uus CR-V), siis olgem ausad- Honda on teistest küll gramm kallim, aga seal on ka rohkem autot. Ja see pole vaid minu arvamus, vaid ka minu autokauge abikaasa jagas sama arvamust.
Re: Honda CR-V uudised
Motoshowd saigi kulastatud vaid CR-V pärast. Igati vinge. Aga infortainmant system in igati ajast ja arust. Android 4.0 ja telefoni ühendamine vaid MirrorLink ühenduse kaudu. Miks ei ole AndroidAutot? Sellele ei osanud ka Hondamees boksis vastata. Aga google enda poolt hakkatakse varsti samme astuma eks siis näis kas ka midagi automaalmas muutub
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Re: Honda CR-V uudised
Ma ei ole päris kindel nüüd, aga minu teada peaks olema Android Auto ja Apple CarPlay täitsa olemas sel autol. Muidugi iseasi, kas AndroidAuto meie regioonis toetatud on. Civicutega oli ka algul nii, et mingi aja ei olnud see meie regioonis kättesaadav.
Täitsa nõus, et Hondal see Connect on nagu kiviajast pärit. Aga noh, ise on tehas sellega rahul ja ega siis keegi küsi.
Täitsa nõus, et Hondal see Connect on nagu kiviajast pärit. Aga noh, ise on tehas sellega rahul ja ega siis keegi küsi.
Re: Honda CR-V uudised
AndroidAuto pole küll regiooniti vaba (eestis ametlikult ei pakuta playstores) aga mobiilile seda saab eraldi installida ning see töötab. Ise proovisin seda Pesukoti peal. Kas Honda muidu pakub aga siis eesti masinates pole installitud või kuidas?
- Serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential” -
Takahiro Hachigo
President and Representative Director
Takahiro Hachigo
President and Representative Director