Külastage ka meie ametlikku Facebook lehte!

Accord 2011 2.0 bensiin. Lähitule pirnide vahetus!

Kõik teemad, mis on seatud Accordi remondiga
jaanu53
Stock user
Postitusi: 2
Liitunud: 11 Jaan 2009 01:04

Accord 2011 2.0 bensiin. Lähitule pirnide vahetus!

PostitusPostitas jaanu53 » 05 Jaan 2019 21:25

Tere! Nagu pealkirjas öeldud tahaks vahetada lähitule pirnid. Proovisin rattakoopast poritiiba praotades aga kuidagi ei mahtunud korralikult keerama seda kaant maha. Vblla jäänud ajapikku lihtsalt väga kinni!? Tegemist siis halogeenvariandiga. Seega küsiksingi, et äkki on kellelgi mingi hea nipp/nõuanne kuidas seda lihtsamalt teha?
Tänud!

jaanu53
Stock user
Postitusi: 2
Liitunud: 11 Jaan 2009 01:04

Re: Accord 2011 2.0 bensiin. Lähitule pirnide vahetus!

PostitusPostitas jaanu53 » 06 Jaan 2019 17:04

Asi korras! Võib ära kustutada!

Kasutaja avatar
Raigo
Honda Paranoic
Postitusi: 5729
Liitunud: 13 Nov 2008 13:24
Asukoht: Harjumaa Assaku City

Re: Accord 2011 2.0 bensiin. Lähitule pirnide vahetus!

PostitusPostitas Raigo » 06 Jaan 2019 17:32

Jutusta siia ka siis. Kuidas hakkama said. Teistel ka teada ja Vb abiks.

Kasutaja avatar
HoCi
#Juhatuse liige
Postitusi: 11841
Liitunud: 11 Juun 2003 23:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Accord 2011 2.0 bensiin. Lähitule pirnide vahetus!

PostitusPostitas HoCi » 07 Jaan 2019 10:48

Mul olid tuled lausa maha võetud ja ei saanud seda kaant naljalt lahti. Tundub jah, et jäävad vahest päris kõvasti kinni.

Aga teema algataja lahendust tahaks kuulda.
FASTIME.EE - KÕIK VAJALIK KIIREKS SÕIDUKS (kirjuta mulle, kui midagi vaja :) )
Pilt

Kasutaja avatar
al101
Honda Paranoic
Postitusi: 462
Liitunud: 30 Sept 2008 18:24

Re: Accord 2011 2.0 bensiin. Lähitule pirnide vahetus!

PostitusPostitas al101 » 27 Jaan 2019 11:39

Ka mina maadlesin sellega, ka mul olid mõlema tule kaaned väga kõvasti kinni, kuid leidsin huvitava lahenduse.
Ma ei tea, kumb aitas, aga lasin sinna kaane vahele seda roostes mutrite lahtivõtjat ja samuti ka silikoonmääret ning proovin, klõpsti lahti.
Pärast kaant tagasi pannes lasin silikoonmäärdega üle selle tihendi osa.

Teine asi oli muidugi pirni vahetus, oojaa, see oli ikka hull kepp, viisakalt öeldes.
Kaasreisija poolse pirni sain kahe koha peale kokku vahetatud, osa tööd tegin rattakoopast ja osa kapoti alt, kahjuks tuli mõne aja pärast sama pirni uuesti vahetada, siis sain kogu töö tehtud juba ainult kapoti alt, aga väga kitsas oli ja raske.
Tehas näeb ette, rattakoopa kaudu vahetamist.

Juhipool jamasin sama moodi, nii rattakoopa, kui kapotialuse kaudu, tuli aku lausa maha võtta selleks.
Ma ei teagi, kumb variant parem on, kas rattakoopa kaudu või kapoti alt.
Mõlemaga on paras jama, kapoti alt saad muidugi siis teha, kui tead juba, kuidas vahetada, kuna palju pead, tunde järgi tegema.